@ Caro: Geniet er van! Pfff, T. denk volgens mij summertime = partytime, want die kleine draak slaapt nog steeds niet .
Goeiemorgen meiden !!! Jaaaaaaaaaaaaa verlof !!!! En kan toch niet beter beginnen met zo'n prachtige zomerse dag als vandaag. Straks even het zwembad poetsen, en dan vers water erin Dan kunnen we lekker gaan spartelen vanmiddag
@Kleintje, Geniet maar lekker van je verlof. En doe het maar rustig aan met dit weer. Zwemse! @Am, Hier was het ook partytime gisteravond. Tygo wilde ook al niet slapen. @Kris, zo jullie huis heeft weer wat ruimte. Wel fijn dat je elkaar op die manier kunt helpen. Tygo is vandaag met mijn ouders en zusje naar Koningin Julianatoren. Wilde eerst ook mee gaan maar kwam er dus net op tijd achter dat ik vandaag naar het CB moet met Jens. Nou ja lekker rustig dagje nu samen met Jens. Vanavond lekker bbq heerlijk! I love the summer!
@Kleintje lekker hoor!! Geniet ervan! @Cm fijne vakantie meis! @Jewe ben benieuwd haha wij gaan binnekort dus ook @hier vanmiddag l.aetitia naar oma en wij broeken scoren voor manlief. Morgen naar mijn moeder een dag. heerlijk..
Goedemorgen, Iedereen leuke plannen lees ik. J. heeft diarree en is echt flink verkouden, zit te twijfelen of ik naar de ha ga met hem. Zelf begin ik natuurlijk ook te hoesten en voel me best lam.. Verder niks te melden/onthouden om op te reageren.. Fijne dag vandaag iedereen!
@ Akoya: Oh gatsie, niet ziek worden jullie! @ Jewe: Ook wel eens lekker zo'n rustig dagje. @ Kleintje: Heerlijk zeg, verlof! Hier vanmorgen met mijn moeder en de kids naar de kinderboerderij in Kamerik geweest en daarna nog lekker wat gedronken bij de eetgelegenheid die er naast ligt. Op de weg terug was T. in slaap gevallen, normaal laat ik hem dan thuis wel in de mc liggen slapen, maar daar vind ik het nu echt te warm voor, dus ik heb hem maar overgelegd in bed.
Gezellige ochtend achter de rug Am! J. drinkt en eet juist supergoed. Ligt nu op bed, hopelijk maakt ie een lange ruk, dat zal hem èn mij goed doen. Ik heb zelfs moeite met mezelf.. k.u.t.hormonen, pfff.
@ Akoya: Hormonen suck :x! Hier waren we war wezen drinken trouwens Kameryck, Ryckelijk genieten! Vergader, evenementen en congres locatie in Utrecht echt een prachtige locatie.
@Am, gezellig en ziet er zeker mooi uit zeg. @Akoya, hopelijk kunnen jullie allebei nog even lekker slapen. Tygo poept ook al een paar dagen dun maar lijkt er verder nog niet echt last van te hebben gelukkig. pfff best rustig zo met 1 kind dat bijna heel de tijd slaapt....Heb uit verveling heel internet uitgepluist voor een nieuwe auto. Zometeen ga ik hem maar wakker maken en een flesje geven en dan ga ik lekker lopend naar het cb op me gemakje.
ARGH!!! Ik word er zo onderhand een beetje niet goed van dat A.tje elke middag strontchagrijnig en hysterische is als ze wakker wordt. Dat is echt al maanden zo en zó godsgruwelijk irritant :x. Ik heb haar nu maar eens een keer in haar bed gezet tot ze afgekoeld is, want ik stond echt op het punt om uit mijn vel te springen .
Pffff nee das op z'n zachts uitgedrukt Am.. Verschrikkelijk als ze zo doen! J. werd net wakker, ik naar boven, zegt ie verder te willen slapen, ik naar beneden en net nog ff gaan kijken, is ie gewoon weer gaan slapen.. die is dus echt niet lekker, arm ding. E. is nog niet thuis, die is al vanaf 11 uur weg voor een extra opdracht die hij heeft kunnen binnen slepen, best wel balen dat ie er niet is, maar van de andere kant, door dat geld wat ie hiermee verdient kunnen we dit jaar de kozijnen al laten doen + een 2e slaapkamer maken.. Tja, voor wat hoort wat. Zo en nu ga ik aan de chips mèt cola, lekker fout .
Kleintje, oh heerlijk verlof en met dit weer! Jewe, lekker dagje met Jens alleen is ook weleens fijn denk ik Akoya, hopelijk is J. een beetje opgeknapt na het lange slapen en jij na de chips en cola (heerlijk!!) Amethist, wauw, wat een mooie locatie zeg daar! Rustig hier zo in de vakantietijd komkommertijd . Hier: WARM (goh ). Was vanochtend bij mijn moeder met de meiden, daar lekker buiten geweest, maar ja I.sra maakte echt een vreselijk drama en wilde niet gaan slapen dus toen ze 4 uur al wakker was ben ik maar naar huis gegaan waar ze 2 uur heeft liggen slapen. Maar het is hier zo warm in huis, blegh. Nou ja. Wilde weer eens wat nieuws proberen voor het eten en het is zowaar eens gelukt heerlijke pides met gehakt uit de oven gemaakt, echt supergoed gelukt, dat is ook weleens leuk . En nu...zit ik net. I.sra is nog steeds elke avond aan het spoken, zo vermoeiend, en als ik haar weer naar de woonkamer haal is ze ubergezellig maar ja dat vind ik ook niet bedoeling om 22 uur 's avonds. Bovendien is ze echt wel moe. Dus ik ben weer 200 keer heen en weer gelopen, maar ze slaapt hoor.... Verder staan we weer op 1 voor een huis, een hoekhuis nog wel, maar nu weer twijfelen, want het ligt eigenlijk te ver van de stad waar we eigenlijk willen wonen, namelijk 15 minuten met de auto (we wonen nu 20 autominuten van die stad....dus schieten er wat dat betreft niet veel mee op). Maar ja, het is wel een hoekhuis. Maar het staat in een dorp waar echt niets is, ja 1 zo'n buurtsupertje en een garage, zo'n dorp is het. Moeten we de gok nemen? Misschien komt er volgende week of de week erna een huis veel dichterbij die stad vrij en dan zijn we onze inschrijftijd kwijt? Of misschien hebben we nu heel veel geluk omdat het vakantie is en komen we straks nooit meer ergens op 1? PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :x . Nou ja, we gaan eerst kijken. Als het een huis is waar veel aan gedaan moet worden gaan we het sowieso niet doen. Denk ik...
@eylem, moeilijke keuzes. Kijken kan geen kwaad toch. @am, klinkt idd verschrikkelijk als ze zo uit bed komen. Tygo moet ik echt rustig wakker laten worden en zelf naar me toe laten komen anders kan het hier ook goed bal zijn. @akoya, ach germe arme j. Hopelijk knapt hij snel weer op. Is niks om met dit weer niet lekker te zijn.