hier ook zwaai zwaai vakantie is klaar. Ben nog niet op het werk geweest maar alleen het idee al dat ik er weer over na moet gaan denken valt me erg zwaar. Sorry wordt daar even volledig door in beslag genomen. Lees wel af en toe mee hoor
@ Ingrid: Zeker een leuke film, had 'm nog niet eerder gezien (shame on me, als echte SATC die hard fan!!!). De eerste helft heb ik maar half gezien omdat ik met een vriendin aan de telefoon zat. @ Kris: KNUF! Vervelend dat je je er nog zo naar over voelt. Rustig aan hè!
Zo, net nog even snel mijn nagels gelakt, ik denk alleen dat het resultaat morgenochtend wat teleurstellend zal zijn nu ik ze zo met alleen de sfeerverlichting aan gelakt hebt .
Zo, pffff. Heb net even 100 cakepops gemaakt. (nou ja, versierd. Had ze vorige week al gemaakt en ingevroren) Straks alleen nog de bende in de keuken opruimen, maar eerst even zitten! Met N.ootje gaat het wel wat beter. Wel nog wat verhoging, maar een stuk vrolijker weer. De dokter kon ook niks vinden. Oortjes schoon, longetjes schoon. Was trouwens wel een hele leuke vent. Stelde haar met grapjes een beetje gerust voor hij haar ging onderzoeken. Als ze donderdag nog koorts zou hebben moeten we bellen.
@ spikkel, leuk jurkje voor L. Zeg! Schattig ook met dat bolero'tje. Die schoentjes van Eylem passen daar denk ik ook wel leuk bij. @ kris, he wat naar dat je aan het einde van je vakantie zo tegen het werken op ziet. Weet niet zo goed wat ik kan zeggen, dus in plaats daarvan maar een knuf.
@ Caro: Fijn dat het al wat beter lijkt te gaan met N.oa. , waarom heb je zoveel van die cakepops gemaakt dan?
Morgenavond is het afscheidavond van groep 8 op school. Het thema is glitter & glamour, dus alles met goud en zilver. Heb dus 100 cakepops versierd met chocola en goud/zilver glitters. Maar had het wel een beetje onderschat! Volgend jaar maken we wel cupcakes of zo! Haha!
Morning! Lekker vroeg hè . Ik voel me zo verrot; buikloop (om het maar even netjes te zeggen) en misselijk. Gatverdamme, ik hoop dat het snel wegtrekt...
Ik dacht al Am, wat ben je vroeg! Get wat balen dat je je zo verrot voelt.....Beterschap, hopelijk heb je wat verkeerds gegeten en gaat het beter als dat weer uit je lichaam is!
A. had het gisterenmiddag in wat mildere vorm op zijn werk. Misschien een virusje... Ik zit nu voorzichtig aan een cracotte, ik hoop dat als ik iets in mijn maag heb het wat beter gaat. Gelukkig heb ik met A. afgesproken dat als het echt niet gaat hij naar huis komt.
Phoe, ik geloof dat de kindjes wakker zijn, hopen dat ze wat compassie hebben voor hun kotsende en zich slap voelende mama .
Pfff sterkte Am. Hopelijk blijft het vanaf nu binnen en was het een heeeeeel kort virus en zijn de kindjes vandaag extra lief voor je.. Caro: woooow dat zijn er veel. Jij blij dat je er vanaf bent. Gelukkig zeg dat N.oa weer op lijkt te knappen en dat de HA niks geks kon vinden. Zo.. dag 2. Hierna nog 4 dagen werken en dan 4 weken vakantie ! Heb er zo'n zin in!
am beterschap!! ik heb hier best vaak wakker gelegen! me buurvrouw die is continue water over me katten heen aan het gooien als ze maar bij der in de buurt komen ze zijn nou helemaal schuw enzz.. nou hoop ik helemaal dat er gauw iemand reageert op tom&jerry want dit is helemaal niks en hardstikke zielig maar ik ben echt boos op dat mens,
Nou lekkere buurvrouw zeg.. Maar goed, als je zelf niet van katten houdt en die katten steeds op jouw eigendom komen, dan snap ik wel dat je er op een gegeven toe in staat bent. Onze buurvrouw had ook een kat, die zat dus iedere ochtend te mauwen op ons dakterras, zat altijd in onze tuin, of aan de voorkant bij ons huis op de vensterbank. Nou ik kon die kat op een gegeven moment ook wat doen, zelfs tot 2 keer toe zat die kat binnen bij ons toen in de zomer de 8erdeur openstond! Volgens mij is die kat dood ofzo.. zie 'm nooit meer. Jammer voor het beestje, maar ik ben blij dat ik geen last meer heb van dat beest.
maar ze doet het alleen bij mij katten en we hebben een gezamelijke gallerij dus je ontkomt er niet aan andere buuf heeft ook katten en daar doet ze het niet bij en probeer ze echt binnen te houden maar ze schieten zo hup weg, en ik vind dat ze dan gewoon naar boven kan komen en zeggen jo je katten zitten weer voor me deur of etc ipv met water gooien, we zijn allemaal volwassenen
Ja ok das waar. Ik heb een goed contact met buurvrouw en kon er ook altijd wat van zeggen, maar echt helpen deed het helaas niet.
je houdt ze amper binnen dat is het probleem zodra de deur open gaan schieten ze weg en ja altijd naar haar toe maar hopenlijk is het na vanavond verholpen door de hordeur
Hm, ik geloof dat ik me weer wat beter begin te voelen. Wel een beetje lullig, want mijn moeder is net op weg hierheen. Op eigen verzoek overigens en ze vindt het vast niet erg (ze was op haar werk), maar ja, ik vind het wel een beetje lullig...