@ Caro: Zo zeg, dat is idd luxe. Zowel het ontbijt als het schoongemaakte huis . Ja, had de link bekeken, maar dat was weer wat anders. Maar ik heb het gevonden inmiddels. Dus ik zal het morgen ook op mijn werk eens even in gaan stellen.
Oh BAH! Dit is nu al de 3e dag op rij dat A.'tje gewoon niet slaapt tussen de middag. En ze heeft het eigenlijk echt nog wel nodig (en ik ook ).
Hi vanochtend bevallen van onze prachtige zoon jesse hij weegt 4275 en is prachtig. Noelle is helemaal verliefd op haar broertje liefs Smile
Hi vanochtend bevallen van onze prachtige zoon j.esse hij weegt 4275 en is prachtig. N.oelle is helemaal verliefd op haar broertje liefs Smile
Oh haha zie dat je me voor bent geweest Caro @smile: gefeliciteerd met J.esse! Geniet van elkaar! Hier snel weer verder met het eten
@Smile, Van harte gefeliciteerd met jullie knul. Wat een leuke naam. Geniet van elkaar. @Cm, wat een luxe. Lekker hoor. En moest je nog een keer dweilen omdat ze met ze allen kwamen of waren ze gewoon met ze tweeen? @Am, Misschien is het een fase Tygo heeft het ook een tijdje gehad dat hij 's middags niet meer wilde slapen maar de laatste weken gaat het weer goed en slaapt hij weer gewoon in de middag. Hier vandaag een productief dagje gehad. Hebben de box in elkaar gezet en omdat toch de haalve woonkamer verplaatst moest worden de woonkamer maar een goede schoonmaakbeurt gegeven. Dus alles is weer spik en span hier.
@ Smile: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN J.ESSE!!! @ Jewe: Nou, ik hoop dat het een fase is idd en blijf haar gewoon op bed leggen tussen de middag, want ze zit wel elke keer te gapen en in haar ogen te wrijven.
Smile: GEFELICITEERD!! Leuke naam, flink ventje! Hopelijk alles goed gegaan! Am: hier heeft kj een maand of twee terug n periode van weinig slaap gehad, hij deed een dutje van n half uurtje en 's ochtends was ie ook half 6 al wakker... Toen dacht ik dat z'n middaguur er (jammer genoeg) wel af zou zijn tegen de tijd dat de baby er zou zijn, maar inmiddels slaapt ie weer anderhalf uur en 's ochtends tot 7! Ik hoop dat het bij A. Ook tijdelijk is! Caro: lekker ontbijtje dus! En n schoon huis, heerlijk! Hier terug van de shoot, ben benieuwd naar het resultaat!! Nu maar even gaan koken, want ik krijg trek...
Smile gefeliciteerd met jullie zoon en broertje J.esse!! Erg leuke naam en flinke jongen zeg! Hoop dat alles goed is gegaan! Am hopelijk is het overslaan maar tijdelijk. E had het ook tijdelijk en toen sliep ze wel weer en nu helemaal niet meer. Helaas haha. Surf leuk een fotoshoot! Jewe zo hé jij bent druk geweest! Wel fijn dat je nog zoveel kan! CM fijn dat je man alles al stof gezogen en gedweild had! L slaapt nog steeds niet. Ze was zo moe en lag er al om 18.45 uur in. Heb al van alles geprobeerd, maar ik heb echt geen idee waarom ze nog niet slaapt. Ze houdt E ook wakker dus die slaapt ook niet... En helaas heeft manlief slaapdienst... Kijk het nog maar eventjes aan en anders er maar even uit halen.
Ik zat me net te vervelen en toen ben ik even terug gaan lezen in 1 van de oude topics van toen mijn vliezen waren gebroken. Zo leuk om weer te lezen, iedereen was heel de dag in opperste staat van paraatheid geweest omdat ik zaterdagavond voorweeën had gehad. En op het moment dat mijn vliezen braken was er niemand online . Vlak daarna kwamen Ingrid en Chilleke online, LOL , was echt TE gezellig. Ik kreeg gelijk last van rammelende eierstokken .