Hallo!!!! Kom even binnenvallen en zie meteen weer een test voorbij komen! Spikkel, gefeliciteerd!!! Hoe is het hier verder?? Ik heb het druk, druk, druk! Nog twee weken en dan eindelijk een weekje vakantie, was gelukkig deze week een dagje extra vrij dus dat was wel lekker met het mooie weer! Verder weinig bijzonders te melden volgens mij.
@spikkel, dat is wel even schrikten als je het niet verwacht. Even laten bezinken en dan lekker van genieten meis. Gefeliciteerd.
Dank je wel meiden. ik begin het nu wel wat meer te beseffen. Maandag ziekenhuis bellen en de huisarts en Gaan genieten.. :d
@ Ingrid: *ZWAAI* Hier ook weinig te melden. Behalve dan dat T. een vreselijk moederskindje is , hij wil echt alleen bij mij zitten. Schattig, maar wel een beetje vermoeiend...
Vandaag op pad geweest voor een nieuwe auto, want de polo ging echt niet meer met 2 kids en een kinderwagen en een buggy haha. We hebben nu een skoda octavia stationwagen. We hebben een witte genomen zo gaaf.
Wat een rust hier! @ingrid bijna vakantie dus! @Jewe Leuke auto!!! Geslaagd dus! @hier morgen naar juliana toren, Manlief heeft het vanmorgen mn schoonouders verteld en die reageerde ( integen stelling tot bij l.aetitia) heel positief. Tis natuurlijk wel erg vroeg maar het was gelijk zo'n spanning hierin huis vanwege het vertellen dat we het maar gelijk verteld hebben.
Spikkel gefeliciteerd!!! Kan me goed voorstellen dat je het even moet laten bezinken. Jewe leuk een nieuwe auto! Kris fijn dat je het werken weer wat kan opbouwen. Nu de kunst om het inderdaad rustig aan op te bouwen. Hier echt enorm druk met mijn werk. Ik heb nu 3 weken achter elkaar 3 slaapdiensten per week gewerkt en dus 6 dagen werken. We hebben een zwangere collega die 30 uur werkte en zich ziek melde en een mannelijke collega die een prematuur kindje heeft gekregen en die werkte 34 uur. Toen waren er nog 4 collega's over om die 64 uur op te vangen waarvan 1 nog 2 weken op huwelijksreis was. Aankomende week nog 5 dagen werken en dan vind ik het leuk geweest. Ben er inmiddels wel helemaal klaar mee. Ik ga in ieder geval niet extra meer werken. Nu even op zoek naar verjaardagskleren voor L en voor een cadeautje voor haar. Lastig bij een tweede meid... Zit te twijfelen voor iets van duplo, little people of een houten keukentje.
Jeetje Ka alweer bijna jarig L... wat gaat het toch snel ! En wat een gedoe op je werk. Doe jij het ook maar rustig aan ..
@ Jewe: Leuk een nieuwe auto! @ Spikkel: Fijn dat je s.o. leuk reageerden. Wij hebben het ook beide keren gelijk verteld. Veel plezier morgen. @ Ka: Zo zeg, jij hebt idd veel gewerkt! Beetje zeg, L. alweer bijna jarig, niet normaal gewoon . Wij hebben lekker ge-BBQ'd bij mijn vader en stiefmoeder. A.'tje heeft tig keer aan de hand heen en weer gelopen over het gras. Ze houdt dan alleen 2 vingers van mij vast, ik loop dan achter haar, en maar stappen . Ze heeft die vingers echt nodig om haar evenwicht te bewaren, maar het stappen doet ze dan echt op eigen krachten. Ze houdt alleen nog steeds haar voetjes zo vreemd, maar goed ik vind het wel heel knap van haar wat ze doet.
Jewe, wat fijn dat jullie een nieuwe auto hebben! Ka, jeetje, wat heb je veel gewerkt joh! Ja een verjaardagskado lijkt me ook zo lastig voor een tweede...Maar iets als Duplo is natuurlijk altijd goed.. Am, wat goed van A. zeg!! Zo aan de hand is I.rem ook begonnen hoor met lopen en wie weet gaat ze haar voetjes zelf nog wel beter neerzetten als ze vaker oefent. Spikkel, inderdaad wel fijner om het dan meteen te vertellen. Fijn dat ze goed reageerden. Hier wel een lekker dagje gehad....Vanochtend nog een hele leuke lichte spijkerbroek voor I.rem gescoord bij de Hema in de uitverkoop (ze heeft pas 5 spijkerbroeken, ahum....Maar deze kleur hadden we nog niet, haha). Vanmiddag wat boodschapjes gedaan en omdat ik Toos Inspiratieloos was hebben we lekker frietjes gegeten met een kaassoufle. Voor het gezonde idee had ik er nog wel doperwtjes bij gekookt die I.rem zowaar vol enthousiasme nog heeft opgegeten ook.
@jewe: leuk een familycar @kris rustig aan he meid @ka: jeetje wat is dat hard gegaan. L alweer bijna 1jaar gewoon @ingrid: heerlijk ik moet ook nog twee weken en dan vakantie. @eylem: het klinkt als een heerlijke dag meid. Haha fijn dar irem gezond haar groente heeft gegeten. @am: wat goed van Atje zeg!! @wonder: zwaai zwaai @
Allereerst: wat goed van A.tje! Echt heel goed . Zelfs ik ben trots.. Hihi! Spikkel: wooow, gefeliciteerd! Fijn zeg dat so zo positief reageerden! Nu lekker gaan genieten! Jewe: leuk! Nieuwe toet-toet! Kris: goed dat het werken je goed afgaat.. rustig aan doen. Ingrid: nog ff doorbikkelen en dan een welverdiende week vakantie. Eylem: klinkt als een heerlijk dagje! Haha, goed dat ze die doperwten op at. Dat moet J. dus echt niet hè, alles wat er naar zijn idee maar te gezond uitziet eet ie niet . Wonder: zwaai! Alles goed? Ook met bruiloftvoorbereidingen? Gisteren tapas gegeten en rondje kermis gedaan met zusjes en de mannen, was erg gezellig. Wonder boven wonder voelde ik me prima, maar 's ochtends is drama, zoals nu. Weer alles dicht, hoofdpijn, slapjes.. Pfff! J. is bij mijn ouders, die brengen hem rond etenstijd terug en eten hier mee. Morgen termijnecho . Bij vriendinnetje van me is vanochtend echt de bom gebarsten.. ze is nu tassen aan het pakken en gaat weg bij haar vriend (hebben 3 kindjes..). Zooo erg! Iedereen een fijne zondag! xxx
Am, Jeeeeeej!!! Wat goed van A.tje!! Ze gaat echt super hard inneens! Yes begon precies zo.. Ook eerst aan twee vingers lopen! Je mag met recht trots zijn op je kleine meid hoor! Eylem, goed geslaagd dus! Fijn dat jullie een leuk dagje gehad hebben! Akoya, Ik lees alleen maar leuke dingen! Efteling, tapas eten, Tilburgse kermis! Heerlijk zeg, lekker genieten! Voel je je ondertussen al wat beter? Jeeeej morgen weer echo!! Jewe, jeej nieuwe auto! Wit vind ik echt heel gaaf! Ka, pff wat heb jij hard gewerkt! En L. bijna jarig!! Jeej! Spikkel, zo dat is een duidelijke test! Gefeliciteerd!! Fijn dat je so positief reageerden, en nu lekker genieten!! Kris, fijn dat je rustig aan weer kunt gaan werken.. Wel echt rustig aan doen en aan jezelf denken he! Ingrid, jeeeej bijna vakantie!!! @Hier, Raymons laatste werkdagje vandaag! En dan is hij ook lekker drie weekjes bij ons Daar ben ik zoooooo aan toe haha Vandaag nog even een pittig dagje.. De vader van mijn vriendin is ongeneeselijk ziek, en we gaan er vanmiddag met de meiden heen om een soort van afscheid te nemen.. Is erg belangrijk voor mijn vriendin, maar ik vind het wel heel spannend.. Ben ook wel echt zenuwachtig, weet nooit zo goed wat ik in dat soort situaties moet zeggen.. Maar goed, ga zo Yes naar mn mams brengen en die kant op.. Gelukkig zijn mn andere vriendinnen er ook bij..
Akoya, jeetje heftig zeg, dat je vriendin bij der vriend weg is! Pff 3 kinderen ook nog.. Kan me voorstellen dat je t heel erg vindt!