@Eylem: ja jou was ik in mijn vorige post vergeten.....hopelijk is het snel over!!! @Akoya: lekker shoppen!!! @Am: sterkte met de bui van A'tje. E'tje kan dr ook wat van op het moment! @Oma: ja heel sneu dat ze dat op haar leeftijd allemaal nog moet meemaken. Maar het is een taaie! Hopelijk redt ze het nog tot en met de bruiloft!
@Eylem wat spannend! @Akoya lekker geshopt dus! @Am argg draakje.. @Lm kom je nou dus niet meer hier of begrijp ik dat no9u verkeerd uit je topic ? @hier l.aetitia op bed vandaag heerlijk thuis gehangen morgen weer lekker op stap( mits het niet gaat regenen )
even opscheppen... Sanne heeft gewoon al 3 avonden haar hele bord leeg gegeten ! Snijbonen macaronisaus met volop groente vandaag zelfs Broccoli ... Ze wil nu niet gaan slapen.. dat dan weer wel..
@ Kris: Wat fijn zeg dat Sanne zo goed aan het eten is. Hier is het maar een gedoe'tje met eten -> A.tje wil zelf scheppen, wat niet lukt, helpen mag niet en dan wil ze haar geprakte eten met haar handen gaan eten. En T. wil ook zelf scheppen en mag je ook onder geen beding helpen. Er wordt hier dus weinig gegeten en er belandt des te meer op de grond.
Hey ladies, Sorry, heb niet terug gelezen. Vandaag is L.ukas mee geweest naar mijn werk. Ik dacht, zie wel hoe lang hij het volhoudt en anders neem ik een paar uurtjes vrij, masr hij heeft het gewoon echt van 8 tot half 5 volgehouden! Hij was superlief en ik heb echt gewoon lekker door kunnen werken. Tot half 11 was er ook een dochtertje van 9 van mijn chef, dus daar heeft hij lief mee gespeeld. We hebben op de zaak een tafelvoetbaltafel staan en een pooltafel. Dus daar hebben ze best een tijd aan gespeeld. We hebben ook een flipperkast, dus toen hij alleen was heeft hij daar een tijdje op gespeeld. Verder was vriendje iPad mee en heeft hij kleurplaten gekleurd en filmpjes gekeken op Youtube. Ben echt trots dat hij zich zo lief heeft gedragen! Helaas N.ootje met koorts van de creche opgehaald om 5 uur. Hopelijk is het morgen weer gezakt. Morgen laatste werkdag. Joepie!
Jemig dat is knap zeg!! Lief ventje is het toch! Ahhhh en arme kleine meis....beterschap! Ik ga zo les 7 lopen van Evy....loop jij ook nog?
Af en toe! Is nu ff de klad erin gekomen met eerst het warme weer (jaja, mensen, we hebben ooit warm weer gehad in Nederland), daarna heel druk gehad met de OR van school en nu vakanties. Mijn loopmaatje is nu al twee weken weg en alleen vind ik echt niks aan! Maar na de vakantie gaan we weer volop beginnen!
goed zo!!! Franka en ik hebben ons ingeschreven voor de bridge to bridge....vind je het leuk om mee te gaan?
Goedemorgen dames! Net wakker. Man man ik moet ff wat kwijt.. Mijn broer en schoonzus hebben sinds een jaar Sam de hond Maltezer, Nu sinds 2 weken hebben ze er een golden retriever bij pup... Zie k gister ineens op mp/fb staan dat Sam weg moet.. :S hij heeft gehapt ( Nadat max (golden retriever) Kwam. Ze hadden een gedragstherapeut gebeld dat zou lang duren dus hadden ze geen zin in om op te wachten.. Nou serieus geef je dan om je hond of wat.. Echt serieus ik word af en toe echt niet goed van hun hoor. ze nemen 2 honden en dumpen de oudste.. k vind het gewoon zielig voor het beestje..
Ach gossie, das inderdaad erg sneu voor het beestje. Als je dan de keus maakt om een hond weg te doen, doe dan de hond weg die er het laatste bij is gekomen, omdat de hond daardoor waarschijnlijk gehapt heeft. Ik vind het altijd zo sneu als mensen hun beesten zo snel wegdoen. Ik heb alle 3 mijn katten al vanaf kittens, en zou ze noooit zomaar weg doen.
Ja vind ik ook maar daar reageerrde ze heeeel fel op.. Mn andere broer overweegt om de hond over te nemen. Maar ik blijf het zielig vinden.. Hier hebben we ook alle 7 katten van kitten af aan..
Middag! Tja ik zeg niks, wij hebben onze honden ook weggedaan, die wonen sinds een jaar bij mijn schoonmoeder.. Dadelijk als J. wakker wordt samen met vrienden en kindjes naar Pukenmuk (speeltuin) en daarna met z'n allen eten, gezellig!