APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh GIL, wat een leuke top/blouse Am! Hopelijk gaat je mascara vlek eruit.

Hihi, das wel handig dat ie er zelf in wilde bijten..

Herkenbaar, helemaal nu ik zwanger ben en ik dus ff niks aan normale kleding ga kopen, heb ik echt een vreselijke inhoud.. Ik pas nog maar 2 broeken, van de rest krijg ik de knoop al niet meer dicht en hier op het werk moet ik het nog verbergen met wijde truitjes of tuniekjes.. Zucht.

Weet je wat trouwens niet lekker getimed is?
    Ik heb as maandag mijn echo op de 1e dag van mijn vakantie, vanaf dan mag dus iedereen weten dat we een 2e verwachten, maar kan het dan nog niet echt vd daken gillen (bijv. op Facebook plaatsen), want dan lezen mijn collega's dat via i-net, ook niet zo netjes, dus moet ik het nog 4 weken stil houden..
    Vind het een een gevalletje van 'jammer'. Maar goed, er zijn ergere dingen.. ;)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: Anders ga je toch als je een goede echo hebt gehad even langs op je werk om het aan je leidinggevende te vertellen.

Mjammie, ik ga voor vanavond die mexicaanse ovenschotel van Eylem maken. Beetje jammer alleen dat ik de geraspte kaas ben vergeten ;). Nou ja, ik heb geloof ik nog een klein frutje in de koelkast liggen.

3. Amethist

Zo hèhè, eindelijk rust ;). Heb het mascara-shirt nu maar in de machine gedaan na het met Ossengal (voor zover ik zag geen effect) en Vanish (ook geen direct effect helaas) te hebben bewerkt.

Pfff, ik heb wel echt veels te veel gegeten zeg van die overheerlijke Eylem-schotel :D.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Restaurant eetcaf het Gruttershuys Driebergen

18.00 uur:D

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Fijn dat ie in de smaak viel Am :D . Wat balen van je tuniekje! En ach, arme T. Is het erg dik geworden? I.rem heeft ook een keer een tand door haar lip gevallen en dat is echt heel erg lang nog dik geweest.

Akoya, hmm ja da´s wel lastig met Facebook ja....Anders even je leidinggevende bellen ofzo als je het weet?

Hier de hele dag onderweg en bezig geweest, of zo voelt het tenminste. Pfff. Gelukkig hield I.sra zich goed. Buurvrouw van mijn moeder kwam nog op verlaat kraambezoek en kreeg zomaar een kadobon van 20 euro :$ voor een kinderkledingwinkel hier. Leuk! Het is wel allemaal merk-spul daar maar nu natuurlijk sale dus moet lukken om iets te vinden lijkt me.

Ohhhh en vanavond zat ik nog even met I.sra op de bank om de voeding te laten zakken, ze had een rammelaar in haar handje en ik maakte daarmee een gek geluidje naar I.rem, die moest er erg hard om lachen (kinderen zijn geweldig publiek :p) en toen moest I.sra weer om I.rem lachen, echt hardop lachen, heeft ze nog bijna nooit gedaan en nu bleven ze maar om elkaar lachen echt zooooooooooooooooooo lief! Ik smolt gewoon helemaal.

7. Amethist

@ Eylem: Ja, zijn lip is op beide plekken waar de voortanden zich erin boorden ;) helemaal kapot en dik. Echt zielig joh :(. En toen viel hij na het eten ook nog van zijn loopauto. Zucht...hij had echt zijn dag niet. Arm schaap.
    Ach, wat schattig zeg van de meiden.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik kom ff mijn zonnestraaltjes spammen :D

9. Amethist

Oh Eylem wat een dotjes! En wat is I.rem MOOOOOOOOOI!!!! (I.sra ook natuurlijk, maar you get the point, denk ik wel toch?)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

nog twee dan....

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ach, arme T.! Hopelijk slinkt het snel. Balen van je jurkje! Hooelijk krijg je de vlek er uit!

@ akoya, ik zou dan toch misschien wel even langs je werk gaan om het te vertellen. Dan kun je het daarna van de daken schreeuwen!

@ eylem, ah wat schattig! Ik vind dat schaterlachen van een baby altijd al heerlijk, maar als ze dan ook nog samen lol hebben is het helemaal prachtig!

Ehm ,weet het even niet meer verder, sorry als ik iemand ben vergeten!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat een prachtmeiden heb je Eylem! Ik ben zoooo jaloers op dat haar van I.rem! Hahaha!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaank you *trotse mama* de buurvrouw zei vandaag nog, waarom schrijf je haar niet in bij een modellenbureau? :D *nog trotser* ik ben echt verliefd op haar ogen, heel donkerbruin en ze heeft superlange wimpers *ok trotse mama modus weer uit* ;)

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, daar mag je ook best wel heel erg trots op zijn hoor!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha, je mist er niets aan, het is echt een drama elke keer met kammen of borstelen of staartjes maken pfffff. En dan kam ik het alleen na het douchen! Het komt zelfs tot ruim over haar schouders maar het krult zo erg dat het niet opvalt.

Ben zo benieuwd hoe I.sra´s haar gaat worden, ze heeft nu echt een beetje een rare pluk naar voren, staat niet zo leuk maar het gaat onmogelijk een andere kant op. Dus hopelijk wordt het wat langer, dan kan er een speldje in ofzo :p

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb vandaag op mijn werk kunnen regelen dat ik volgende week woensdag werk ipv donderdag. Op de creche was het volgens de leidster ook geen probleem (moet alleen de locatieleider nog wel even bevestigen) en ook mijn ouders konden woensdag ipv donderdag. Dus dan heb ik donderrdag vrij om de laatste wasjes enzo te draaien voor de vakantie. Kan ik vrijdagochtend alles inpakken. Een stuk relaxter weg gaan zo denk ik!

17. Amethist

@ Eylem: Die krullen van I.rem zijn echt prachtig, maar ik kan me voorstellen dat het een heel gedoe'tje is met kammen enzo. Ik vind zo'n haarband bij I.rem echt heel tof staan trouwens!

@ Caro: Oh beter geregeld zeg!

Ik zou morgen eigenlijk alleen zitten (2 secretaresses zijn met vakantie, dus mijn vrijdag-collega en ik hebben de dagen onderling verdeeld.), maar mijn collega smste ze dat ze morgen ook komt. Er lag nog zo veel werk van vandaag dat wilde ze me niet aan doen in mijn 1-tje.

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lief van je collega!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM, oh wat fijn dat je een beetje relaxter op vakantie kan

Am, dat is aardig van je collega! En gezellig voor jou!

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am idd leuk tuniekje hopelijk gaat de vlek eruit. Ahh arme T. Tandjes niet kapot?? Oh dat is wel fijn dat je collega ook komt.

@eylem: ahhh wat een prachtmeiden heb je.

@akoya dan zou ik idd ff op het werk langs gaan dan mag je het daarna uitschrewen

Deel Deze Pagina