APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Franka ; welkom terug !! Jammer van het weer.. maar ze beloven nu hier beter !
    @ Ak; klinkt als erg leuke vooruitzichten... lekker hoor ... en jij gaat al richting de 10 weken !! Fijn...
    @ CM; Hele fijne vakantie als je dit nog leest.. suc-6 bij de douane haha..
    @ Am; klinkt als een hele fijne dag !
    @ Ka; ookal lekker dagje gehad.. en een lange jee zeg dat de kids dat zo lang volhouden !

Hier ook wel een fijne dag, maar beetje " gewoon" wes moest werken dus ja.. vanochtend wezen sporten vanmiddag op de fiets wat boodschappen gedaan met Sanne en de hond gewandeld en nog even naar de speeltuin. Daarna frietjes en sliptongetjes gebakken en nu lekker niets. Morgen komen mijn zusje en haar vriend babyspullen ophalen voor hun kleintje. Alweer bijna 29 weken zwanger is ze.. ik vind het zoooo spannend haha ..

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik heb lekker fout Dirty Dancing opstaan :D.

Binnenkort toch echt maar weer nagels laten zetten denk ik. Ik mis ze zo :).

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh FIJN dirty Dancing is zo`n fijne film, maar ik heb hem op DVD, dus wij gaan zo samen maar voor de tv en vriendjelief kijkt echt niet mee.. helaas

4. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh leuk Dirty Dancing!

Ik ga maar op de bank erbij zitten, want ik krijg me soms toch een blik toegeworpen..

Kris: woow bijna 29 wkn alweer!

Fijne avond meiden!

5. Amethist

A. Is naar de kroeg, dus ik heb de tv voor meselluf

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka, zooo, da's een lange dag! Heb ff op de site gekeken, ziet er leuk uit!

Am, klinkt gezellig, zo'n dagje A'dam!

Kris, spannend hoor, nog maar 10 weekjes te gaan dus!

Franka, welkom terug, klinkt als een lekkere vakantie!

CM, goede reis!!

Spikkel, goed ingeslagen, fijn!

Akoya, wauw, superleuke plannen allemaal!

Hier weinig te beleven....Man was aan het werk, ik heb weinig gedaan. Tot vanavond dan, want ik zit nu net vanaf 17.00 uur ofzo pfff. Eten maken, eten, opruimen, I.rem die een vreselijke driftbui kreeg en meteen door naar bed kon, I.sra naar bed, afwassen, nog tig keer naar I.sra lopen, eten maken voor mijn man voor vannacht, net toen ik op het punt stond I.sra maar weer te gaan voeden ofzo want ze bleef maar bezig werd het gelukkig stil dus nu blijf ik echt ff zitten...hoop ik....

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo allebei de kids op bed, jeroen is draaien met de drive in disco dus hier ook heel fout Dirty Dancing op staan. Geweldige zwijmel film.

@Cm, gelukkig zeg dat N weer helemaal koortsvrij is. Heel veel plezier op vakantie al zul je dit waarschijnlijk niet meer lezen.

@Akoya, Had je het nou nog op je werk verteld van je zwangerschap?
    Jullie hebben in elk geval nog een hoop leuke plannen lees ik wel.
    Wij gaan morgenavond denk ik even kijken op de kermis in Tilburg en van de week ook nog wel een keer maar niet op maandag in elk geval, verschrikkelijk!

@Franka, weer terug van vakantie. Fijn dat jullie het leuk hebben gehad alleen jammer van het weer gelukkig komt het mooie weer eraan dus je hebt het nog te goed.

@Am, Gezellige dag in Amsterdam gehad leuk.

@Kris, Voor je het weet is het zover en ben je tante. Spannend hoor.

Vandaag met mijn zusje en haar vriend naar het tuincentrum geweest. Had ze een grote plant beloofd met pot dus die hebben ze uitgezocht. 's middags met Jeroen op pad geweest voor een nieuwe auto hebben wel een paar mooie auto's gezien. Maar we willen bij nog een aantal zaken gaan kijken voor we beslissen. Het ggaat in elk geval een station worden. Twijfelen nog tussen een paar modellen.

Morgen babyshower bij een vriendin die 36 weken zwanger is dus dat gaat weer hilarisch worden.

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke plannen Jewe! Veel plezier bij de babyshower!
    Nee ik heb nog niets op mijn werk verteld, dat doe ik na de vakantie wel.. dus we houden het nog ff stil op Facebook, kunnen we deze vakantie gebruiken om het familie en vrienden te vertellen.

Vannacht hele nacht druk geweest met J.
    Had flinke koorts en neus zat dicht en hoest de longen uit zijn lijf. Vandaag tot nu toe ook niet veel gegeten, wel goed gedronken, rond 13 uur naar bed gebracht, maar een half uur later riep ie ons alweer; overgegeven.. Arm ding.
    Nu slaapt ie weer.

Vanmiddag ff naar oma van manlief, verder rustig aan.

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eylem: pfff wat een dag zeg! Fijne zondag meis, hopelijk werken de meiden een beetje mee..

10. Amethist

@ Akoya: Balen dat J. ziek is. Beterschap.

Beetje zeg wat ben ik gaar. Ik heb vanaf 13.00 uur op de bank gelegen en zo ongeveer de hele tijd geslapen :$. En ik heb het koud...terwijl de zon zo lekker schijnt. Vaag...

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Akoya
    Spannend hoor !
    Tenminste.. ik vond het alijd wel een beetje spannend om
    het aan iedereen te vertellen..
    maar vooral superleuk natuurlijk !! :)

Arme J. zo ziek !
    Hoe is het nu met hem ?
    Heel veel beterschap X

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya wat balen dat J ziek is hopelijk knapt ij snel op!
    @Am Balen dat je het koud hebt!
    @kleintje gaat hard nu he?

@hier heerlijke dag gehad. L.aetitia was met opa en oma naar de apenheul. We hebben een dagje uit gekregen van hun om van de week met L.aetitia naar de julianatoren te gaan. Ben wel benieuwd hoe ze het gaat vinden. Wij zijn gezellig bij zwager en schoonzus geweest, Vanavond lekker een uitsmijter gegeten. L.aetitia was net een half uur thuis en wou al naar bed haha..

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Akoya, ach arme J.! Hopelijk is ie morgen weer wat opgeknapt!

Am, he jakkes, niet ziek worden he!

Spikkel, wat lief dat kado!.

Hier wel een lekker dagje gehad. Vanochtend met de meiden naar mijn moeder geweest en daar in de tuin in de zon gezeten, heerlijk. Vanavond na het eten zijn we met z'n vieren lekker naar buiten gegaan, eerst een ijsje voor I.rem gekocht en opgegeten, daarna naar een nieuwe speeltuin gewandeld waar I.rem heeft gespeeld, daarna nog even langs de geitjes en hertjes en toen met een omweg weer naar huis gewandeld. Echt heerlijk, zo in het avondzonnetje en bijna niemand op straat.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

We hadden trouwens vorige week een huis toegewezen gekregen, maar dat was een seniorenwoning met 2 slaapkamers, maar niet gedaan dus. Andere huis heeft nummer 1 genomen (stonden we nr. 3) dus nu deze week weer afwachten, weer een hoekhuis in hetzelfde plaatsje met tot nu toe 5 reacties maar....Ben nog nooit in het desbetreffende dorpje geweest, hahaha, beetje raar idee wel maar goed, eerst maar zien op welke plaats we komen.

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Spikkel leuk kado

@akoya: vervelend dat J. Zo ziek is.

@am: missn iets onder de leden.

@eylem: oh wat jammer van het huis. Maar ja een seniorenwoning heb je ook niks aan. Hopelijk wordt het snel wat met een andere woning.

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Goodevening ladies!!

Eylem, pff ramadan.. Pittig hoor! Succes voor manlief!
    Klinkt als een heerlijk dagje vandaag!

Kleintje, whahaha die chcoladevla!

Cm, Wat super lief van je vriendin dat ze de treinset wilde kopen van L.ukas!
    Ahhh nee! N.oaatje ziek! Arm kind! Fijn dat de ab aansloeg, en jullie toch lekker op weg zijn gegaan! Een heeeele fijne vakantie! Geniet er lekker van!

Am, aauw vervelend van je pols! Gaat t al iets beter? En super zeg, zo'n compliment van je baas! Die kan je mooi in je zak steken ;)
    Klinkt als een lekker dagje in A'dam!

Franka, fijn dat jullie t zo lekker hebben gehad!

Akoya, super leuke vooruitzichten zeg! Heerlijk al die dingen om naar uit te kijken!
    Hoe gaat het nu met je kleine knapperd??

Ka, oooh Malkenschoten! Jeugdsentiment haha.. Daar ging ik als kind altijd heen met mijn opa en oma.. :D Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!

Kris, Spannend zeg, je zusje (en jij) kan al bijna aftellen!

Jewe, leuke babyshower gehad?

Spikkel, leuk de apenheul! Ben ik afgelopen vrijdag geweest met Yes en mn nichtje haha.. En Koningin Julianatoren staat hier ook nog op de planning, toevallig! haha

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hier ook een druk weekend achter de rug.. Vrijdag lekker dagje naar de apenheul geweest, gisteren overdag naar mn moeder en s'avonds bbq met de hele schoonfamilie.. Vandaag lekker dagje in de tuin, en visite gehad.. Morgenochtend oppassen op het dochtertje van mn vriendin en s'middags naar mijn opa en oma waar mijn tante uit Griekenland even over is en dan hoef ik alleen dinsdag en donderdag te werken waarna we heeeeeerlijk drie weken vakantie hebben!! Ik kan niet wachten :D:D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Spikkel, wat een leuk cadeautje. Tygo gaat dinsdag met mijn ouders naar Koningin Julianatoren.

@Akoya, Hoe gaat het met J? Gaat et alweer wat beter?

@Am, ojee je gaat toch niet ziek worden meid?

@Chloe, ook al in de Apenheul geweest leuk! Zag de foto's al op fb.

@Eylem, jammer van de huizen. Hopelijk hebbn jullie snel meer geluk.

De babyshower vanmiddag was echt hillarisch. We hebben rompers versierd met textielstiften, daarna moest ze met een blindoek op een babypop aankleden en we hadden nog een leuke quiz bedacht. Het was weer ouderwets gezellig.
    Daarna met Jeroen en de kids wat gaan eten bij Broeder Beer op het terras en op de terug weg naar huis nog een lekker ijsje gehaald bij de ijssalon.
    Was echt een super dagje.

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ak; J een beetje opgeknapt ? Ik hoop het voor jullie !

Hier gisteren lekker geruimd.. Mijn zusje heeft de box het ledikantje, de maxi-cosi een hele berg kleertjes de wipstoel de magnetronsterilisator en nog wat klein spul meegenomen haha.. dus wij hebben weer ruimte boven onder heb bed en in de kast..

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey meiden, even een snel berichtje vanuit L a France dat alles goed is gegaan. Met N.oa gaat het ook weer een stuk beter, hoewel ze de halve nacht in de auto wakker is geweest. Klein draakje!

Nu lekker aan het genieten van het mooie weer, de mooie omgeving en ons gezinnetje!

Tot snel! Xx

Deel Deze Pagina