APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ja, nu ga ik echt strijken, anders heeft het geen nut meer.

Am, heb je al bij Zalando gekeken?

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb een cowboysbag, was volgens mij 110 euro.... maar voor een leren tas valt het wel mee en hij is ook groot, past ook dingen voor de kids in..

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Deze, zie nu dat ie 119,00 was..

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn getrouwde naam ;)

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja das niet echt handig als I.sra en man op 1 kamer moeten slapen.
    Lekker ff bijkletsen met je moeder en I.sra kan daar mooi een tukkie doen.

Am: ohh zalig zo'n dag! Kindjes zijn niet thuis?

LZ: stofzuigse.

Caro: strijkse!

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, precies die vind ik mooi idd! En ik wil er idd 1 waar ik ook luiers, doekjes, drinkbekers etc. ik kan doen, zodat ik niet met nog apart een luiertas op stap moet.

JEUJ! Vandaag zijn met 2ehands besteld boek én de Tablet binnen gekomen. Ik = blij :D.

Wel grappig trouwens...ik denk elke keer dat ik 1 van de kids hoor. Zo zit het er dus ingebakken om met gespitste oren op de bank te zitten.

Hm, volgens mij is de wasmachine klaar, dus ik ga er even een nieuwe was in gooien.

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hallo meiden !

Wat een warmte he....
    Heb even geen puf gehad om alles terug te lezen, vanmorgen uit de nachtdienst gekomen maar nog niet geslapen.

Moest om 09.15 bij het echocentrum zijn voor de placentalocalisatie. Helaas is ie niet ver genoeg omhoog gegroeid. Hij ligt er niet voor, maar wel te dicht in de buurt.
    Hierdoor zou ik aan het eind van mijn zwangerschap last kunnen krijgen van bloedingen.

Hierna gelijk de vk gebeld, want meer had deze mevr. me niet verteld, en wilde graag weten waar ik aan toe was.
    Ze vroeg me de papieren meteen langs te brengen, en dan zou ze me vanmiddag terug bellen. Ze stond zelf achter de balie, en zei dat ze zou overleggen met een andere vk. En me vanmiddag terug zou bellen.
    Ze zei ook dat ik me geen zorgen moest maken, omdat ik dus nog geen last heb gehad van bloedingen. Wel moet ik er vanuit gaan dat ik nu in het ziekenhuis moet bevallen onder begeleiding van een gynaecoloog. Ze belde net om te zeggen dat ik dinsdag a.s. om 08.30 bij de gynaecoloog moet zijn en dan hoor ik meer.
    Ik ben benieuwd.
    Ik hoop dat ik in ieder geval niet alsnog last krijg van bloedingen (die kans word steeds groter aan het eind van de zwangerschap) En dat ik gewoon op de natuurlijke weg mag bevallen.

Zo, even mijn ei kwijt :)

En nu hopen dat ik nog even kan slapen ! haha

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    oja, lag de meid bij de vk vorige week al netjes met het koppie
    omlaag, lag ze nu lekker met haar kontje omlaag.
    Maar ze mag tot week 36 nog draaien, en dan moet ze toch echt wel met haar koppie omlaag liggen...

9. Amethist

@ Kleintje: Balen dat de placenta niet genoeg mee omhoog is gegroeid. Ik had beide keren ook dat bij de 20-weken echo de placenta te dicht bij de bmm lag, maar bij mij groeide hij gelukkig wel beide keren mooi mee omhoog.

Hm, de kleinzoon van de buurvrouw heeft de heg tussen onze tuinen gesnoeid en om er goed bij te kunnen was hij ook even in onze tuin. Dat vind ik allemaal prima, maar nu ligt er dus een berg heg in onze tuin en ik heb het hem nog niet op zien ruimen. Even in de gaten houden dus maar...

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig.. daar schrik je wel ff van Kleintje. Hopelijk kan de gyn. je geruststellen.

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad ff goed in de gaten houden.. hij gaat er toch hopelijk niet vanuit dat JIJ dat op gaat staan vegen?!

12. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaa :D. Manlief heeft een tablet besteld :D.

13. Amethist

JEUJ! Die van ons is vandaag binnen gekomen.

14. Amethist

*GROM* :x, heb net aangebeld bij de buurvrouw, maar er is niemand thuis. Die sukkel is dus gewoon naar huis gegaan zonder bij ons in de tuin even de door hem gemaakte rommel op te ruimen. Later vandaag de buurvrouw daar maar even op aanspreken, want ik ben echt not amused :x.

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dan zou de buurvrouw het bij mij hoogstpersoonlijk op mogen komen vegen, of ik gooi het terug haar tuin in. Om dit soort (kleine) dingen kan ik juist zo over de rooie gaan! Wat een fatsoen!

Ja ik ben helemaal blij Am! Ik had gisteren zo lopen zeuren en drammen om een tablet;). Hahaha!

16. Amethist

Hahahaha, nou de buurvrouw is 81, dus ik zal het haar maar niet zelf op laten vegen ;).

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kleintje jeetje, dat is wel schrikken denk ik! Wel fijn dat je een duidelijke uitleg hebt gehad en hopelijk kun je wel gewoon normaal bevallen.

Am, nou lekker dan....zooi maken en niet opruimen!

Akoya JEUJ een tablet! :D

CM, ja op zich zou I.sra wel in I.rems kamer kunnen slapen maar dan moet ze in I.rems bed (past geen ander bed op de kamer) dus dat vind ik niet zo geslaagd, ivm spugen maar ook voor I.rem niet zo leuk, het is tenslotte haar bed.

pfoe....hier is de zon doorgekomen en dan is het echt meteen warm. Man is in een stralend humeur maar niet heus en dan met die warmte bleeeeegh gezellig.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @kleintje pfff dat is schrikken!
    @Akoya jeeeujj :d
    @Am argg das lekker aso zeg..
    @Eylem nee das niet echt gezellig.. Jakkie

@hier Bruidsjurkje van l.aetitia binnen oohhhh het staat zoooo schattig :d Verder boodschapjes gedaan, daarna lekker op het balkon gezeten en nu weer binnen

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat fijn Spikkel.. ben reuze benieuwd hoe ''mijn gevonden outfit'' haar staat ;).

Eylem: iew bah! Ben allergisch voor dat soort mannen..

Hmm Am, met zo'n opraapstok van de gemeente komt ze een heel eind ;).

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    nou meiden wat ik nou toch mee maak
    ik vergat net mijn tas op de parkeerplaats van het winkelcentrum
    ik thuis zoeken naar me tas wordt er aangebeld door de stomerij dat hij me tas komt brengen!!!
    naaaa ben echt van het padje af en zoooo vergeetachtig!!!

en doe de brievenbus net open zitten er 2 wellness vouchers in de bus gewonnen via facebook van voordeelpas

Deel Deze Pagina