@ Akoya: Lekker dat de honden weer terug zijn naar je s.m. @ Caro: Fijn dat je je weer wat beter voelt. @ Jewe: Och jeetje toch...ik weet niet zo goed wat te zeggen .
@ jewe, ah, wat een rotsituatie! Maar ik zou wel overwegen om eventueel een second opinion te vragen in Belgie of Duitsland. Je hoort zo vaak dat mensen hier worden opgegeven, terwijl ze in het buitenland wel worden geholpen. Het schijnt dat ze daar toch verder zijn met bepaalde behandelingen dan hier.
Snel naar bed gaan Am . Ik ga nog ff was in droger gooien en boodschappenlijstje maken voor manlief voor morgen. Trusten meiden!
@ Ak; druk ochtendje ! @ Am; leuk nieuwe tas ... jammer van de bad hairday ! Oe leuk jurkje zeg. Misschien zelfde kleur topje proberen te zoeken of iets lekker contrasterend s blauw of groen ofzo @ CM; oh nee buikgriep... balen.. beterschap @ Jewe; wat vreselijk naar zeg dat het zo slecht eruit ziet voor je moeder. Ook net nu. Kan me ook wel voorstellen dat je moeder het langzaamaan niet meer zo ziet zitten allemaal. Nogmaals sterkte ! Wat een k*t ziekte ook...
hier ook best een drukke dag.. vanochtend gesport, wasje gedaan, hond laten wandelen, bedden verschoond, gestoft en gezogen, boodschappen vanmiddag nog even lekker in de tuin gehangen met Sanne die heeft heerlijk met water gespeeld vanavond zou ik koken, maar daar had ik echt geen zin meer in. pizzaatje gegeten dus toen Sanne in bed lag. Sanne een boterham voor een keer moet dat kunnen hoor vond ik. Paar tomaatjes en komkommer erbij bakje yoghurt met fruit na...
Jewe wat ontzettend moeilijk allemaal. Bij mijn schoonvader was het net zo, toen hij na de chemo weer uitzaaiingen had heeft hij echt de hoop opgegeven, heel moeilijk om te zien en mee om te gaan, zeker voor de omgeving. Heel veel sterkte meis. Am, wat een leuk jurkje! Kris, mjam, pizza! CM auw, die spierpijn klinkt niet fijn, hopelijk is ie inmiddels over. Akoya zo dat zal wel weer een drukte in huis geweest zijn met de honden! Pffff wat een nacht weer, het is de laatste dagen echt weer om te huilen. I.sra kwam om 23.30 (toen sliep ik nog niet), 2.30 en 4.30 en toen begon I.rem om 5.50 te roepen GRRRR ben echt even boos geworden en toen heeft ze nog een half uurtje geslapen....hield niet over, maar ja, beter dan niets.
Goedemorgen! ik heb alles bijgelezen nou ff kijken wat ik onthouden heb.. @Jewe dikke knuf meis.. k weet niet wat ik verder moet zeggen.. @am nieuwe tas en nieuw jurkje gescoord! @Cm was niet lekker maar voelde zich beter na een paar uurtjes slaap.. @Eylem balen dat ze meiden zo slecht slapen.. @Akoya Lekker dagje gister dus! @hier gister naar de film geweest was echt leuk haha expect when you're expexting was echt grappig Waren rond half 10 thuis daarna nog ff onder de douche gesprongen en lekker naar bed gegaan.. manlief was met l.aetitia naar zn ouders geweest dat was ook gezellig geweest
WHOOPWHOOP!!! Wij gaan weg . Op naar Noordwijk . Hotels van Oranje in Noordwijk | 4 en 5 sterren hotel aan zee Tot morgen!
@am, veel plezier. @spikkel, lijkt me een leuke film idd. Jens heeft vannacht gewoon door geslapen van 23:00 tot 7:00 uur, dat was echt even heerlijk hopelijk is het blijvend haha
@eylem balen van je nachten @am leuk veel plezier @jewe jeetje sterkte meid @spikkel ja is een leuke flim ik heb hem ook laatst gezien @caro fijn dat de slaap je goed gedaan heeft. @akoya las op fb dat je een lekker dagje voor de boeg heeft.
@ am, veel plezier! @ jewe, fijn dat Jens heeft doorgeslapen! Kon je wel even god gebruiken denk ik! @ spikkel, klinkt als een geslaagde avond! Was je proefkapsel nog geslaagd? @ eylem, bah, wat een nacht! Sterkte vandaag! Hier vanmorgen naar de stad geweest met man en kids en hebben gelijk de KBS er doorheen gejaagd! Voor mezelf heb ik dit gekocht: Miss Etam jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl Jumpsuit zwart koop je online bij Miss Etam En een paar van die simpele zwarte ballerina's. Voor manlief twee zomerbroeken, vier t-shirts en een korte broek. Voor N.oa een jurkje, een korte broek, een topje, een joggingbroek, een hoedje, wat rompertjes en een paar sandaaltjes. https://www.dolcis.nl/product/466336/hush-puppies/wit-goud/sandal/# Voor L.ukas vier korte broeken, vier mouwloze shirts en een zwembroek. Oja, en ik had nog een bon van Ici Paris, dus heb ik mezelf getrakteerd op twee nieuwe luchtjes! Al met al zeer geslaagd dus!
CM, goed geslaagd! Leuke kleren! Jewe, wow, wat heerlijk, een nacht doorgeslapen. Ik ben jaloers! Spikkel, klinkt gezellig! Am, have fun! Hier ook geshopt, toevallig, liep langs de Jola en wilde even bij de uitverkoop kijken....en toen ook wat van de nieuwe collectie gekocht want was zo leuk en niet erg duur. Links is voor I.rem, rechts voor I.sra (die niets nodig heeft eigenlijk maar ja, truitje voor 3,95 kan ik niet laten liggen...) en die witte truitjes linksboven heb ik voor I.ren en I.sra lijkt me zo schattig als ze een keer hetzelfde aan hebben. Totaal 30 euro, viel me reuze mee, voor Bakkaboe
oh leuke kleertjes.. past I.rem bakkaboe nog ? Jaloers... vind dat veel leuker altijd dan dat grotere merk Persival ofzo. Kan daar echt niets vinden meer
Leuk Eylem! Inderdaad schattig als ze een keer hetzelfde aan hebben! Ik probeer als we ergens naar toe gaan wel eens te zorgen dat de kleding van de kids wel op elkaar afgestemd is, qua kleur en stijl. Maar dat is best lastig met een jongen en een meisje!
Ik moet eigenlijk opruimen/schoonmaken. Heb de keuken al gedaan, maar heb geen puf meer voor de rest. Zucht. Ik wou dat ik kleine kaboutertjes had die het 's nachts allemaal voor me deden!