pfffff wat een vies smerig weer zeg, zo benauwd. I.sra is al 3 uur wakker en ligt alsnog te mekkeren in bed. En om I.rem op bed te leggen heb ik nog even helemaal geen puf. Wij hebben kikkererwtensalade, gebakken kip, kip met rijst (over van gisteren) en gewone salade gegeten, en net watermeloen uit de koelkast....
hey hey... hier net ge-bbq-ed.. onder de parasol haha.. Sanne slaapt al ( even afkloppen ) wes is aan het opruimen en ik ... ik heb het Warm.. mij hemel zeg wat een hitte.. benauwd ook
@spikkel groot gelijk dat je naar de dokter gaat met L. @am: lekker gegeten. Leuk een mini meeting. Ben benieuwd naar de taart. @ka: beterschap. @eylem: I.rem weer goed gekeurd kleine maar fijn ik schat lotte ook zo iets. @hier: weeekenddddd! Hehe
Haai! Ik haak hier weer ff in. Echt retedruk geweest met van alles de afgelopen week. Soms wel ff bijgelezen, maar geen tijd/puf gehad om te reageren...
@ am, voornamelijk met de kids, mijn werk, de OR van school, de tuin, continue zand uit mijn huis verwijderen enz enz.! Tuin is wel echt super geworden! Ben er zo blij mee! @ eylem, he bah! Ze zullen wel last van de warmte hebben. Het is ook gelijk weer zo benauwd!
@ Caro: Oh ja, de tuin! Ik zag hoe mooi het is geworden op FB. @ Eylem: slapen de meiden al? (wanneer neem je ook een FB-account? ).
Goedenavond! Gezellig weer voetbal.... Wij hebben sinds een paar dagen (onverwachts) een konijntje, en volgens mij is onze jongste hond verliefd op het beestje.. Iemand nog een leuke konijnennaam?
Pfffffffffff I.sra slaapt echt nét. Heeft hier nog anderhalf uur liggen kwekken in de box. Tegen mijn principes in maar ja, wat moet je met die hitte, ik kan niet eens normaal met haar rondlopen, plak aan alle kanten, BAH.
Goeiemorgen! @Eylem: ja wat was het warm he! Hier hadden de kindjes er ook last van. @CM: ja ik zag ook foto's op fb van de tuin...is echt prachtig geworden! @LZ: aaaaaah ja E. the rabbit rescuer!! Ehm.....waarom noem je hem niet Christmas! WAhahahahaha......
MIJN GOD....ik word de laatste dagen wel echt GEK van S. Die is alleen maar aan het piepen, zeuren en vooral heel slecht aan het luisteren! Is dat ook een faaaaaase? Zo ja, hoe lang duurt zoiets? Want nog ff en ik boek een enkeltje maan voor mezelf!
wonder is een faaassse, bij N merk ik gewoon echt dat ze toe is aan iets nieuws in dit geval de basisschool zo hier goed geslapen alleen al z'n jammer dat ik last heb van me bekken gister te veel gedaan, nu dus naar me mama, ze zijn onderweg om me op te halen we zouden sowieso morgen die kant op gaan voor me nichtje haar verjaardag maar ik ga nu al en vanavond komt ab die kant op gewoon het idee dat ik bij me moeder ben en ze dus me ondersteunt verder ben ik echt heel weinig aanwezig lees afentoe wel bij maar geen fut om te reageren fijn weekend meiden!
@Wonder haha wat een leuke foto! @Eylem is de rest van de nacht wel goed gegaan? @hier naar de ha geweest. Ze heeft gewoon langdurig hoesten hij verwacht geen kinkhoest maar zodra ze snachts gaat hoesten of kortademig word met hoesten moeten we terug komen.. Verder plas op vangen want ze heeft misschien een blaasontsteking..Dat gaat nog een feest worden.. pfff
plas opvangen.. jeetje dat word een hele klus.. Hebben ze daar iets voor ? Zodat je het makkelijk kunt opvangen.