Mijn god zeg, wat een rukweer :x. Ik zit hier gewoon op de bank met sokken aan en onder een kleedje...HET IS JULI!!!! WAAR BLIJFT DE ZON :x:x:x
De zon komt als het goed is volgnde week. Nou ja, eerst zien dan geloven! Hoewel, dan zijn we niet meer in Nederland, maar hoop voor alle thuisblijvers dat het dan toch echt wel een beetje zomer gaat worden!
Ik hoop ondertusse3n dat het zomer gaat worden want dit weer ben ik echt helemaal zat. de kachel staat te loeien hier brr tis koud
Vandaag met L.ukas naar se HA geweest. Hij had wel veel slijm in zijn keel en het was geirriteerd. Maar geen ontsteking of zo. Moet vanzelf over gaan. Anders eind van de week nog even terug. Verder ook naar twee moedervlekken bij hem laten kijken. Maar die zagen er gelukkig prima uit, niks om ons zorgen over te maken.
Akoya jeeeeeeeeeeeeeej super meis!!!! Man...ik ben echt in staat om een potje te gaan janken. Ik ben van 18.00 uur tot nu bezig geweest om I.sra in slaap te krijgen en te houden. Kan niet meer tellen hoe vaak ik heen en weer gelopen ben. Ondertussen ook nog I.rem naar bed gebracht, afgewassen etc etc maar ik heb het zo GEHAD waarom gaat ze niet gewoon slapen 's avonds. En dan lees ik topics over baby's van haar leeftijd die overdag urenlang slapen en 's nachts doorslapen ARGHHHHHHHH soms kan ik het even niet meer hebben. Want vandaag overdag was het ook maar 3 keer 3 kwartier :x en I.rem heeft vanmiddag 3 uur geslapen, ik begrijp er helemaal niets meer van. 't Zal wel aan mij liggen....
@ eylem, he bah, kan me voorstellen dat je er dan even doorheen zit. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen tips of zo, want ik schat in dat je inmiddels zelf alles al wel zult hebben bedacht en geprobeerd. Maar wil je wel een knuf geven. Kop op meid!
@Eylem he gadverdarrie meid.. das echt klote. Misschien inbakeren? (weet niet of dat nog kan met deze leeftijd?) ik noem maar wat hoor.. Al zul je al vanalles geprobeerd hebben knuf meiss
@ Eylem: Dat is echt klote idd. Ik ben ook bang dat ik geen tips voor je heb die je zelf niet al bedacht hebt. KNUF!
Thanx meiden. Lief! Er is ook weinig aan te doen vrees ik, we moeten er gewoon doorheen. Naarmate ze ouder wordt zal het wel beter gaan, dat was bij I.rem ook zo. Maar nu heb ik er hoofdpijn van :x
Akoya YEEEES!! Gefeliciteerd!!!! Hopelijk krijg je nu wat meer vertrouwen en kan je echt gaan genieten! Am wooooow!! Wat goed van A'tje!! Kan me voorstellen dat je echt apetrots bent!!! Eylem dikke knuffel! L heeft tot ongeveer 4 maand ook heel erg veel gehuild en slecht geslapen. Het is zoooo frustrerend en vermoeiend! Slaapt ze overdag altijd zo kort? Is ze niet misschien van het korte slapen zo moe dat ze 's avonds haar slaap niet meer kan vatten? Dat heeft L nog wel eens. Als ze overdag te weinig slaap heeft gehad dan wordt ze 's avonds heel erg druk en gaat ze zich overschreeuwen. Dan komt ze niet in slaap. Ik weet het ook niet hoor, ik roep maar wat.
Even snel... Akoya: super gefeliciteerd!!!! Echt helemaal top. En ben blij dat je die zalm niet voor niks hebt laten staan whahahahaha Am: wat goed van A'tje! Pamsie: ik zou ook erg twijfelen.... Eylem: grrrr, sterkte
Mopjes! Kwam even snel spieken hoe Akoya haar echo is gegaan, want vanmiddag was er nog geen nieuws Jeeeeej! Oh meid wat een heerlijk nieuws! Ben echt heel erg blij voor jullie, lekker genieten van jullie roze wolk! Xxxx Eylem, gedsie wat naar, zo'n avond! Kan me voorstellen dat je er hoofdpijn van hebt! Hoop dat deze fase snel over is!
Jaaaa kennen jullie me nog ?? Las dat het etentje geslaagd was, top!! Wilde even Akoya van harte gefeliciteren!! Wat ben ik blij voor jullie meid !! Nu lekker gaan genieten !! Am: wow wat super van Atje !! En helemaal begrijpelijk dat je er van hebt staan gillen, dat hoort toch :-D caro: alvast een.fijne vakantie! Wij hadden ook zo'n magnetisch bord en gewone bpekjes mee. Hier gaat alles goed, baby is erg druk. Alles staat zo goed als klaar. Zal zo eens een foto spammen van de babyhoek in onze kamer, in de april FB want via m'n telefoon lukt het niet. Nog 4 weken werken, dan met verlof en kan ik alles beter bijhouden xx
Nou het uitje naar amersfoort zit toch iets anders in elkaar dan er eerst voorgedaan werd. Hev toch even me zorgen geuit. En vragen gesteld. Het uitje is voor de bso en er zijn die dag op het kdv 4 baby's en 3 peuters. Toen is er voor gekozen om dw peuters mee te laten gaan. Met buggy's en de baby's blijven op de vesteging. Voelt al heel anders dan het idee van 15 losgeslagen peuters