Woooow, allemaal lekker dicht op elkaar.. Ach weet je, als de kids het naar hun zin hebben daan de papa's en mama's ook, zo werkt het meestal wel. Ja ik duik mijn bed in, morgen weer vroeg op. Fijne avond meiden!
@ Caro: Ja, die jurkjes zijn leuk idd, maar wel echt duur voor die paar keer per jaar dat ze het aankunnen. @ Akoya: Slaap lekker.
mooi buikje en ja vind het ook k zeker brutaal en ook echt niet leuk naja morgen me echo ben wel benieuwd hier nog een fotootje van mij buik vorige week gemaakt Bekijk bijlage 257235
Ik heb voor Isra bij de Zeeman vorige maand een romper met korte mouwtjes en pijpjes gekocht voor ik denk 2 euro ofzo . Echt een heel schattig ding en heel handig voor als het zo warm is want dan hoeven ze alleen maar dat aan en het is toch net iets handiger dan een gewoon rompertje. Goedemorgen jeetje I.rem stond om 7.00 uur te roepen maar ik kreeg mijn ogen gewoon bijna niet open, letterlijk, echt erg. Terwijl ik maar 2 nachtvoedingen heb gehad. Maar goed, we zijn er weer. I.rem zegt sinds gisteren eindelijk de 'R' maar op wat voor manier, echt een soort Amerikaanse RRRRR is het geworden, als ze 'varen varen over de baren' zingt klinkt ze als een foute Amerikaanse toerist, hahaha
Whahahaha Eylem, schattig die R van I.rem. Dus je ogen zaten nog goed dicht vanochtend? Misschien heel vast geslapen ofzo? Lovely: toet toet toeter! Succes met de echo.
@Akoya mooi buikje meis! @Lm veel plezier met de echo! @Am ideaal idd maar we lbehoorlijk prijzig zeg.. @cm leuk! wel gezellig zoveel kinderen haha @eylem dat heb ik ook wel eens behoorlijk irritant maar dan als ik eenmaal wakker ben gaat het wel.. @Pams fijn dat het wat beter gaat! @hier net wakker, vandaag komen ze nieuwe wasmachine brengen, manlief moet naar de tandarts en dan nog op zoek voor jurkje oftwel druk dagje
In Utrecht zul je toch vast wel wat vinden Spikkel? Daar hebben ze toch wel zat van die winkeltjes/boetiekjes? Pfff wat een gestress he? Jij bent blij als het eenmaal 10 juli is, niet dan?
Goeiemorgen meiden.. Zo eerst even een aantal bladzijde terug gelezen haha. @Jewe Jammer dat de kraamzorg alweer voorbij is. Maar gelukkig is manlief thuis om te helpen. Wat een lieve foto's ! @ Akoya Hij knalt er mooi uit ! En idd al een buikje ! Had ik ook al zo vroeg, waren bij mij mijn darmen die opblazen. @ Amethist Wat een gave taart !! @ Spikkel Balen als het niet gaat zoals gepland was. Tis nog zo kort dag, duimen dat je nog een mooie jurk vind ! @ Lovely Lief buikje !!
@Akoya ja ik bne echt blij als het de 10e is.. pfff Maar idd in utrecht vind ik vast wel wat.. zijn genoeg leuke winkeltjes..
spikkel kijk anders is op Suits you well - Welkom bij Suits You Well hebben ze echt hele gave jurkje daar komt het blauwe jurkje van N ook vandaan akoya ja bedankt we gaan het vanmiddag is beleven
@ spikkel, veel plezier en succes vandaag! @ eylem, lekker, van die dichtgeplakte ogen. Hier helaas ook vaker dan me lief is! Ah, I.rem met d'r rollende R!! Hihi! Hier helaas een ziek klein meisje. Heb vanmiddag een afspraak bij de ha, want er zit echt niets meer in. Suf en futloos. Praat heel zachtjes en loom. Vindt het maar niks zo!
Ik heb toen ook via internet een 5 delig kostuum gekocht voor mike, toen we gingen trouwen. Was ook maar 30 euro, maar ik weet niet meer welke winkel dat nou was haha !