@Pamsie en Am ja echt wel! Jullie weten natuurlijk al hoe leuk het is die broer en zus band maar kan daar ook echt van genieten. Nu ga ik lekker de fles geven maar ga echt snel weer langs komen
Smile, gezellig je weer te zien! Oh zo schattig he hoe ze op elkaar kunnen reageren, echt bijzonder is dat! Mensenkinderen, kan een van jullie babietjes ff uitleggen aan I.sra hoe dat doorslapen werkt? :x ik ben nog steeds 's avonds aan het klooien en ze slaapt meestal pas 'echt' rond een uur of 21. Dan 2 nachtvoedingen en nu heeft ze iets nieuws, na de laatste nachtvoeding van een uur of 5 is ze klaarwakker :x ligt ze te gillen en brabbelen in bed. Ik hoef haar niet perse te vermaken maar met zo'n kraaiend kind naast je slaap je ook niet, plus dat als ze wel moe is ik toch weer even met haar moet rondlopen voor ze gaat slapen. ZUCHT. En dat was dus om 6.15 en om 6.45 was I.rem natuurlijk wakker. Ik drink geen koffie maar ik zou het bijna gaan doen....
@Smile leuk weer wat van je te horen! fijn dat het goed gaat! En dank je wel ! @Eylem jeetje meid wat heb ik toch een respect voor jou zeg! Hopelijk gaat ze snel de nachten doorslapen. @Hier vandaag weinig doen, vaatwasser draait al wasmachine is bijna klaar. die uithangen en dan vind ik het wel goed denk ik haha
@ Eylem: Balen dat Isra nog steeds niet makkelijk gaat slapen 's avonds. En dan ook Irem die altijd zo vroeg uit de veren is. A.'tje is de laatste tijd ook steeds vroeger wakker. Deze week al elke ochtend om 06.30 uur *GAAP*. Ik heb net van die schattige sandaaltjes van Babypaws voor T. besteld.
@Am leuk linkje? @hier manlief ziek op bed. L.aetitia ook lekker op bed dus avondje voor mezelf denk dat ik er vanavond ook lekker op tijd in duik.
@ Spikkel: Deze heb ik gekocht Baby Paws Sandal chocolade bruin. Balen dat G. ziek is. Zucht...het was zo lekker rustig met de buren op vakantie. Ze zijn vanmiddag terug gekomen en 1 van die jankbekken (sorry hoor) van hun is nu alweer als van ouds aan het krijsen. Ik had vanmiddag bij de c&a nog een winterjas voor T. gekocht. Ik ging niet voor een jas voor hem, maar zag m hangen en vond m zo leuk, en voor maar 19 euro! Dus die heb ik maar gewoon meegenomen.
hallo meiden ! Even geen tijd om terug te lezen... sorry Gister te horen gekregen dat mijn (stief)opa slecht ging, (de nieuwe man van mijn oma) en vanmiddag terwijl ik met oma aan de telefoon zat, overleed hij. Zo verdrietig.. maar hij heeft nu tenminste geen pijn meer...
Smile leuk om wat van je te horen! Super hè hoe ze op elkaar kunnen reageren!! Vind dat ook echt genieten. Hier is het nu steeds meer samen ergens mee spelen. Ze kunnen ook samen helemaal in een deuk liggen. Zo leuk! Am wat een leuke schoentjes voor T! En jeetje wat moet je nog lang wachten op de orthopeed... Jewe wat lekker dat J.ens al doorslaapt!! Heeeeeerlijk! L deed dat 4 maanden over in tegenstelling tot E met 6 weken. Eylem jeetje wat een nachten heb jij... Kan me voorstellen dat je dat echt opbreekt! Je bent 's avonds ook al zo lang bezig voordat ze slaapt. Spikkel beterschap voor je man! Hier een lekker dagje met L gehad. We zijn wezen winkelen met mijn moeder. Ik moest nog een zomerjas voor L omruilen dus dat even gedaan en zelf ook erg goed geslaagd! 2 paar schoenen, een witte en een blauwe skinny en 5 shirts. Was ook hard nodig dus ik ben weer even voorzien! Straks voor de winter maar weer opnieuw. Am we hebben voor L haar verjaardag een houten keukentje gedaan. Daar kunnen ze samen straks mooi mee spelen. De spulletjes die erbij zitten kan E dan mooi geven. Deze is het: modern houten keukentje met accesoires | nieuw | quality-toys L is al helemaal klaar voor haar verjaardag. Als je hieperdepiep roept zegt ze hoewaaaaaa en dan gaan de armen omhoog haha! Echt schattig!
@ Kleintje: Gecondoleerd. @ Ka: leuk zeg! En zegt ze echt al hoera? Wat knap joh! T. is ouder, maar die zegt alleen nog maar mama en ja. Maar begrijpt wel alles. Als ik bijv. zeg dat hij zijn beker niet op de grond mag gooien en dat hij 'm gewoon op tafel moet zetten dan doet ie dat braaf. Vooralsnog luistert hij erg goed.
@Am, leuke slofjes. Jammer voor jullie dat de buren weer terug zijn. Jullie hebben dus ook van die jankerds naast je wonen? Wij ook echt verschrikkelijk en die moeder is ook verschrikkelijk. Je hoort haar heel de dag alleen maar sjago gillen en nee zeggen vanaf de bank wel te verstaan. Ze zou eens van d'r luie reet af moeten komen. @Eylem, Misschien moeten Jens en I.sra even met elkaar praten dat slapen toch wel heel lekker is. Ik snap echt niet hoe je het vol houd zo weinig slaap. Maar ja je doet er zo weinig aan je moet toch door natuurlijk. Maar I.sra slaapt bij jullie op de kamer? @Spikkel, Avondje voor jezelf. Meestal wel lekker alleen jammer dat het komt doordat je man ziek is. Beterschap voor hem. Is L wel al helemaal beter? @Ka, lekker geshopt dus heerlijk! Leuk keukentje. @Kleintje, Gecondoleerd meis. Wat verdrietig. Was hij ziek? We hebben de auto opgehaald. Helemaal happy mee. Die ruimte en die kofferbak echt ideaal! Tygo vond het wel een beetje gek dat we de oude auto achter lieten bij de autodealer. En toen iemand van daar onze oude auto weg reed snapte hij er helemaal niks meer van haha. Als je nu vraagt waar de auto is zegt hij: kwijt! haha. Morgen gaan we op visite bij een collega van Jeroen. Hij en zijn man zijn 2 echte nichten in de goede zin van het woord zeg maar altijd lachen met hun. Zijn ook stinkend rijk. Hij heeft een paardenfokkerij met raspaarden. Een enorm huis en een hele kinderboerderij. Dus Tygo vind het altijd helemaal geweldig daar. Ze hebben nu ook een nestje puppies en heb zo het gevoel dat ik morgen de pineut ben en er op mijn moeder gevoelens gespeeld gaat worden....maar no way wil echt geen beesten in m'n huis.
@spikkel beterschap voor G. @am: leuke schoentjes. Balen dat de buren terug zijn. @kleintje: gecondoleerd! @eylem: jeetje wat een nachten heb jij! Respect @ka: zo goed geslaagd met shoppen. Ahh schattig van L. @jewe: leuk auto opgehaald. En leuk van die rijke vrienden met kinderboerderij
@ Jewe: Hahaha, de auto kwijt, LOL . Pfff, ja echt vreselijk die koters van de buren. Altijd janken, jengelen en krijsen. En die ouders laten ze ook altijd maar dooremmeren. Voorheen als de kinderen vroeg wakker waren en zij nog geen zin hadden om uit bed te gaan ofzo lieten ze ze rustig een uur krijsen in bed. Lekker dan op zondagochtend.
A.'tje heeft helemaal de vlierbesjes ontdekt. In de winkel moest en zou ze een bak van die besjes meenemen ondanks dat ze ze nog nooit gegeten had , maar ze vindt ze dus echt heerlijk.
Am ze zegt echt hoewaaaa inderdaad. Ze kletst al best veel. Papa, mama, bah, hammm(hap) en hoewaaa dan haha. E zei helemaal niks tot 1.5 jaar ongeveer. E was dan weer snel met haar motoriek en L is daar niet zo heel snel mee. Haha die T! Die snapt het zeker prima! Die mag zijn hele leven wel zo goed luisteren Dat doet L nou niet haha. De knopjes van dat audio-spul zijn favoriet en daar mag ze niet aankomen. Ze blijft er alleen naar toe gaan. Als je dan nee zegt schud ze zelf even nee om er vervolgens nog wat sneller naar toe te gaan voordat je er zelf bent om haar er weer weg te halen... Jewe leuk de nieuwe auto! En die T.ygo haha. De auto kwijt. Veel plezier morgen, klinkt in ieder geval al gezellig!
Hahaha, lekker ondeugend is ze dus. Als ik aan T. vraag of hij zijn eten lekker vindt doet ie "hhhmmmmmm". Echt zo grappig. Ik zie nu aan T. wel wat we met A.'tje allemaal gemist hebben...