@ Spikkel: Er zijn zakjes die je kan plakken die de urine op kunnen vangen. Zo hebben ze het toen bij A.'tje ook gedaan. Ik denk dat ze die gewoon bij de apotheek hebben hoor, dus ik zou er even een telefoontje aan wagen.
@Spikkel, oh nee hopelijk is het iets kleins aan je wasmachine? @Eylem, Het is ook erg warm voor de kindjes. Tygo wilde gister ook echt niet slapen. Tot 3x toe kwam die uit bed uiteindelijk is hij wel in slaap gevallen maar heel de nacht onrustig geweet. @Wonder, haha nou hopelijk is het een fase en ach een vakantie naar de maan is ook weer eens wat anders @Naam konijn, heb vroeger een konijn gehad en die heette Mcgyver naar die tv serie omdat dat beest altijd ontsnapte uit zijn hok.
ja volgens de ha konden die zakjes niet want dan kwamen er alsnog bacterien in ofzo iets zei hij.. De wasmachine is definitief overleden damn.. Morgen maar op wasmachine jacht.. pfff ik was net met een grote berg was bezig..
Oh wat balen zeg Spikkel van de wasmachine!! Hier een lekker dagje gehad. Vanochtend de meiden bij mijn moeder gebracht en zelf even wat boodschappen gedaan, ook weleens lekker zonder koters . Maandag is mijn man jarig en dat vieren we zondag dus moest even wat extra dingen hebben (organiseer een lunch, maar voor een paar mensen hoor, maar toch). Morgenochtend dus vast de taart maken en wat voorbereiden want dat red ik anders zondagochtend niet.
@ Spikkel: Wat een onzin zeg wat je ha zegt. Die zakje gebruiken ze ook in het zh. En zolang ze niet ook net gaat poepen als ze zo'n zakje opgeplakt heeft blijft het urinemonster gewoon schoon. @ Eylem: Lekker dat je even relaxed boodschappen kon gaan doen. Vandaag mijn eerste en enige dagje gewerkt van deze week en de werkdag gelijk afgesloten met een borrel. Da's het betere werk zeg ik . Na het eten ben ik even de stad in geweest en nu net pas thuis. Ik heb eindelijk een goede bh gevonden en heb nog 2 blousjes en een blazertje bij de Only gescoord. Nu ben ik gaar.
*GAAP* wat een rust hier zeg.... Dus nog even een nutteloos berichtje van mij: JEUJ! Ik heb nummer 4 van de Kay Scarpetta boekenreeks besteld bij Bol.com. Ideaal dat ze daar ook 2ehands boeken verkopen. Ik had nog een cadeaubon van 5,-- van Bol.com en hoefde dus maar 1,95 bij te betalen . Nu hopen dat ik 'm snel binnen heb. Ik heb zin om te lezen.
Zijn geschreven door Patricia Cornwell. De boeken gaan over Kay Scarpetta (pathaloog-anatoom) die Pete Marino (rechercheur) helpt bij het oplossen van misdrijven. Het zijn echt superspannende boeken die als een trein lezen. Ik vind het vooral ook leuk dat het een reeks van boeken is en je dus steeds meer ook over het privéleven van Kay te weten komt. Ik heb er nu 3 gelezen en heb nu dus de 4e besteld. Can't wait!!
Oh dat lijkt een beetje op de serie van Tess Gerritsen, dat gaat ook over een vrouwelijk pathaloog anatoom en een rechercheur die misdaden oplossen, haha. Leuk Goedemorgen trouwens
Goedemorgen! Ben gek op beide schrijvers en heb van allebei alle boeken. Ben nu ook bezig met de serie van James Patterson, The women's murder club. Ook spannend en een doorlopend persoonlijke verhaallijn erin. Hier gister naar het trouwfeest geweest van vrienden. Ze zijn op het strand getrouwd en ook het feest was in de beachclub. Echt supergaaf allemaal joh! Het weer was natuurlijk ook heerlijk! We hebben nog een flashmob gedaan, dat was echt lachen. En om elf uur vuurwerk afgestoken op het strand. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Ben net een uurtje wakker. Zo ff boodschapjes doen en dan richting de camping om de kids op te halen bij oma. Oja, en ik ben bijna een week vrij! Hoef pas vrijdag weer te werken! Jeuj!
Goedemiddag, Was het leuk op de camping Caro? Hier vandaag een beetje aangerommeld.. net terug uit de stad. Kon het niet laten en heb nog 2 testjes gekocht, net meteen eentje gedaan en hij knalt nog meer, weer ff m'n vertrouwen een boost gegeven . Zal 'm zo ff spammen. Hoe is het hier verder?
Rustig geweest hier vandaag. Gelukkig anders kan ik hett helemaal niet meer bij houden haha. @Akoya, Nou de streep spat van het scherm af. @Cm, Bruiloft op ht strand wat gaaf. En fijn voor het bruidspaar dat het weer ook mee zat dat geeft toch net at beetje extra aan de dag. @Am, Weer goed geslaagd in de stad voor kleren. lekker! @Eylem, veel plezier morgen met het vieren van je man zijn verjaardag. @Spikkel, oh balen van je wasmachine. Hier vandaag afscheid genomen van de kraamhulp. Was zo'n leuk mens. Dus vanaf maandag mag ik weer zelf de badkamer en wc soppen. Gelukkig is Jeroen lekker 2 weken thuis dus die mag lekker mee helpen Morgen gaan we lekker voor het eerst naar buiten met Jens. Heb er nu al zin in. Even lekker een stukje wandelen. Ga nog even spammen met m'n mupke
heey meiden hoe is het hier ? vanavond thuis gekomen van me zus ze vierde de verjaardag van me nichtje akoya wat knalt ie mooi!! ik hoef geen bevestiging meer die heb ik nou al genoeg ben vanaf gister honds beroerd misselijk,maagzuur en bekkenpijn en nog steeds hondsmoe dus duik zo lekker me bedje in fijn weekend nog meiden
@spikkel balen van de wasmashine! Suc6 met plas vangen zal wel goed komen toch. @wonder: leuke foto en wat lijkt ze daar op jou zeg!! @am: lekker 1dag gewerkt afgelopen week. En nog goed geslaagd in de stad. @akoya: mooe test. Hij blijft knallen meid. @eylem is de taart gelukt? @jewe ahhh wat een pracht mannetje
@ Akoya: Supermooie test zeg! @ Jewe: Wat een schatje zeg. Lekker morgen even wandelen. Vandaag de verjaardag van T. gevierd, was erg geslaagd. Hij heeft veel grote cadeau's gekregen (o.a. de Little People Garage en een hysterische loopauto ) en bijna alles met een heleboel geluidjes erin .