APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh en kris... sorry... Heel veel succes morgen!

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ thanks ! komt wel goed.. ik ben nog " extra " dus als het echt niet gaat ga ik gewoon weer naar huis, maar goed daar gaan we maar niet vanuit. Deze week twee diensten. En dan volgende week weer 1,5 ingepland echt.
    Nu heb ik natuurlijk wel de laatste week weer onwijs last van mijn bekken en buik, maar ja het zou ook gek zijn als alles weer ineens goed ging hè..

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Am; wanneer had jij nou vakantie of schreef je dat al? Vond jullie plekje wat je toen hier liet zien in Frankrijk er ook zo leuk uit zien !

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Joooeeeehooooeeee!! Ik ben er gewoon weer! Zelfs het inloggen was toch wel even een eureka momentje!!! ;)

Maar goed, nu ga ik maar eens even een stukje bijlezen ;)

Xxx

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Succes Chloe! Haha!

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik realiseer me net dat over 5 nachtjes slapen al op vakantie gaan! Whaaaaa! En ik moet nog best veel doen stiekem. (zoals werken, blegh!)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh lekker zeg.. ! 5 nachtjes... en ach dat vele doen komt goed.. als je straks onderweg bent ben je het allemaal weer vergeten ! Nog heel even doorzetten
    Chloe : HOI !!!

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha klein stukje hé Caro :p Als ik alles wil bijlezen mag ik wel een paar extra weken vakantie opnemen haha.. Zag net dat mn laatste bezoek op 11 april 2012 was :(:p
    OOoh lekker zeg, 5 nachtjes! Je red t vast allemaal wel ;)

Hooi Kris!! :D

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Zo zeg, lekker endje hebben jullie gereden dan vandaag.

@ Caro: Lekker zeg een pyjamadag. Wel druk geweest :$.

@ Kris: Lekker dagje gehad vandaag zo te lezen.
    Wat leuk zeg nog een huisje in Frankrijk gehuurd. Linkje?
    Suc6 morgen.
    Wij gaan 16 september pas met vakantie. Nog even geduld dus.

@ Chloe: HIEP HOI!

Hm, ik vind wel veel lekker…;).

Ik heb vanmiddag voor A.’tje en T. nog e.e.a. besteld bij de H&M. Er was al sale en ik heb nog 2 kortingscodes kunnen gebruiken, dus uiteindelijk had ik bijna € 25,-- korting :D. Ik kan alleen echt nergens leuke t-shirts voor T. vinden. Wat een drama is dat ze voor jongetjes ;).

Nu heb ik Gooische Vrouwen opstaan, wat een geweldige serie is dat.

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Chloe: zelfs je banner is van slag whahahaha

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

LZ, Whahaha ja ik zag het.. Zie die heb ik ook gewoon verwaarloosd, en nu denkt ie 'zoek t maar uit';):p

Am, lekker hoor bijna 25 euro korting!! ;) Doe je goed! Ik zie trouwens ook altijd veeeeel meer leuke dingen voor meiden dan voor jongens haha.. En aangezien ik voor Yes altijd al veel koop, denk ik dat ik met een meisje helemaal failliet gegaan zou zijn :p

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, Dat is een aardige autorit geweest.

@Cm, oh lekker pyjama dag maar zo te lezen wel een zeer productieve dag. :D Hopelijk voeld L.ucas zich snel weer wat beter voor jullie op vakantie gaan.

@Kris, succes morgen met werken.

@Chloe, foei schaam je voor het laatst geweest in april. ;):D

@Am, echt he voor jongens shoppen is vaak zo niet leuk. Kom je in een winkel 20 rekken vol meisjes kleding en dan hebben ze 3 rekken jongens kleding. Heb nu voor Jens echt al 3 of 4 setjes met prints van Cars gekregen...hoe vreselijk! Vind Vingino en Tumble&Dry wel hele leuke merken voor jongens. En bij de WE hebben ze vaak ook hele leuke dingen maar dat is pas vanaf maat 92.

13. Amethist

@ Jewe: Ja, bij de WE zag ik gisteren leuke dingen, maar idd pas vanaf 92.
    Vingino en T&D zijn idd leuk, maar vind ik veel te duur. Sowieso is er gewoon veel minder jongenskleding en als dan alles met prijzen à la Vingino en met prints van alles wat met tekenfilms te maken heeft afvalt blijft er niet veel keus over ;).

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bij ons bij de Jola hingen trouwens al heel veel gave dingen voor jongens. Had daar voor Tygo al een hele gave winterjas gekocht en een spijkerbroe met van die bretels eraan. In kleine maatjes hadden ze ook al leuke dingen. Akmo en Just small verkopen hun.

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja slecht hé! Haha.. Nee, mn laptop was overleden dus ik kon niet op zp.. :( Maar zaterdag hebben we eindelijk een nieuwe laptop gekocht, dus vanaf nu kom ik gewoon weer lekker meekletsen!

Lees trouwens net het stukje over de chemo's van je moeder.. Wat ontzettend heftig zeg! Heel veel sterkte de aankomende tijd!!

16. Amethist

Ja, Just Small is ook leuk idd! Wij hebben geen Jola, maar een Brouwer's Mode, daar verkopen ze ook J.S. en ook wel wat Dirkje. Vind ik vaak ook leuke dingen hebben. En ik vind Imps&Elfs tof, maar dat koop ik ook alleen in de sale of op outlet websites.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
  18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, nee, Jens is in het tweede kwartaal geboren, dus krijg je vanaf het derde kwartaal betaald. En aangezien ze achteraf betalen, krijg je dus pas op 1 oktober voor het eerst KBS voor Jens.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Over Vingino gesproken, ik heb voor €12,50 echt een supergave spijkerstof tuinbroek voor N.oa overgenomen vqn mijn collega. Met roze accentjes, zo cute! Verder ook nog wat kleertjes van Esprit, Mexx en Baby Barb. In totaal €25 voor een tuinbroek, twee rokjes, een jurkje en een broekje, niet slecht vind ik!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik vind voor L.ukas shoppen ook echt veel lastiger dan voor N.oa. Zo irritant!

Deel Deze Pagina