Hahaha Am, goed verwend dieT. dus.. en alles met geluidjes, HELLUP! Zeker als alles tegelijk aanstaat . Lovely: ach ja.. tis voor een goed doel he. Ik ben net zoals bij J. heel erg moe en met vlagen wat misselijk en mijn buik is moeilijk te verbergen, zit nu alweer te denken wat ik vanmiddag op een feestje aan moet, zodat het niet opvalt.. Jewe: leuk voor de eerste keer naar buiten met J.ens. Hoe vindt de grote broer het? Ach, weer lekker een ritme vinden en weer alles voor jezelf en doen op je eigen manier, ook fijn. Dadelijk ff douchen, strijken, tas voor J. pakken want die gaat 2 nachtjes naar mijn ouders, want sm is met vakantie en dan nog ff stofzuigen beneden en na J. zijn dutje naar feestje van nichtje van manlief.. En morgen weer an die arbeit. Fijne zondag allemaal!
@Am t. leuk verwend dus @Akoya Druk dagje dus @Lm hoort er allemaal bij he @jewe wat een lief mannetje @Hier pfffff ik baal echt werkelijk als een stekker, We zouden vandaag met mn moeder naar vleuten gaan voor de zwarte markt voor een bruidsjurkje voor l.aetitia en daarna proefdraaien voor mijn haar.. belt net mn ma af dat ze ziek is en dus van de week wel een keer komt.. GRRRR daar heb ik toch geen zak aan. het moet nog voor de bruiloft.. pff gezeik
@ Spikkel: Balen :x! Kunnen jullie (jij en G.) niet gewoon samen gaan? Straks vind je volgende week niks en dan zit je mooi...
@Am nee we hebben geen auto dus dat gaat niet lukken, Maar goed ik ga morgen gewoon lekker utrecht in en dan daar kijken
@spikkel, oh balen zeg. Hopelijk vind je in utrecht iets. Het wordt anders ook zo kort dag he? @am, die taart ziet er ook weer super uit en aan T te zien smaakte hij ook heerlijk.
Am, T goed verwend en de taart is echt super!! Zo te zien vond T de taart ook erg lekker! Ak, mooie test weer gezien!! Druk dagje vandaag dus, veel plezier!! Spikkel, das balen! Hopelijk vind je morgen in utrecht iets leuks! Jewe, lekker met J.ens naar buiten! Heerlijk genieten met zn vieren dus de komende weken!
Net noah op bed gelegd maar lijkt er niet op dat hij gaat slapen. Echt een ramp de laatste tijd, is toch echt niet de bedoeling dat hij nu al stopt met de slaapjes overdag. Julian was ook 11 maanden toen hij ermee gestopt is en das echt veel te vroeg!
Leuke foto`s .. van DE test van Ak En van het mupke van Jewe.. En natuurlijk van T die ook echt al groot wordt zeg.. jee.. .
@ingrid aahhh hopelijk gaat hij alsnog lekker slapen.. @hier pff heb echt ff er de balen in zeg. Gadver de gadver denk je alles goed gepland te hebben. gaat het mis.. echt grrrrr maar goed net ff met laetitia naar de speeltuin geweest. straks ff koekjes bakken denk ik en verder proberen vandaag maar ff wat op te vrolijken want bah bah heb dr echt ff flink de pest in..
Spikkel: ohhhh nee, wat balen zeg, zeker zo net voor de grote dag. Hopelijk vind je morgen wat in Utrecht. Ingrid: hmm nee das wel erg vroeg om me de slaapjes te stoppen, hopelijk is het een fase en doet ie snel weer zijn middagdutje. Am: zag 'm op Facebook, gave taart zeg en ohhh die T. Lekker mannetje. Jewe: al naar buiten geweest? Kris: laatste dagje vakantie toch? W.es morgen weer werken.. jammer. Zo, alles slaapt (ja manlief ook @ de bank) en ik zit eindelijk. Ben gelukkig helemaal klaar.
Helaas is meneer weer vrolijk aan het rondtijgeren hier en nog geen teken van vermoeidheid Milan is ondertussen lekker aan het slapen, toch nog kind wat de bedoeling begrijpt
Hello ladies, @ Spikkel, oh balen zeg! Hopelijk vind je morgen iets naar je zin! @ Ingrid, met 11 maanden al geen middagslaapjes meer!!! OMG! Dat is snel! Hopelijk is het bij Noah gewoon een fase en slaapt hij binnenkort weer als een roosje! @ Am, leuke foto's! Hij is goed verwend zeg! Hoe vond A'tje het? Snapte ze een beetje dat alle cadeautjes naar T. gingen? N.oa had daar bij Lukas z'n verjaardag wel moeite mee! @ Kris, hoe is het nu met jou meis? Tot wanneer heb je vakantie? En wat ga ja na de vakantie doen met je werk?
ik ken dat het niet kunnen verbergen van de buik,iedereen is hier honds brutaal om het ook nog te vragen ook !! en nog voor mij onbekende ook, dus ik lach het er een beetje van af zeg maar voor de rest vind ik de kwaaltjes ook niet erg hoort er idd bij
Nou, gister de kids opgehaald van de camping. Maar N.oa was helemaal niet lekker. Koorts, niets willen eten, alleen maar op schoot willen liggen. Echt zo sneu! Dus eenmaal thuis gelijk een PCM gegeven en toen knapte ze wel aardig op. Gelukkig gaat het vandaag al weer een stukje beter. Nog wel een beetje huilerig, maar geen koorts meer in ieder geval. Oja, vrijdag L.ukas z'n laatste rapport van dit schooljaar gekregen. En ik ben echt super trots! Hij heeft op één na alle M/V'tjes in een V om kunnen zetten en zelfs een paar V's in V/G én ook nog een G erbij! (M=matig, V=voldoende, G=goed). Ik had met hem afgesproken dat hij een beloning zou krijgen als hij een paar M/V's verbeterd had, maar dit had ik ook niet verwacht. Dus ik vraag wat hij wil, vraagt hij een pakje Pokemon kaartjes. Hihi. Lekker ding. Nu afgesproken dat wij bij betalen voor die step die hij zo graag wil. Hij heeft zelf al 17 euro gespaard en hij kost 50 euro, dus de rest leggen we bij voor hem. Hij is helemaal blij! Morgen dus even op stepjacht! Verder vanmiddag een hotel geboekt voor onderweg in Frankrijk. We gaan vrijdagavond weg, net na etenstijd, en dan hebben we halverwege de route een F1 hotel geboekt. Dan hoeven we de volgende ochtend nog maar een uurtje of 5 te rijden. Dan komen we zelf ook niet zo brak aan (hoop ik). Verder heb ik even een momentje dat ik mijn ouders wel even heel erg mis. Die zijn nu twee weken weg en blijven nog twee weken. Ben zo gewend een paar keer per week even langs te waaien voor koffie en een kletspraatje! Dus vanavond met de kids maar even bellen met ze.
Spikkel, he getsiederrie wat balen zeg!! CM, wat goed van L.!! Ingrid, jeutje, dat is wel heel snel zonder middagslaapje....Hopelijk is het tijdelijk Am, wat een leuke foto's!! Mooie taart en mooie jarige! Jewe, ahhhh, wat een schatje! Lekker buiten geweest? Ik ben echt OP. Heb de hele ochtend in de keuken gestaan pff. Tafel vol eten en na een half uur was alles op, haha, en bleef er een keuken vol afwas over....Die is nog maar voor de helft gedaan want het warme water was op
@ eylem, oh ja, je man is/was jarig toch? Nog gefeliciteerd! Soms best vervelend he, als je heel veel tijd in de keuken hebt staan zwoegen en het binnen no-time op is! Maar aan de andere kant, als niemand er van eet is het ook niet leuk!
@akoya: j. Bij je ouders. @am leuke taart zeg en trotse T. @jewe en nog buiten geweest. @caro ahh die L.ukas wat schattig pokemon kaartjes. Wel leuk een step. @eylem haha het was in elk geval lekker
@spikkel balen dat alles tegen zit. @ingrid pff ik hoop voor jou dat N.oah snel besluit om weer te slapen overdag