@Akoya beterschap meis! @Am jeeuj nieuwe nagels! @Eylem gister lekker dagje gehad dus! @Kris veel plezier bij bodypump! @rest uhmmm @hier manlief naar sollicitatie ben benieuwdddd, Hier is het echt donker zeg t lijkt wel avond. Vanavond maar weer op tijd naar bed ik ben moe zeg pff..
Beterschap Akoya, balen dat je zo beroerd bent! Spikkel, jij ook al moe....Heb je de vk al gebeld, al een afspraak voor een echo? Ik heb de meiden vanochtend samen onder de douche gezet....Weet nog niet of het nou echt handig was, haha, maar ik en de badkamer werden in ieder geval maar 1 keer nat in plaats van twee keer.
Ak; beterschap ! Vervelend zeg als je zo beroerd ben. Veel drinken he.. dat is echt goed water thee etc. ! En die hoek wordt hier de laatste tijd ook weer veelvuldig bezocht alhoewel ze tegenwoordig een meter of twee voor de echte hoek zit omdat als een idioot tegen de deur aan ging trappen/ slaan de laatste paar keer. @ Spikkel; op tijd naar bed dan.. ! @ Eylem haha nou ja dat scheelt dan toch weer
Oh en bodypump was heftig.. pfff... maar goed heb het toch maar mooi weer gedaan. Morgen weer Zumba dat gaat me makkelijker af ( vind ik ook leuker.. )
Ohhh Kris, serieus, lekkere driftkikker! Ik weet niet van wie J. het heeft, maar hier is het hele dagen 'van mij'! Word daar echt niet goed van zeg en hij smijt met alles en hij vindt het nogal leuk om te slaan. Wij waarschuwen 1 keer en de 2e keer verdwijnt ie de hoek in. En speelgoed waarmee gegooid wordt pakken we af. Knap hoor dat sporten! Een fijne uitlaatklep is dat hè.
l.aetitia zit dus ook in die driftperiode man man gister was het echt raak. WE wouden na julianatoren nog ff naar het water. Dus wij strandje opgezocht maar madam weigerde het water in te gaan. dus dachten wij nou dan gaan we naar een bekend stukje strand kan ze daar lekker spelen en doen. En Gillen toen we weg gingen jemig. Gillen krijssen schoppen slaan. nou echt niet normaal. Ik werd me toch boos. maar daar hd ze dus compleet schijt aan. Dus de auto in gezet flikte ze het gewoon om de autogordeltjes los te doen. nou echt pffff dat was de eerste keer dat ik op het punt stond om echt echt echt boos te worden. maar goed daarna gewoon genegeerd toen ging het beter maar man man.. Bloed onder je nagelsvandaan perikelen noem ik ze maar haha
@ Eylem: Lekker waterballet dus . Ik ga vanavond je zoetzure indische kip maken. @ Kris: Sportieveling! @ Akoya: Balen zeg dat je je nog steeds beroerd voelt. Beterschap. Ik ben echt zo blij met mijn nagels weer. Jij had toch ook al wel iemand in R.oosendaal gevonden?
@ Akoya wat vervelend dat je nog niet opgeknapt bent. Beterschap ! Hier ook een driftkikker hoor als hij zijn zin niet krijgt. Gaat ie heel hard gillen,slaan,schoppen en gooien met spullen. En idd, sinds een week is alles, van mij ! en Mijn ! Pffff haha ! Ik zeg altijd tegen mijn man als hij zo een bui heeft, tis een faseee.... gaat vanzelf weer overrr.... hahahahaha
@ Kris: Zal ik morgen even maken, batterij van de fotocamera is leeg en ik heb een onhippe telefoon .
hahaha OK.. ik zit te denken voor mijn zusje als kraamkado een mand te geven met voor iedere maand iets erin. Maar dat wordt toch al gauw erg prijzig vrees ik... alhoewel ik het wel een leuk kado blijf vinden. WIlde het dan toespitsen op de ontwikkeling van het kindje. of bv als het sinterklaas is of de lente begint ofzo..
Toen ik van A.'tje bevallen was kreeg ik van een vriendin een kraamcadeaumand. Een grote mand met 10 cadeautjes erin. De meeste voor mij , maar ook 1 voor A. en 1 voor A.'tje. Op elk cadeautje had ze dan een kaartje met een leuk tekstje toegespitst op het betreffende cadeautje geplakt. Elke dag mocht ik dan 1 cadeautje open maken. De kaartjes waren genummerd, zodat ik wist welk cadeautje ik welke dag mocht open maken. Was echt superleuk om te krijgen.
Kris, zo'n mand wordt net zo duur als je het zelf maakt denk ik . Ik vind het een heel leuk idee. Het hoeven toch niet allemaal dure kado's te zijn, juist kleine dingetjes zijn leuk dan....bij de Action, Zeeman, Kruidvat, Xenos etc etc hebben ze juist van dat soort leuke dingetjes zowel voor baby als mama. Am, leuk, ben benieuwd of je het lekker vindt! Spikkel, ben je nu pas voor het eerst echt boos geworden op L.? dat doe je goed dan, hahaha, als I.rem echt haar kont tegen de krib gooit word ik gewoon boos hoor, dan moet ze maar normaal doen... Ik heb de kindjes bij mijn moeder gebracht, I.sra slaapt daar nu, ben even terug naar huis, even een uurtje geen kinderen, wat een rust
@eylem nou ja dat ik echt echt echt boos word, normaal Verhef ik mijn stem zeg maar maar nu heb ik dr toch echt een keer hard aangepakt want luisteren deed ze echt niet. Ik merkte gister pas hoe boos ik eigenlijk kon worden haha
OMG , ik heb net een monsterlijk grote spin in de gang ontdekt. De 2e al deze week. Gelukkig was A. nog thuis en kon hij de griezel voor me verwijderen (nadat hij bij was gekomen van het lachen na mijn reactie op de nachtmerrie ). Gatverdamme zeg, ik ben er gewoon misselijk van .
Am; oh bah een spin !! Ja zo`n mand voor de eerste 10 dagen heb ik ook gehad van mijn moeder en schoonmoeder. Erg leuk, maar ja dat doet mijn moeder nu dus weer en w.s. haar schoonmoeder ook. Vandaar dat ik dacht een kado voor iedere maand. Heeft ze een jaar lang uitpakplezier ..
@Am aaii gadver een spin iehl.. @Kris ja is wel leuk id zo'n kado. @hier ach arm schaap L.aetitia heeft net in een uur 4x overgegeven. Echt zo sneu. ligt net weer op bed met een pcm hopelijk gaat ze lekker slapen en kan ze ook slapen.
Ieeeeuw een spin ! Dan gil ik ook de hele boel bij elkaar hoor ! haha Hier heb ik er ook nogal wat last van, bah ! @ Spikkel Ach arme L.aetitia... Zo sneu als die kleintjes zo ziek zijn ! Beterschap voor de kleine meid !