@ eylem, dit zijn zoobles. Volgens mij is het eigenlijk vanaf 4 jaar, maar N.oa vindt het echt prachtig! A Little Bit Of Everything - Product Review Blog: Zoobles
Meiden even een vraag, heb net de kids weg gebracht en kreeg een brief mee dat de kinderen maandag naar dierenpark amersfoort gaan. ( hele kindercentrum kids boven de 1jaar) valentijn wordt op een andere groep ondergebracht. Maar ik moet hier toch ff van slikken. Ze is pas 2. En dan met de juffen naar amersfoort
Pamsie, ik zou haar niet laten gaan....Ik zie de meerwaarde voor zo'n kleintje er niet van in en de kans dat ze haar uit het oog verliezen, en het is geen kleine kinderboerderij ofzo maar echt een grote dierentuin. Ik vind ze op deze leeftijd echt te jong voor zo'n groot uitstapje. CM, ja had het gevonden, ziet er wel leuk uit, nog nooit gezien in de winkel eigenlijk. Nog geen nieuws van Akoya?
@ pams, ik vind haar daar ook nog wel erg jong voor hoor! Ik zou het persoonlijk niet doen. Een kwartiertje lopen naar de kinderboerderij vind ik nog te doen, maar naar de dierentuin! Nee hoor, dat kan op de basisschool altijd nog! Wat vinden jullie van mijn nieuwe ticker? Heeft L.ukas zelf gemaakt! Haha! Hij schopt de voetbal zo hoog in de lucht.
@Eylem lekker bezig geweest dus ! @pams oei zou ik wel erg vroeg vinden maar aan de andere kant als er veel juffen /moeders bij zijn.. dan zou ik het overwegen.. Maar gewoon je gevoel vertrouwen.. @Akoya en? @hier net naar de c&a geweest ff neiuwe kleding gehaald, hebben we cadeaubonnen van gehad dus konden we goed gebruiken, l.aetitia 3 nieuwe jurkjes ik 1 jurkje en 1 shirt en een broek
Nog geen nieuws van akoya. @pamsie, geloof niet dat ik het zou doen denk ik. Vind het ook nogal een verantwoordelijkheid voor een kdv. @spikkel, l is weer lekker verwent.leuk.
Hey meiden... Meteen ff ego-en! Hartje klopt, wat mooooooooooooooooooi!!! Ben helemaal hyper-de-piep! Zooo blij . Ben zelfs 3 dagen vooruit gezet. Alles was goed, zag er goed uit, over 2 weken termijnecho. Hier kan het niet meer stuk, zo blij zijn we, zwijmel.. Verder ook niet bijgelezen, ik ga er eentje op bed gooien en dan heerlijk bankhangen.
@ Pamsie: Hmg, ik zou A.tje denk ik ook niet laten gaan hoor... @ Akoya: Nog een keer: HOERA!!!!!! GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE ECHO!