Sorry kom morgen bijlezen. Maar zag dat akoya zei dat ik voorspelling mag doen ik ga niet met de rest mee ik denk schaamlippen te zien dus ik zeg meisje!!
@ Pamsie: Nou, eigenlijk rende ik een soort op mijn tenen, met mijn armen wapperend en onder luid gegil de tuin in .
Ohhhh erg spinnen, ik gil dan echt alles bij elkaar.. Pamsie: maar ze zeggen dat het nu veels te vroeg is om de nub te bepalen? Arme L.aetitia! Is ze weer wat opgeknapt? Nou hier ook een oorontsteking, kon er ook nog wel bij.. Hopelijk slaat de paracetamol aan en kunnen we dadelijk richting Plopsaland.
Ik heb toch even fijn geshopt bij de Kruidvat... 3 t-shirts 86/92 1 vouwpakket met allemaal gekleurde velletjes in verschillende maten een kaleidoscoop 2 pakjes met 'wrijf'stickers 1 knutselpakket met potloden, viltstiften, krijtjes, kleurplaten etc voor bij oma, daar hebben we nog geen kleurdingen 6 gekleurde plastic bekers voor 7 euro! Lang leve de uitverkoop! Ik probeer nu al veel knutseldingen/stickers te verzamelen en apart te leggen zodat ze daar over een jaar of 2 jaar lekker mee aan de gang kunnen en dit is weer een mooie aanvulling, die blaadjes en stickers
Goed bezig Eylem! Wij hebben net hotel geboekt en rijden over een uurtje richting Belgie om morgen naar Plopsaland de Panne te gaan. Dus nu ff tassen pakken.
Lekker Ak; veel plezier. Hopelijk voel je je een beetje OK. Paracetamol kan geen kwaad he als je zwanger ben. Eylem; goed idee. Had die dingen ook zien liggen, maar vroeg me af of ze niet te klein was nog. Maar weg leggen kan natuurlijk ook
@ Eylem: Goed gescoord zeg. Slim van je om zulke dingen vast vooruit te kopen. Ik doe dat nooit en moet dan ineens alles tegelijk kopen . @ Akoya: Enjoy! Vraagje: A.'tje zit nu qua bovenkleding (shirts enzo) in maat 92. Haar zomerjas is ook een 92, maar daarvan zijn de mouwen nog wel een beetje lang. Wat voor maar winterjas zal ik nemen? 92 of 98? Ik ben echt in dubio...
Ja, dat was/is ook precies mijn idee, ik ben alleen bang dat de mouwen dan veel te lang zijn en omvouwen gaat zo lastig met zo'n dikke winterjas. Maar ja, ze moet er natuurlijk wel heel de winter mee doen. Ik wil ook niet dat ie aan het einde van de winter te klein is (net als haar vorige winterjas ). Dus misschien idd toch maar voor een 98 gaan.
Past ze net pas in 92 of al een tijdje? I.rem past nu net in 86 en haar winterjas heb ik ook 86 gekocht. Die valt nog goed ruim. Ik had eerst 92 besteld maar die was echt veel te groot. Het hangt natuurlijk ook een beetje van het model af. Heb je al wat op het oog?
Ze zit al wel een tijdje in maat 92, maar de mouwen zijn nog lang zat. Vandaar dat ik nu een beetje twijfel. Ik zag een leuke jas bij Terstal Jas - Jassen - Meisjes 92-128 - Meisjesmode maar ik ga eerst even in de winkel kijken of ie wel dik genoeg is voor van de winter.
winterjassen ben ik trouwens nog helemaal niet mee bezig. Ben nog op zoek naar slippertjes voor Sanne die zijn te klein geworden..
Nou, die winterjas was echt 10x niks. Was gemaakt van een soort fleece-achtige stof. Echt heel lelijk!
Nou idd! Ik zie trouwens dat ze bij de C&A ook best toffe dingen hebben. Deze broek vind ik wel echt leuk http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Broeken/84915/1. En zo'n knalgroene broek http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/product.html#!/Meisjes/Mini`s/Collectie/Broeken/85303/1
@Eylem goed geslaagd dus! @Akoya veel plezie meis hopelijk knap je gauw op! @Am lastig ik denk dat ik voor 98 zou gaan. Heb hier een winterjas hangen van 98/110 voor deze winter. @hier last van maagzuur gadver.. Verder vanmorgen schoonouders geweest, L.aetitia lijk iets opgeknapt. Maar is nog niet helemaal zichzelf ook flinke diarree dus ja. Straks lekker krieltjes met witte bonen in tomatensaus en braadworst.
A. zei trouwens gisteren dat als alles met A.'tje straks wat stabieler is hij ook wel wat eerder een 3e kindje zou willen dan pas als ook T. naar de basisschool is. Maar dat heb ik maar snel de kop ingedrukt, want 3 kindjes volledig thuis dat ga ik echt niet trekken, hahahaha. Het lijkt me juist zo leuk om nog 1x een baby te krijgen/hebben als A.'tje en T. allebei op school zitten .
@Am, Als 92 om het lijfje precies pas zit dan zou ik voor 98 gaan. nders zit je halverwege de winter misschien met een jass die niet meer past. Hij wil in elk geval ook een derde....die van mij trekt wit weg tot achter zijn oren als ik alleen al het woord 3e laat vallen. @Akoya, Veel plezier bij Plopsaland. Hopelijk knap je zelf ook weer lekker een beetje op dat is voor jezelf ook wat gzelliger denk ik. @Spikkel, oh bah maagzuur vreseliijk is dat. Gelukkig dat L zich alweer wat beter lijkt te voelen. Hier gaat alles zijn gangetje eigelijk. Gister nog kraamvisite gehad en gewoon voor de 4e keer het zelfde setje van Cars gehad. Echt hoe vreselijk! Ik snap ook echt niet hoe ze erbij komen om dat te kopen. eroen ligt ook steeds helemaal in een deuk als err weer een Cars pakje uit komt. Gelukkig mag je bij de C&A zonder bon ruilen Morgen gaa we de nieuwe auto ophalen...joepie!