Ja, is het ook, maar moet idd wel werken deze week...Hier hebben ze geen vakantie Volgens mij de hele regio niet hier...Waarom heeft L.ukas nog vakantie dan- nasleep van Hemelvaart?
L.ukas heeft met pasen maar één week gehas. En nu heeft hij dus meivakantie, dus vanaf hemelvaart tot pinksteren.
Wat vreemd, wij hebben met Pasen alleen 2de paasdag vrij gehad en de meivakantie was van 30 april - 4 mei ( 1 week)....Vreemd hoor al die verschillende vakanties
Heee meiden, Heb niet bijgelezen.. maar een paar dingen Smile: Gefeliciteerd met de geboorte van J.esse !!! Leuke naam ook ! Ka: Wasmiddel over de vloer, blegh... Smerig goedje om op te ruimen. Surf: Nou ja zeg Wat een opmerking. En nee, zoiets is niet te plannen. Caro: L. nog vakantie ? Hier is hij alweer een week voorbij geloof ik. Maar zo hoorde ik ook dat sommige regio's 1 week hebben en de andere 2 weken. Nou ik ga even afscheid nemen, wij vliegen vanmiddag naar Spanje !!! Helemaal zin in... Alles staat klaar, J. en J. liggen nog even een dutje te doen en D. en ik zitten maar wat TV te kijken. We vervelen ons en willen weg !!! Om 15u gaan we richting vliegveld.. Tot over 2,5 week !! XX
Ff ego-en: Eind van de maand voor de aller-, aller-, allerlaatste keer betalen aan de belastingdienst en dan zijn we er ein-de-lijk vanaf na 5 (!!!) jaar! Ben zooooo blij! Over 2011 krijgen we zelfs een aardig bedrag terug, heerlijk! Hier heb ik zolang naar uit gekeken, kunnen we weer verder gaan met sparen, leuke dingen doen, kledingkast aanvullen, tuin laten doen en volgend jaar overal nieuwe kozijnen, en niet meer na een week zitten van ''we hebben geen geld''. Jeuj!
Akoya: Jeeee wat goed !! Waarom moesten jullie zoveel betalen dan eigenlijk ? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid Mijn ouders zijn deze zomer (waarschijnlijk) van hun W.SNP af. Die ze overgehouden hebben aan het stuklopen van de zaak. Na 3 jaar krijgen ze een schone lei en mogen ze eindelijk hun salaris houden
@akoya: wow, dat is goed nieuws! Heerlijk meis, je hebt al genoeg plannen in ieder geval @mirjam: wat vervelend van je ouders zeg!
Ohhhh Mirjam, wat een fijn nieuws voor/van je ouders! Een hele opluchting. Manlief had een AOV verzekering afgesloten toen hij nog rijschoolhouder was en kwam binnen 2 jaar thuis te zitten met een afgesloten hoofdslagader in zijn been, kon niet meer zijn beroep uitoefenen, dus kreeg vanaf toen een maandelijkse AOV- uitkering, alleen werd het geld bruto uitbetaald ipv netto en begin 2008 kregen we dus te horen dat we ff 30.000 euro konden betalen voor 2005 t/m 2007 en over 2008 t/m 2010 moesten we ook erg veel terug betalen. Sinds 1 januari 2011 storten ze het gelukkig voortaan netto, dus dat scheelt ons 10.000 euro per jaar. En daarmee zijn we over een week helemaal klaar, echt, er valt een last van mijn schouders af! Als manlief destijds nou de kleine lettetjes had gelezen.. maar ja, dat is allemaal ''als'' en dat was helaas niet het geval. Ben allang blij dat we dit (bijna) achter de rug hebben.
Jeetje dat is even schrikken als je dat te horen krijgt Vaak zijn zulke zaken ook niet duidelijk om te lezen als leek. Maar wat heerlijk dat jullie er bijna vanaf zijn. En een hoop leuke bestemmingen al haha geniet ervan als je het eerste geld kan uitgeven ! Eerst wat leuks voor jezelf kopen he
Nou ik ga maar afsluiten... Kan ik 'stekkers uit de stopcontacten' van m'n checklist afhalen en verder gaan met ijsberen.. Tot over 2,5 week !! XX
Zeker! Ik ga echt ff wat leuke zomersetjes inslaan! Moet ook zeker wat nieuwe lingerie en sokken. Komt helemaal goed .
@ Akoya: OH YEAH!!!! Wat heerlijk eindelijk klaar met die K-belastingdienst! *doet een vreugdedansje* @ Mirjam: Voor je ouders ook goed nieuws zeg. Geniet lekker van je vakantie. Poe hé, wat is het warm zeg. Dat wordt eens even goed zoeken in de kast naar iets zomers, want het is bedroevend gesteld met mijn zomergarderobe .
Mirjam: lekker genieten samen!! En wat fijn voor je ouders!! Akoya: ook weer klaar met afbetalen, heerlijk!! Ehm, de rest alweer vergeten, Pff ben zo'n zeef... Kj ligt te dutten, tv is naar school, wordt straks opgehaald door opa, dus ik ga ook even dutten!
@ akoya, oh wat fijn zeg! Dat is dan ook een hele last van je schouders! Geniet ervan! @ mirjam, voor jouw ouders ook fijn dat ze er bijna uit zijn. Tot over 2 1/2 week! @ am, zeker heerrlijk weer! Hier net lekker met de buuf in de tuin geluncht. Ik had pistoletjes gebakken met gesmolten brie en honing. De kids hadden op het plein met z'n allen worstenbroodjes gegeten. N.oa ligt nog op bed. Die is helemaal niet lekker. Heel hangerig en huilerig. Erg zielig! Beetje verhoging met geen koorts. Heb haar wel voor het slapen een pcm gegeven, want ze had duidelijk ergens last van.