ARGH!!!! Ik kan echt nergens die Vingino mét korting vinden bij een website waar ik m nog mag retourneren indien nodig. Echt flink *KAK* is dat.
Ooohh Eylem, het water loopt me in de mond Ziet er heerlijk uit zeg! Ik ben het met Am eens, volgende keer bij jou Am, ik zag het, dus ik heb mn winkelwagentje ook maar weer leeg gegooid haha.. Maar zit zelfs nu nog steeds te twijfelen, want had ook best leuke dingen gezien! Vind shirtjes vinden voor Yes echt moeilijk, maar hier had ik toch wel een aantal leuke in mn winkelwagen liggen Akoya, slaap lekker!
@ Caro idd associaal ! En zo sneu voor L.ukas Die kijkt er naar uit, en is natuurlijk enorm teleurgesteld als ze niet komen... @ Eylem dat ziet er heerlijk uit !
Wat een rust hier... Ik ben vanmorgen met de kids bij mijn s.o. op koffie geweest. Nu liggen ze alle2 te pitten. En toen ik net thuis was werden mijn pakketjes van de h&m en King Louie bezorgd. Alles is leuk leuk leuk, maar van 1 singlet die ik voor A.tje heb besteld twijfel ik of ie niet te klein is. Dus nou ja, die moet ik nog even passen.
Bij Hummbee krijg je alleen vandaag 10% extra korting met code extra10 op de kleding van de zomercollectie 2012.
pfff ik schreeuw niet vaak tegen l.aetitia maar man wat haalt die het bloed onder mn nagels vandaan vandaag zeg gadver damme, lopen slaan knijpen schoppen en brutaal woww.. heb dr maar op bed gelegd voor haar en mijn gemoedstoestand pffffff
Spikkel, oh fijn zo'n dag...I.rem gebruikt ook te vaak 'nee' naar mijn zin vandaag. Ben maar lekker met ze naar buiten gegaan want ze wilde helemaal niets, daarna ging het beter en nu slaapt ze gelukkig alweer anderhalf uur dus hopelijk is ze straks wat beter gezind. Am, leuk dat alles in het echt ook leuk was! Mijn bestelling van kleertjes.com is er ook maar nog niet gezien, is bij mijn moeder gebracht (pakketbezorgers kunnen onze voordeur nooit vinden) Hier dus vanochtend lekker even naar buiten geweest, nog een leuke bruine broek gekocht voor I.rem (ik heb nu alleen maar spijkerbroeken en witte broeken, beetje saai, en bruin combineert met best veel natuurlijk, roze en wit sowieso en dat heeft ze veel). Nu liggen ze allebei al anderhalf uur te slapen, man is vroeg thuisgekomen dus we gaan straks nog even wat boodschappen doen. Ramadan begint vannacht....
@ Cloe; spannend zeg ! @ Eylem; ziet er heerlijk uit ! Oh ik dacht toevallig gisteren.. wanneer begint de Ramadan weer.. vannacht dus.. doe jij ook mee deze keer of alleen je man ? @ Am; leuk pakketjes @ Spikkel; sterkte met je peuterpuber !
Hier is Sanne het tegenovergestelde van vorige week. Ze is nog wel aan het puberen soms, maar ze kan ineens weer een hele tijd achter elkaar zelf spelen. Nou vorige week hield ze dat geen 5 min vol en dan wilde ze aandacht. Nu slaapt ze alweer bijna 2 uur ! Wat erg bijzonder is want de buurman is aan het klussen en een hoop lawaai aan het maken. Wilde net op hoge poten gaan vragen of hij niet even een uurtje kon stoppen en toen sliep ze en nu dus nog steeds. Misschien moet hij vaker klussen... Straks als Sanne wakker is gaan we even met doggie de polder in denk ik. Even uitwaaien.
@ Spikkel Hier ook zo'n fijne peuter die afentoe van die dagen heeft... En idd, dan kan je ze wel achter het behang plakken. Vooral dat schoppen en slaan.. vreselijk vind ik dat ! Gelukkig gaat ie peuterpubertijd ook weer over hihi @ all Mike zat net harstikke lief chocoladevla te eten... Mama even achter de laptop, let heeeeeeeel even niet op, en ja hoor... smeert ie zo al die vla in zijn haar ! Ik moest zooooooo lachen hahahahaha. Dondersteen ! Dus nu weer schoon gebadderd op de bank
haha kleintje... dan kan je toch inderdaad niet anders dan lachen. Hier zit er een naast me te vingerverven... dat wordt me toch ook een zooi ! maar goed... straks badderen
Ja geweldig toch ! Gelukkig is het met een badbeurt wil helemaal fris vingerverven is idd ook een groot succes voor rommel haha ! Maar wel erg leuk
Zo, wij hebben de kids al lekker op bed. Maar niet voor ik ze eerst nog even een hartverzakking en een trauma had bezorgd . Ik stootte me vreselijk hard en uitte mijn pijn en frustratie middels een oerkreet...die kinderen kregen serieus de schrik van hun leventje . Arme popjes ♥
*GROM* Zp is echt zo traag op de tablet. Wat f*cking irritant is dat zeg :x. Eigenlijk zijn best veel internetpagina's traag. Iemand enig idee hoe dat kan?