Caro: ohhh dat klinkt gezellig en lekker! Am: hier ook een mager gevulde kledingkast. Gelukkig hier erg koud door de airco, dus kan nog mooi alle truitjes aan met lange mouwen. Scheelt weer. Lekker Surf, ff rust .
JEEEEEEEEH! Heb vrijdag een solligesprek voor een super leuke vacature ( zelfde functie als nu maar dan op havo/vwo school)
@am: hier ook weinig zomers in de gardarobe @surf: slaap lekker! @cm: klinkt als een lekker dag thuis zo!
Frankaa jeej sollicitatie !! Surf even lekker slapen Am ja warm he Hier wel een zuchtje wind maar dat maakt het wel lekker N is met alle buurtkinderen aan het spelen heb het luchtkasteel voor der op gezet beneden En afentoe komt ze met der vriendinnetjes boven spelen hoe leuk !!
Dank je meiden! Huilen en lachen staan dicht bij elkaar: net weer 2 telefoontjes gepleegd over die verkeerder rekening en ze sturen me van kastje naar de muur! Ik krijg er geen woord tussen en ik weet gewoon niet waar ik er nu mee naar toe moet. Zowel bedrijf als incassobureau wijzen naar elkaar en doen geen enkele moeite en ik zit met de rekening:x (*mist de huilende smilie*) Zou je met zoiets naar de ombudsman iod kunnen? niet dat die binnen 2 dagen iets op kunnen lossen, want dan moet de rekening betaald zijn...Ben in staat om hem gewoon te betalen, ben ik van het gezeik af
Ohh nee die zou ik dus echt niet betalen.. is toch niet voor jullie bestemd?! Jeetjemina. Ik zou echt op mijn strepen gaan staan en blijven bellen totdat het opgelost is, desnoods nog wat mailtjes erachteraan. Ook al kost het nu veel moeite, en kun je er van janken, ff doorbijten! Knuffel!
Trouwens...in principe zou je bij het incassobureau moeten zijn. Zij hebben de vordering overgenomen van het bedrijf waar de schuld is. Maar ja, als ze je niet willen helpen schiet dat niet op natuurlijk. Heb je stukken van hun gekregen waar de naam van de mensen die ze moeten hebben op?
Je hebt dus alleen aan brief gekregen met daarin dat je moet betalen anders gaan ze dagvaarden? En wat vreemd, privacy -> volgens hun zijn jullie toch degene die ze moeten hebben, dus waarom zouden ze jullie de stukken waar jullie namen op zouden moeten staan dan niet kunnen sturen?
Maar ze verwachten wel dat jullie gaan betalen? Maar willen niks laten zien aan papieren waar de naam op staat van de schuldenaar? Pardon?! Hup, weer dat incassobureau bellen, zeggen dat je wel een kopie paspoort mailt/faxt zodat ze kunnen zien dat ze bij de verkeerde persoon aankloppen.
Heb je aangedrongen op het ontvangen van bewijsstukken dat het gaat om nota's die jullie niet zouden hebben betaald?
Zit een beetje een naar geurtje aan als je het mij vraagt.. Jullie moeten betalen, maar iets overleggen waar de naam opstaat van de persoon in kwestie doen ze weer niet..
@ Franka: Nou ja, zeker NIET betalen in ieder geval. Laat ze jullie dan maar dagvaarden, dan moeten ze stukken overleggen waaruit de schuldenaar blijkt en dan kunnen jullie op de dagvaarding reageren met dat het dus niet om jullie gaat.
franka: gefelici met je solli uitnodiging! ik ga voor je duimen! en wat een kl*tezooi met die rekeningen zeg! ik zou inderdaad niet betalen, want zie het dan nog maar eens terug te krijgen, is een stuk lastiger! hier een rustig middagje, natuurlijk net al even lekker geslapen. nu hebben mn ouders de kindjes mee naar buiten, en ze worden pas rond 18 uur weer terug gebracht. boodschappen zijn net bezorgd, helemaal goed dus! wel lekker al die hulp, maar ik kijk er ook ontzettend naar uit dat ik het straks weer zelf allemaal kan doen...