APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!
    @ eylem, klimkt als een geslaagde dag gisteren! Leuk dat ijsjesspel. Is dat van hout of zo?
    Lekker die goede weersvoorspellingen! Nu maar hopen dat ze ook uitkomen...

@ surf, lief van je man dat jij elke dag thuis is om je te helpen 's avonds! Hoe gaat het met zijn eigen bedrijfje?

Hier geen geweldige nacht gehad. N.oa was om 3 uur wakker geworden en lag te hoesten. Dus even laten puffen. Om 6 uur wakker geworden toen manlief eruit ging en toen werd N.oa een half uurtje later ook alweer wakker.

L.ukas heeft net heel lief boterhammetjes gesmeerd voor ons.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, Lekker zwemmen leuk. Zal straks eens kijken of wij nog een opblaasbadje hebben van Tygo van vorig jaar. Geen idee wat er met dat ding is gebeurd eigelijk.
    I.rem is goed verwend lees ik wel, leuk.

@3e kindje, Ik denk dat het hier bij twee blijft maar mocht er nog een komen dan maakt het mij niet zoveel uit hoeveel leeftijdsverschil er tussen zit. Beide opties hebben zo z'n voor en nadelen denk ik.

@Mannen, Zo een hoop mannen die de hort op gaan dit weekend. Die van mij is in het weekend altijd weg 's avonds maar overdag meestal wel thuis gelukkig. Al komt het drukke seizoen er wel aan nu. Ek staat voor de deur moet hij ook veel draaien tenzij ik ga bevallen dan niet natuurlijk en in de zomer zijn er veel buiten feesten waar ze voor geboekt worden.

@

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, jij bent er dus wel aan gewend om alleen te zijn in het weekend. Maar ik neem aan dat hij dan pas laat weggaat?

In het begin van onze relatie zat S.teef in het leger. Dan was hij van zondagavond tot vrijdagavond weg. Maar ik wist niet beter. Moest echt wennen toen hij stopte in het leger en opeens elke avond naast me op de bank zat!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, dat ligt er meestal maar net aan. Als hij gewoon in de kroeg of discotheek draait dan gaat hij meestal pas tegen half 11 weg. Maar als ze geboekt worden met de drive inn dan is hij vaak al rond etenstijd weg omdat de meeste feestjes al tegen 8 uur beginnen. In de zomer zijn het vaak festivals en dat soort dingen die een hele dag duren.
    Ach ja zolang hij het nog leuk vind om te doen vind ik het prima zolang het gezin er maar niet onder lijdt. Is geen baan die je de rest van je leven blijft doen.

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Klintk als een leuke, gezellige dag Eylem en I.rem goed verwend!

Leeftijdverschil: je hebt er niks over te zeggen is mijn mening ;). Ik wilde er ook ongeveer 2 jaar tussen hebben, nou dat gaat 'm niet worden hoor. Moet zeggen dat ik vroeger beter met de jongste overweg kon dan met de middelste.. Maar nu is het 1 gezellige boel met mijn zusjes, we zijn 31, 29 en 25.

Vandaag weer aan het werk.. dus weer een kans om bij te lezen.

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caro: balen zeg van die doorbroken nacht.. Hier ook, J. werd om 00.00 uur al wakker en ben er uiteindelijk 1,5 uur mee bezig geweest voordat ie weer sliep..

Mannen: de mijne gaat lang weekend mee naar zee, dus geen kans om weg te gaan ;).

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Zo wat gaan er veel mannen weg dit weekend!

Surf wat lief dat hij elke avond thuis blijft!

Eylem leuk een zwembadje! Denk dat wij de schelp van de zandbak maar weer gaan vullen. Dan vermaakt ze zich de hele dag wel weer.
    En wat is I.rem lekker verwend!

@3e, tja hoe langer ik erover nadenk hoe minder het uit maakt... Alles heeft zijn voor- en nadelen. Ach we zien het wel. Het moet ook allemaal maar lukken. Ik heb altijd zo'n lange cyclus van meer dan 40 dagen.

Akoya het moet inderdaad maar net lukken en alles. Je hebt er eigenlijk niks over te zeggen nee. Zijn jullie nog bezig voor een tweede of staat het even op een laag pitje?

Hier vanmorgen een minder prettige verrassing... Ik had de wasmachine aangezet 's nachts en nu was de fles wasmiddel die op de vriezer daarnaast stond eraf gevallen en kapot gegaan. De hele vloer onder het wasmiddel... Bah!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    akoya: daar heb je ook helemaal gelijk in hoor!
    de wens kan er natuurlijk zijn, en het bepaalt mssn het moment waarop je er gericht voor gaat, maar of het lukt, is natuurlijk afwachten!
    mijn schoonouders zeiden laatst nog dat we het zo onhandig gepland hadden met de kindjes... wij hebben namelijk 2 (mn vriend ook) verjaardagen in april, dan 1 in mei, 1 in juni en 1 in juli (dat ben ik) en mijn schoonzusje heeft ook een kindje in april en ook eentje in juni... want nu konden ze niet handig op vakantie! echt mn mond viel open! ze werken niet meer, dus hebben het hele jaar om op vakantie te gaan...
    en alsof wij het zo gepland hadden! ze weten ook dat het een paar keer is misgegaan, dus hoezo plannen, daar kan ik dan wel boos om worden... maar goed, nu waren ze er dus niet bij met thijmens verjaardag...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow ka: bah! en wasmiddel krijg je zo moeilijk schoon vind ik, dat blijft maar soppen...

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou m'n klomp breekt Surf! Hoe kun je zoiets zeggen en helemaal als je het hele jaar nog op vakantie kan gaan..

Ka: ehh bah das echt een smerige boel als je dat op moet doen, blijft plakkerig en dat kun je echt 10 x nadoen, voordat het echt weg is.

Hier is wederom geen klap te doen.. gatver zeg!
    Maar ik mag natuurlijk niet zeuren, dit is alles beter dan thuis zitten zonder werk..

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Morgen meiden!

Weer aan het werk, dus ook kans om hier te neuzen...Tijdens een weekend alleen met de kids kom ik er niet echt aan toe...

Ik heb gelijk even bij Romy gekeken: fijn dat ze weer naar huis is....Zag ook nog het volgende:

Kom op maandag 21 mei om 20:30 uur op zp. Dan gaan we het record verbreken van het aantal kijkers op de site. Zegt het voort! http://www.zwangerschapspagina.nl/ov...verbreken.html

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben er vanavond niet.. misschien dat ik ff snel online kom op mobiel.

Ow en voor wie het vroeg; ja we zijn nog steeds bezig voor een 2e, moet wel zeggen dan mijn instelling veranderd is, ben er niet meer zoveel mee bezig, is het raak dan is het raak en dan merken we dat vanzelf wel. En klussen doen we wanneer we zin hebben en niet alleen rondom ei.

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka: krijg je nou nog een logee?
    En manlief naar buitenland voor zijn werk?

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @akoya: nee geen logee( voor zover ik weet haha) en ja manlief idd een week naar Engeland ( werkweek met de leerlingen ) .Hij is zaterdagochtend vertrokken en komt vrijdagavond weer thuis...

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    Goede morgen meiden

3de je hebt het idd niet voor het zeggen
    Het komt wanneer het komt

Akoya werkse !

Hier is ons balkon schoon
    N speelt buiten en T is hier boven aan het spelen
    Moet alleen nog wasvouwen maar dat gebeurt denk ik niet meer

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Franka: er bood zich een logee aan op FB las ik ;)

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, ja maar voor zover ik weet komt ze niet, heb niets meer gehoord dan idd die opmerking op FB :D

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ franka, dat is best pittig, een hele week alleen met twee kleintjes. Moet je wel werken deze week? Hebben jullie geen vakantie dan? L.ukas is heel deze week nog vrij.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat fijn dat Romy weer thuis is. Maar zoals ik het nu lees is de kans groot dat ze nog regelmatig terug in het ziekenhuis zal komen. Sneu hoor! Je moet er toch niet aan denken! Brrr!

Deel Deze Pagina