APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, nee echt dat had ik nog niet gezien. Blijft het ook heel de week droog?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik geloof morgen nog wel kans op een bui, maar vanaf woe wordt het echt beter, met donderdag en vrijdag temperaturen van zo'n 23 graden en ZON :D!!!!

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    YES!! Mooi weer! Vanaf a.s. vrijdag heb ik 1.5 week vakantie dus laat het mooie weer maar komen!

Am leuk om terug te lezen hè!

E slaapt nu en L is weer wakker... Denk dat ik haar maar een zetpil ga geven. Er zit ook een tandje aan te komen. Wie weet heeft ze daar wel last van. Plus ze is verkouden. Misschien helpt het.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Oh eindelijk goed weer.
    Had het er nog over met me moeder van de week. Tygo heeft allemaal nog nieuwe korte en driekwart broeken in de kast liggen gewoon zonde....dus dat wordt verplicht nieuwe broeken aan van de week. :D

5. Amethist

@ Ka: Balen dat L. nu weer wakker is.

@ Jewe: hahaha, weer of geen weer, Tygo moet verplicht zijn korte broeken aan ;):D.

A. is volgend weekend trouwens het hele weekend naar Pinkpop (zat, zon, maa, dinsdag in de loop van de ochtend pas weer thuis), dus ik moet nog eens even gaan bedenken wat ik ga doen.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ka: ze laten je niet echt met rust vanaaf... Succes, hopelijk helpt de zetpil...

Am: JAAA, komende twee weken schijnen erg mooi te worden! Eindelijk!

Hier al op bed, ben gesloopt haha, truste allemaal!

7. Amethist

@ Surf: Slaap lekker!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am ojee nu alweer rammelende eierstokken

yes fijn weer mooi weer op komst

surf trusten meis

9. Amethist

@ Pamsie: Hahaha, ja, maar voorlopig komt er geen baby meer bij hoor. Nog een paar jaartjes wachten :D.

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Surf slaap lekker!

Am wat leuk dat A daar naartoe gaat, maar wel ongezellig voor jou. Even wat leuke dingen bedenken inderdaad!
    Manlief gaat 3 dagen zwarte cross beveiligen en 2 dagen concert at sea. Ik moet voor dan ook nog maar wat leuks bedenken (als ik dan al niet moet werken). Vind het dan niks om alle dagen thuis te zitten.

Jewe haha T.ygo verplicht korte broeken en 3/4 broeken aan! E heeft ook nog allemaal nieuwe zomerkleren aan. Had al niet zoveel gekocht aangezien je niet van mooi weer uit kan gaan hier in NL.

Ik ga naar boven. L slaapt net weer. Had haar een zetpil en nog een kleine fles gegeven. Honden zijn uitgelaten. Nu lekker naar bed en nog even wat lezen of tv kijken.
    Slaap lekker allemaal!

11. Amethist

@ Ka: Slaap lekker!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am waarom willen jullie een paar jaar wachten met een 3e? Ben ik wel benieuwd naar. Wij willen ook graag een 3e. Ik wil er graag zo'n 2.5 jaar tussen (als dat gaat lukken natuurlijk) zodat ze allemaal wel aardig dicht op elkaar zitten. Manlief wil juist ook wat langer wachten (totdat ze allebei naar de basisschool gaan). Maar het lijkt me dan dat je net weer je vrijheid wat terug hebt en weer 'terug naar af' gaat. En de oudste 2 hebben dan veel aan elkaar en de jongste valt er een beetje buiten. Al moet ik nu echt nog niet denken aan nog een kindje erbij. Heb wel even mijn handen vol nog haha.

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smile; gefeliciteerd met zoontje en broertje Jesse! Flinke knul! Alles goed gegaan?

Iedereen alvast welterusten! Morgen werken, dus dan lees ik weer bij ;)!

14. Amethist

Ik wil graag wat langer er tussen (het idee voor nu is, als ze beiden naar de basisschool zijn) zodat A.'tje en T. een stuk zelfstandiger zijn. Bovendien denk ik dan dat ik meer van de baby kan genieten omdat je er ook echt tijd voor hebt als de oudste 2 naar school zijn.

Ik denk overigens dat het met de vrijheid terug hebben wel meevalt als ze op de basisschool zitten, want dan moet je ze elke keer halen en brengen enzo ;).

Voor wat betreft het er buiten vallen -> mijn nicht heeft 3 kinderen, tussen de oudste 2 zit 2 jaar en tussen de middelste en de jongste 4 jaar. J.ip (de jongste) valt er eigenlijk helemaal niet buiten, hij vind het hartstikke leuk om te spelen en op te trekken met zijn oudere broer en zus en zij vinden het leuk om hem te helpen met van alles en nog wat. En dan nog, A. en zijn zus schelen maar 1 jaar en die hebben ook niks met elkaar een ook nooit echt gehad volgens mij. Alleen maar een hoop ruzie, dus een klein leeftijdsverschil zegt ook niet altijd wat.

15. Amethist

@ Akoya: HOI, ZWAAI, DOEI :D!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haai!

@ am, he bah, een heel weekend alleen! Hier is S.teef niet het hele weekend weg, maaf het scheelt niet veel. Zaterdag moet hij les geven. Zaterdagavond heeft hij een bbq bij de kiteschool. Dan blijft hij daar ook slapen. En zondagmiddag/avond gaat hij naar Amsterdam voor de Miss Reef verkiezing op een of andere partyboot. Dan komt hij met de nachttrein naar huis, dus dan zal hij wel midden in de nacht thuis komen. Gezellig dus!

Hij is nu overigens ook de hort op. Naar een of andere kitefilm in Scheveningen. Heb net dus lekker met L.ukas film gekeken. Dolfje Weerwolfje. Erg leuk!

@ ka, bij mij zit er bewust een groot leerftijdsverschil tussen de kids. Voornamelijk omdat de kans erg groot was dat ik tijdens mijn zwangerschap weer plat zou moeten en dat zag ik gewoon niet zitten met een peuter in huis. Af en toe is het best lastig, maar ik vind er ook veel voordelen aan zitten.

Als L.ukas op school zit, heb ik tijd om met N.oa te spelen. En als N.oa op bed ligt, kan ik een spelletje doen met L.ukas. L.ukas kan met sommige dingen ook al helpen. Zo zet ik 's morgens de kids samen met een boterham aan de keukentafel en ga dan mezelf boven wassen en aankleden. L.ukas roept me als er iets is.

Ik denk dat aan bekde situaties voor- en nadelen zitten.

17. Amethist

Ja, ik ga afsluiten en naar bed. Slaap lekker!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, jaaaa, eindelijk lekker weer, heerlijk! Truste!

Jewe, haha, korte broeken uit de kast!

Ka, ik twijfel ook nog heel erg over wanneer een eventuele derde het handigste zou zijn. Ik moet nu echt NIET denken aan weer zo'n klein babietje (ok I.sra is nog steeds een klein babietje, haha) maar aan de andere kant, wat je zegt, dan heb je wel overal hetzelfde leeftijdsverschil...Maar ik wil het sowieso niet voordat I.rem naar school gaat dus dat is nog 2 jaar minimaal. En mss komt er wel helemaal geen derde, ik ben er echt nog niet over uit.

Hier een superdrukke maar leuke dag gehad. Vanochtend eerst bezoek, I.rem heeft er weer wat speelgoed bijgekregen voor op de berg die ze al had (zo voelt het in ieder geval haha), wel heel leuk, een ijsjes-spel waarbij je zelf ijsjes kan maken en aangezien madame helemaal into de ijsjes is op het moment was dat een grote hit. Ook nog een houten magneet-treintje van Ikea, is ze ook helemaal wild van, en een houten opzetset van het circus, die heb ik maar even weggelegd. Was gezellig en de taarten waren goed gelukt. Vanmiddag iedereen in de auto en naar de Turkse bijeenkomst, het ging vooral over eten, haha. Lekker in de zon gezeten en eten meegenomen voor thuis. Nu rust in huis, I.sra heeft door de dag denk in totaal maar 2 uurtjes geslapen dus die ligt knock out in bed en I.rem was ook goed moe. En nu hoor ik I.sra....dus ga even melkkoe spelen ;)

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen, haha.

Het wordt zomer!!! Vandaag al 26 graden wiehoe en de komende dagen rond de 27/28!! Super zeg!

Mijn moeder heeft net het zwembad weer laten schoonmaken en bijvullen dus wie weet kunnen we morgen of overmorgen wel zwemmen :D

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    am: hier bewust juist wel dichter bij elkaar (kort wil ik niet zeggen hihi). was eigenlijk 2x korter, maar door mk toch iets langer geworden, maar 2 jaar ertussen vind ik echt een mooi verschil. ik scheel met mn broers (ben de middelste) ook maar anderhalf jaar en we hebben altijd ook als kinderen goed contact met elkaar gehad en nu nog steeds...
    denk trouwens wel dat dit erg verschillend kan zijn, sommigen vinden het een voordeel dicht op elkaar, anderen niet, dus volg je gevoel zou ik zeggen ;)

allemaal mannen die weekendjes weg gaan, ongezellig! hier gelukkig niet, moet ie nu ook echt niet doen, dan kan ie me wegdragen na het weekend haha
    hij is nu zelfs elke (!) avond thuis om me te helpen, zo lief!

thijmentje is weer vol goede moed naar school gegaan vanochtend (tweede weekje...) hij gaat vandaag voor het eerst ook de middag proberen, kijken of het lukt...

eylem: o lekker, een zwembad bij je moeder! wij hebben gisteren wel even gekeken naar een groter opblaasbad voor de jongens, want zo'n klein babybadje zijn ze ook wel klaar mee denk ik haha...

Deel Deze Pagina