@ Eylem; oh wat vervelend zeg dat ze zo slecht slaapt. Sanne heeft ook van die fases gehad rond die leeftijd en ik weet de frustratie nog heel goed te herinneren.. Maar wat nou DE truc was.. ik weet het niet meer of eigenlijk denk ik dat het op een gegeven moment gewoon over was en het niet aan DE truc lag. Kan er niet iets van een tandje ofzo dwars zitten ? Kan me herinneren dat dat bij Sanne rond die leeftijd begon en dat was ook echt drama... nou ja.. hier heb je ook niet veel aan... sterkte.. !
Nogmaals bedankt meiden, volgens mij is er ook geen truukje ofzo, het zal straks vanzelf wel beter gaan en tot die tijd op mijn tanden bijten . Het is ook bijna elke ochtend na 5.00 uur feest, dan heeft ze gedronken en wordt het al licht dus dan is ze wakker, hele verhalen *gaap*. Maar goed. En nu slaapt ze natuurlijk alweer 3 uur maar ja I.rem was om 6.30 wakker dus daar heb ik weinig aan! *einde klaagzang* Vraagje, aan Am of iemand anders die het weet , ik moet nog broeken in maat 86 voor I.rem hebben, zijn er nog sites waar uitverkoop is en ik voor niet al teveel wat mooie dingen kan scoren? Broeken van de Zeeman vind ik niet mooi en ze heeft al een paar broeken van de Hema maar drie is wel erg weinig. De andere broeken die ze heeft zijn leggings, zomerbroeken of maatje 80 en dat wordt te klein.
Willen jullie even meekijken? Wat is dit nou voor een broek? Geen legging toch? Ik vind de foto zo onduidelijk. https://www.kleertjes.com/ducky-beau-lange-broek-1005357961.html
Heb al gekozen deze 3 broeken, 2 in 86 en 1 in 92 Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Welcome! | kleertjes.com Had natuurlijk nog steeds die bon van kleertjes.com dus daar maar even gekeken....Ben benieuwd of het allemaal een beetje goed en mooi zit. Heb ook nog een mooie winterjas gezien maar daar twijfel ik nog over....Ik hou van sportieve jassen en vind deze heel leuk maar ja de maat he....alhoewel 86 waarschijnlijk wel gewoon goed zal zitten, maar toch, als ze ook in de 92 past is dat een beetje zonde. https://www.kleertjes.com/yepyep-ski-jack-1003995114.html
@Eylem en hoe ging je nacht? Leuk!!!! @Pams oh nou dan is het wel gezellig voor dr @Wonder haai hoe is het? @hier 10uur wakker, vandaag lekker thuis rommelen..
@AM: wauw ik kan me goed voorstellen dat je trots was!! Fijn voor jullie meis! @Pamsie: ja ik kan me goed voorstellen dat je even moet slikken. Ik vind twee jaar ook wel erg jong hoor!!! @Spikkel: haaaaaaai ja het gaat goed, maar ben heel druk. Mijn oma is vorige week WEER gevallen en dit keer had ze haar heup gebroken. Menske heeft het uitgeschreeuwd van de pijn. We waren ons eigenlijk al klaar aan het maken voor het afscheid, want ze kreeg er ook nog eens een longontsteking bij, maar ze heeft echt 9 levens dus is weer aan het opkrabbelen. Hoe was jullie trouwdag? Heb je genoten?
Leuke broekjes en een erg leuk jasje!!! Lastig he de maten.....ik zou anders mailen hoeveel verschil er tussen zit.
@Wonder oei das schrikken. kan me voorstellen dat dat ff heftig was maar nu weer aan het opknappen dat is wel fijn. Ja was super hebben erg genoten tis precies zo gelopen als dat wij wouden.Afgezien van manlief die uit zn broek scheurde dinsdag haha maar goed dat is dezelfde dag nog verholpen en zaterdag feest gehad was super!
oooh joh hahahaa....ach ja weet je.....dat zorgt wel voor leuke herinneringen aan je dag....op het moment is het natuurlijk balen...maar achteraf kun je er wel om lachen. Fijn dat het echt jullie dag was!
@ WOnder; agossie.. sneu als ze zo oud zijn en nog dat soort dingen moeten meemaken ! @ Eylem; leuke kleertjes, maar witte broeken joh durf je dat? Haha zou ik geloof ik niet aan beginnen.. @ Spikkel ja dat is achteraf i.d. juist een leuk verhaal.. maar op het moment zelf wel even stress natuurlijk !
@ Akoya Joepieeeeeeeeeeee ! Wat goed zeg !!!! Gefeliciteeeeerd !! @ Eylem wat een gave jas !! @ Wonder Jeetje zeg, arme oma-tje ! En dan ook nog een longontsteking erbij.. Getsie ! Wat fijn dat ze weer opknapt ! @ Spikkel haha, dat zijn juist de leuke dingen, waar je achter zo om moet lachen. Zo zaten manlief en ik te twijfelen bij de taart, of we het in elkaars gezicht zouden smeren haha ! En manlief was eerder dan ik, maar ging te wild, waardoor de chocolade in mijn haar zat, op mijn jurk, en ik in mijn jurk OP de grond lag ! Ik vond het echt niet leuk, maar nu... ik moet er zo om lachen ! Die foto's ook ! Hahahahaha
Vandaag alweer 33 weken meiden... Het komt steeds dichterbij !! ik vind het zo spannend ! Hoe zal het deze keer gaan, hoe ziet ons meisje eruit, gaat alles goed, hoe reageert mike op zijn zusje... Ohhh ik ben zo benieuwd !!!
@kleintje ja we moesten er s'avonds ook heel hard om lachen haha En achteraf hadden we er een foto van moeten maken haha maar ja op het moment zelf was manlief niet erg blij... Maar ja achteraf is het erg komisch.. @Wonder ja nu lachen we er idd om @hier zo wasje uitgehangen wc in de chloor en verder weinig haha
Spikkel, haha, wat een stunt! Wonder, ach, arm omaatje Kleintje, ja het schiet zeker op joh, spannend allemaal he! Mike wordt een superbroer! Kris, haha ja ik vind witte broeken zooo leuk! Past alles op! En Irem is redelijk schoon van zichzelf, heb een witte broek die ze nu al ongeveer een jaar draagt en daar zit 1 minivlekje in wat er niet meer uitgaat dus dat valt reuze mee .
@ Eylem: Leuke broeken zeg en die jas is ook tof. Ik heb heel veel outletwebsites in mijn favorieten, maar zit nu op de tablet dus heb ze nu niet bij de hand. @ Wonder: Arm oma'tje .
Thanx heb ze maar besteld en de jas ook in 92. Als ie echt te groot is stuur ik hem wel terug. We staan trouwens deze week op 2 en op 3 voor een huis! Ene huis is eigenlijk te klein maar het andere huis is een hoekwoning met 3 slaapkamers. Overigens niet in de stad waar we willen gaan wonen maar in een dorpje 10 autominuten daar vandaan. Had vorige week bedacht dat ik daar maar eens moest reageren om te kijken hoe hoog we staan en dat is dus blijkbaar wel een goed idee . Komt omdat we daar dezelfde inschrijfdatum gebruiken als hier in het dorp, 2009 dus. Heb weer een sprankeltje hoop dat we hier nog eens een keertje weggaan
Eylem: ohhh hopen dat jullie 1e kandidaat zijn! Leuke jas zeg! Wonder: och.. arme oma . Am: wauwwwww! Wat goed van A.tje zeg! Tis een echte doorzetter! Fijn meis. Spikkel: hahaha, das een leuke herinnering aan jullie trouwdag. Eylem: pfff de tip heb ik ook niet, wil je wel een dikke knuffel geven en hopelijk gaat het héél snel over! Uhm.. reageer ff zo uit m'n hoofd, maar er is niet meer blijven hangen, sorry. Vanochtend richting Ikea gegaan en de Trendhopper, flink geshopt; salontafel, speelgoedkist, kruiptunnel voor J., opbergbakjes- en doosjes. Ben kapoet zeg van al dat geslenter. J. lag pas tegen 3 uur op bed, die was gaar.. dus die ga ik tegen 6en wakker maken, hapje eten en dan maar tegen 8en weer op bed leggen.