APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Pamsie: We gaan naar de Ardeche.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Good morning!

Zo te lezen hebben jullie het gezellig gehad. Leuk!

Hier gister ook een drukke dag gehad. 's ochtneds eerst samen met mijn moeder naar een kapper geweest voor een pruik. Met de chemo die ze krijgt wordt ze kaal dus ze wilde dan een pruik. Best heftig maar ze heeft nu een hele mooie uitgezocht die bijna hetzelfde van kleur en model is van voordat ze zo ziek werd.

Daarna met Tygo naar de eerste hulp geweest die was in de speeltuin gevallen en had zijn voetje bezeerd dus die weigerde erop te gaan staan. Was niet gebroken dachten ze waarschijnlijk iets verrekt maar als hij maandag nog zo mank loopt dan gaan ze foto's maken.

Daarna hadden we nog 2 verjaardagen eerst 1 van het dochtertje van vrienden van ons die werd 1 jaar en daarna naar de verjaardag van schoonvaders. Had gelukkig op tijd mijn nieuwe draagdoek binnen dus daar heeft hij heel de middag in gehangen. Heb altijd zo'n hekel er aan als iedereen aan je kind gaat zitten plukken en doen vooral als het zo druk is.

@Am, final sale bij Steps....morgen maar eens een kijkje nemen. Wilde eigelijk pas weer kleren gaan kopen als ik was afgevallen. Zit wel weer terug op mijn oude gewicht maar wil er eigelijk nog wat meer vanaf.....maar als het goedkoop is kan het best...;):D

@Spikkel, leuke foto's. Mooie auto ook.

@Akoya, nog even meid dan krijg je je echo en zie je je prachtige wondertje in het echt.

Zometeen nog kraamvisite en verder nog geen plannen eigelijk.

Fijne zondag ierdereen.

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: lekker, straks ff genieten met je gezinnetje.

@jewe: veel plezier met de kraamvisite

@spikkel leuke foto's

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Allereerst; vond het erg gezellig gisteren! Zeker voor herhaling vatbaar!

Jewe: jeetje, best heftig om te lezen, maar wel zo fijn dat je moeder nu een hele mooie pruik heeft gevonden, die precies bij haar past! Dat doet toch heel veel!
    Fijn zeg die draagdoek. Ik wil dat ook voor de 2e, lijkt me makkelijk met J. Als ik dan een stuk wil gaan lopen met J. en de baby en ik wil J. meenemen in de wagen dan kan de baby mooi in de draagdoek, zeker in het begin, dan wegen ze nog niet zoveel.
    Welke heb jij?

Mooie foto's Spikkel!

Pamsie: graag gedaan :D.

Morgen echooooo.. pff echt spannend! Ik houd jullie op de hoogte. Vanochtend bij zusje en zwager geweest en nu net bij mijn ouders gearriveerd, J. ligt hier op bed en wij zitten ff te relaxen. Straks als J. wakker wordt rijden we op ons gemakje naar huis, eten en vroeg naar bed, des te eerder is het morgen ;).

Fijne zondag allemaal!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  6. Amethist

@ Jewe: Fijn dat je moeder een mooie pruim heeft kunnen vinden.
    Verder lekker druk geweest zo te lezen.

@ Akoya: ik vind jouw haren echt super gaaf zeg! Had je nou een soort van ondersteunend permanent laten doen de laatste keer, of ben ik nu heel erg in de w war?

Ik heb lekker de hele badkamer opgeruimd en schoongemaakt. Nou ja...hele...hij is maar heel klein natuurlijk, maar toch ;).

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Was gesellug!!!!!!!!

8. Amethist

@ Akoya: Ik heb nog een ByKay liggen als je die eens zou willen proberen. Als ie dan bevalt mag je m ook van me overnemen. Ik heb m amper gebruikt, T. vond het niks in dat ding, achteraf gezien door zijn nekje denk ik. Bij de volgende wil ik ook geen knoopdoek meer maar liever een Beco ofzo.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Am: ik heb van mezelf al krullen.. en dat zakte ineens uit, dus heb toen een gewoon permanentje laten zitten, maar ze hebben de permanent maar 20 minuten in laten trekken bij mij, normaal moet dat langer.. Maar het krult nu weer zoals altijd, ideaal dus!

Owww en welke kleur heb jij van die draagdoek? Ben er wel benieuwd naar!

10. Amethist

Ja, ik wist dat je van jezelf zullen hebt maar dat ze helemaal waren uitgepakt, vandaar dat ik het vroeg ;). Ik heb een grijze.

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je foto?

12. Amethist

Ja, ik heb een foto van de enige keer dat T. het wel lekker vond om erin te zitten ;):

Bekijk bijlage 260292

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hello :)

Klinkt gezellig allemaal!!

Jewe, pfoe, druk en heavy dagje. Fijn dat je je moeder hebt kunnen helpen. En inderdaad al dat gepluk aan pasgeboren babietjes is ook helemaal niks.

Akoya wat spannend morgen de echo! Hoe laat?

Spikkel mooie foto!

Wij zijn vandaag bij mijn opa en oma geweest, wonen bij de Duitse grens dus nogal een wereldreis, het was ook een jaar geleden dat we er waren ;) mijn moeder was ook mee. Op de terugweg net even bij de Mac gegeten en nu weer thuis, I.sra ligt al op bed want die slaapt ergens anders gewoon niet en in de auto ook nauwelijks, gezelligheid kent geen tijd ;) , en I.rem zit nog even rustig zelf met de Duplo te spelen, die heeft ook maar een half uurtje in de auto geslapen dus die gaat zo ook richting bed.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo! Hier vandaag letterlijk pyamadag gehad. We hebben allevier heel de dag in pyama rond gelopen! Wel veel gedaan hoor... De zolder uitgezocht en schoongemaakt. Lukas zijn speelgoed uitgezocht en zijn kamer helemaal uitgemest en opgeruimd. Vier wassen gedraaid, de schuur opgeruimd.... Lekker bezig geweest dus.

Lukas is nog niet helemaal lekker. Dus morgen maar eens kijken of die nietsnutten van huisartsen weer eens terug zijn van vakantie en dan even langs gaan. Hij heeft ook een hele rode keel en volgens mij ook een beetje opgezet.

@ jewe, pfff, wel heftig zeg! Maar goed dat jullie samen zijn geweest en iets passends hebben kunnen vinden.

@ eylem, lekker dagje dus. Mmmm, McDonalds! Ik heb de hele dag al zo'n trek in van alles! Manlief is nu twee bakjes nep B&J's cookie dough aan het maken. Slecht he! Haha!

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @eylem klinkt als een relax dagje

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ jewe; hopelijk loopt T gauw weer gewoon !
    en heftig zeg van je moeder, maar wel fijn dat ze een mooie pruik gevonden heeft !
    @ Ak; oh spannend morgen.. ben gewoon een beetje zenuwachtig mee. Laat ik nou net morgen weer de eerste dag een volle dienst gaan draaien, maar probeer tussendoor op mijn tel wel even te kijken of er nieuws is !
    @ Eylem; hele wereldreis achter de rug dus vandaag!
    @ Hier vanochtend even naar de kinderboerderij en speeltuin en vanmiddag lekker wezen fietsen. Daarna met een glaasje wijn in de tuin gezeten. En ik zou eigenlijk voor allemaal tegelijk koken, maar dat was best veel werk en we zaten zo lekker, dus voor Sanne de rare maaltijd van macaroni en snijbonen met een visburger en een paar tomaatjes gemaakt en madam heeft gewoon heel haar bord leeg gegeten !! Super..
    Daarna zelf heerlijk gekookt en ook heerlijk gegeten. Echt een beetje aan het genieten en we hebben voor onze vakantie in september waarin we thuis zouden blijven toch nog een huisje in zuidfrankrijk geboekt. helemaal zin in ! Nu wel even wat sparen de komende maanden haha...

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Cm; oh dat is ook wel eens lekker een hele dag in je pyjama !

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @cm lekker bezig geweest dus!
    @Kris leuk toch nog op vakantie!
    @Eylem das een aardig ritje idd..
    @Akoya veel plezier morgen!

@hier net terug van uit eten was echt super lekker, L.aetitia heeft ook goed gegeten en koekjes gebakken daar was echt leuk haha die ligt nu op bed nog te kletsen maar ach. :)

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh Jewe, vergeet helemaal Tygo z'n voetje! Sneu! Hopelijk heeft hij er morgen geen last meer van! Beterschap.

@ spikkel, klinkt alsof jullie zo een superweek hebben gehad!

@ kris, lekker joh, nog even een weekje weg! Succes morgen. Hihi, lekkere maaltijd voor S.anne!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sooooooooooo, ik waai nu alweer langs, veel hé:D

Eylem: oh de Mac... de nieuwe "specialiteiten" geprobeerd??

CM: lekker de hele dag in je pyjama. I love those days.

Jewe: heftig.... weet het nog van mn vriendin..

Spikkel: nog gefeliciteerd

Pamsie: you're welcome! Leuk dat je mee was!!

Ak: succes morgen meis!!

Deel Deze Pagina