Spikkel, oh wat fijn dat jullie het lekker droog hebben gehouden. Het jurkje van L stond haar echt super schattig. Jullie zagen er allemaal mooi uit trouwens.
@Jewe dank je.. Ja jurkje stond dr echt leuk tis alleen jammer dat de hoepel nu gebroken is. Maar voor zaterdag heeft ze een ander jurkje dus dat scheelt dan wel weer maar hij was echt schattig
Goedemorgen, Caro: thanks 4 the adress . Vraagje moet ik dan naar Driebergen-Rijsenburg navigeren of naar Driebergen? Am: och arme T. die had duidelijk zijn dag niet. Eylem: ahhh wat lief die 2 meiden zo om elkaar lachen, heerlijk! Smelt. Prachtige meiden, en dat haar van I.rem! Echt ge-wel-dig! En wat wordt I.sra groot, is ook helemaal een andere dan I.rem he? Caro: goed geregeld op je werk, kun je die dag mooi gebruiken voor de spullen te pakken en de laatste dingen nog te regelen. Wat lief van je collega Am! Zoiets zou hier dus echt nooit voorkomen he.. Caro: jeetjemina zeg! Het is toch van de zotte dat je die zalf al hebt vanaf zijn 2e en dat ze er nog steeds iedere keer zo moeilijk om moeten doen! Wat een gedoe zeg! Am: wat een nacht zeg! Dan zou je mij de volgende dag echt op kunnen vegen! Ohh jij ook al Caro.. Caro: veel plezier vandaag! Hopelijk kunnen de kindjes het goed vinden met elkaar! Kris: ohh echt vermoeiend als ze zo tegen de draad in zijn en niks goed is. Jewe: ik duim heel erg hard voor je moeder mee! Hopelijk hebben ze heel goed nieuws voor haar! Dikke digi-knuffel voor jou! Spikkel: ohhh watfijn zeg dat DE dag zo geslaagd was, jullie zagen er ook heel erg mooi uit en L.aetitia matchte (?) erg goed bij jullie, een mooi plaatje! Nu op naar het feest! Pfff, J. ging gisteren pas om 21.30 uur slapen en werd vervolgens om 02.30 uur weer wakker, na een uur heb ik het opgegeven en bij ons in bed gelegd.. Wat een nacht zeg, dit gaat nu alweer een paar dagen zo i.c.m. met de waterige ontlasting.. Hopelijk een fase die snel voorbij is! Zeker nu, ben zelf ook doodop aan het einde vd dag.. Nog 1 dagje en dan vakantieieieieieie! Heb er zin in en ben er ook echt aan toe. Ja en ik denk inderdaad dat ik maandag ff op mijn werk langsga om het te vertellen.. Dan kan ik het daarna lekker van de daken schreeuwen! Daar kijk ik zoooo naar uit, eindelijk!
Ohh en AU! Gisteren was ik aan het stofzuigen.. schiet ineens de telescoopstang van de stofzuiger in elkaar, vel van mijn pink er tussen, was goed dat er niemand thuis was want heb ff flink staan schelden op die stofzuiger en ff hard gegild.. Men, dat deed zeer zeg! Nu helemaal dik en blauw. Arme pink.
Jewe he meis heel veel sterkte vandaag, ik duim voor goed nieuws!! Akoya, AUWWW, dat is niet fijn zeg! Kris, oh heerlijk zo'n meisje dat lekker meewerkt....NOT....I.rem kan er ook wat van de laatste tijd, ze kan echt chagrijnig zijn als ze moe is of gewoon dwars Spikkel, fijn dat het een leuke dag was! Hier net even wat boodschapjes gedaan, zometeen wat eten....Niet zo spannend allemaal
@ akoya, Driebergen-Rijsenburg volgens mij. @ kris, oh jee, S.anne in de contramine! Sterkte! @ jewe, sterkte vandaag! @ spikkel, fijn dat het zo'n mooie dag was gister! Nu op naar een feestweekend!
Nou ze is geweest. Ze gaan 3 chemo's doen en dan gaan ze kijken of het iets doet anders stoppen ze ermee. Doet het wel wat dan krijgt ze nog 3 chemo's en dan is het nog maar de vraag hoelang hhet goed blijft gaan omdat het deze keer zo snel is uitgezaaid. Alls wat ze doen is dus levensverlengend. Van deze chemo gaat ze ook kaal worden en zal ze ook heel ziek van worden. Het gat dus weer heel erg zwaar woden voor haar. Maar ze wil deze chemo doen ze wil nog niet opgeven.
Kippenvel... Wat een verschrikkelijke, moeilijke en zware strijd zeg! Maar... ze zijn dus niet uitbehandeld en gaan dus door! Dat is wel heel goed nieuws. Heel erg veel sterkte voor je moeder en jullie!
Pffff. wat een nieuw Jewe. In ieder geval gaan ze nog iets doen. Heel knap van je moeder dat ze nog niet wil opgeven. Daar zullen J.ens en T.ygo zeker aan bijdragen. Heel erg veel sterkte.
Zo.. ik heb een fietsstoeltje besteld voor J. Eentje van Bobike, de Tour-versie, daarop zit een geintegreerde spaakbescherming, hoofdgedeelte verstelbaar, drie-puntsgordel. Kunnen we eindelijk weer gaan fietsen .
@Jewe Veel sterkte de aankomende tijd weer @Akoya lekker hoor.. Wij moeten nog steeds een fietsstoeltje halen tis eigenlijk best erg haha @hier zo schoonouders ng ff op visite daarna lekker eten, l.aetitia in bad en naar bed en daarna lekker bankhangen
Heerlijk zo'n dagje Spikkel! Ik ga nog ff wat facturen opruimen hier, vaatwasser leeghalen en dan is het wel weer 17 uur denk ik en dan... VAKANTIE!!!
Halloooo meiden ! Hoe is het hier ? Laptop is hier vaak bezet door zoontjelief, die graag allerlei tekenfilmpjes wil kijken via youtube. (bumba,mickey mouse etc.) Haha ! @ caro Wat een gedoe voor een zalfje zeg.. Zeurmiep aan de telefoon, zalf niet op voorraad, en dan ook nog is de h.a. op vakantie ! Bah ! @ Spikkel Gefeliciteerd met jullie huwelijk !! Zo te zien een leuke dag gehad ! En jullie zagen er mooi uit zag ik op hyves ! @ Akoya Auw !! @ Jewe pfff heftig hoor ! Heel veel sterkte de komende tijd @ All gister bij de gynaecoloog geweest. Echo gehad, en de placenta ligt idd nog steeds te dichtbij de 'uitgang'. Nu volledig over genomen door de gyn. en de klinisch verloskundige van het zkh. Dus niet meer naar de vk. Hij zei dat ik er maar vanuit moest gaan dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, omdat ik kans heb op hevige bloedingen bij de bevalling. OVer 2 weken weer terug, en dan gaan ze weer een echo maken. Na de echo gelijk een afspraak bij de klinische vk. dan gaan we alles precies bespreken. Ben al blij dat ik op de natuurlijke manier mag gaan bevallen tot nu toe. En nog blijer dat het in het zkh. mag, want ik wil geen risico op bloedingen als ik thuis ben. Zkh. voelt een stuk veiliger dan. En ons dametje lag nu wel weer keurig met haar hoofdje omlaag
Aloha! Nou, het was hartstikke gezellig bij mijn collega. L.ukas en haar dochtertje konden het hartstikke goed met elkaar vinden en hebben eerst beneden een paar spelletjes gedaan, daarna dik een uur samen boven gespeeld en toen nog een uurtje in de tuin gespeeld. Dus zeker voor herhaling vatbaar! L.ukas is nu logeren bij opa en oma. En N.ootje ligt lekker op bed. Vanmorgen nog de beneden boel gedaan en moet nu eigenlijk strijken, maar heb eigenlijk geen zin. Misschien dat ik mezelf beloof dat ik maar een uurtje hoef te strijken. Dan heb ik toch wat gedaan, maar ben ik niet heel de avond er aan kwijt. Nou ja, lekker boeiend voor jullie! Haha! @ jewe, hopelijk hebben de chemo's wel effect en wordt ze er niet al te ziek van. Knap dat ze zo goed vol houdt. Heel veel sterkte voor jullie allemaal meis! Knuf! @ akoya, jeuj, vakantie! Lekker genieten joh!