Ohhhhhhhhhhh man, wat een dag zeg. Het was allemaal heel relaxt op zich, maar I.rem wilde vanmiddag absoluut niet naar bed (zoals de laatste weken bijna altijd) en was ook heel lief aan het spelen dus ik dacht, laat maar zitten, ik neem niet eens de moeite om haar in bed te leggen want ze gaat toch niet slapen. Nou ja alles leuk en aardig tot ze aan het einde van de middag er natuurlijk helemaal doorheen zat en een vreselijke driftbui kreeg terwijl ik stond te koken en I.sra zat ook te huilen in haar wipstoeltje. ARGH! (x 100). Heb ze allebei in hun bed geparkeerd en de groeten. Maar echt precies alles tegelijk, dat is ook altijd....Nja.
Ohh verschrikkelijk Eylem.. ze weten het wel te timen en dan sta je ook nog te koken waar je niet steeds van weg kan. Pffff!
de 9e komt G. zijn getuige met vrouw en kind om te slapen en de volgende ochtend te helpen met G. zn pak. en ouders te ontvangen. de 9e s'vonds komt mijn moeder en mijn getuige voor mijn haar om dat in te draaien. dan om half 8 de 10e komt mijn getuige met mijn jurk en ga ik me klaar maken met mijn getuige. om 8 uur komen de ouders dan kwart over 8 zien G en ik elkaar.. Daarna een kop koffie en door naar het stadhuis. daarna hier nog een kop koffie met de ouders om vervolgens smiddags lekker met de getuige te zitten. de kinderen lekker te laten spelen en eventueel( mits goed weer ) naar het strand.. Daarna ff paar dagen rust. de 13e bij franka bestelling ophalen. En de 14e ( mits goed weer) fotoshoot daarna om 14.00 aankomst bij feestzaal en 2 uur receptie.. Daarna lekker naar huis ff. daarna de getuige bij ons en lekker eten met de getuige kindjes daarna lekker op bed en dan kan er een borrel gedronken worden
Ingrid wooow N.oah al van zijn middagslaapje af L slaapt 's morgens en 's middag nog 2 uur. Hoe ging Roeland zijn sollicitatie? Ah ik lees het al, spannend hoor! Akoya mooie buik al! CM mooie camping! En gezellig dat jullie vrienden ook komen! Wat een drukke bedoeling Hoe was het bij de ha en hoe is het nu met N? LM ook zo'n mooie buik! Fijn dat de echo goed was!! Eylem haha die R! Wat leuk!! Oeeeeh dat is zo frustrerend inderdaad, alles tegelijk! Herkenbaar helaas Spikkel leuke jurk voor L!! En wat leuk dat jullie alles verspreid hebben! De dag vloog hier ook voorbij voordat we er erg in hadden. zo kan je er langer van genieten. Hier druk druk druk. Manlief is gebeten in zijn arm door een hond en kan nu nog niet zoveel met zijn arm. De kids ook niet tillen of wat dan ook. Dus ik heb nu 3 kinderen thuis E en L zijn gelukkig weer opgeknapt.
@Ka aii das balen zeg gebeten door een hond.. wel fijn dat E. en L in ieder geval weer opgeknapt zijn..
@lm gefeliciteerd met de goede echo. @caro leuk chalet zeg. En met 6 kids op vakantie leuk hoor @jewe lekker daar sta je dan in het donker
Ka, auwww!!! Dat doet wel echt zeer, al kunnen mannen natuurlijk giga overdrijven! Toch niet door jullie eigen hond??
@spikkel leuk jurkje voor L. @akoya mooie testen meid, die blijft wel plakken @caro beterschap voor N.oa @ingrid ik duim voor jullie.
@spikkel klinkt leuk de feestweek hihi @eylem herkenbaar tegelijk huilen en dan vooral op een moment dat je het niet kan gebruiken. @am zwaai zwaai, hij ligt bij mij ook nog steeds ongekeken is de kast. Ff een review straks??