APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja die zijn echt lekker!! Zal ze binnenkort ook eens halen.
    Aaah die T! Echt genieten van zijn eten :) E speelt vaak met de poppen en dan kookt ze eten in een pannetje, dat gaat op een bord en dan moet de pop daarvan eten. Dan gaat ze vervolgens naar L toe en mag die ook een hapje proeven van haar eten. Dan is het inderdaad ook hmmmmm haha.
    Zie je veel verschil tussen A en T in de leeftijd waar T nu in zit? Lijkt me wel erg lastig en confronterend.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Lief! Leuk hè om ze zo samen te zien.

A.'tje is duidelijk wel wat verder in de ontwikkeling, vooral op het gebied van dingen/opdrachtjes begrijpen, maar T. komt wel met rasse schreden dichterbij.

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Am ja heel erg leuk! Dat is wel echt het voordeel van de kindjes kort op elkaar hebben. We willen in 2013 voor een derde kindje gaan. Ben wel heel erg benieuwd hoe ze dat gaan vinden en hoe dat gaat!
    Hopelijk gaat A'tje wanneer ze naar het kdc gaat ook weer hard vooruit! Hadden jullie al duidelijk hoeveel dagen/dagdelen ze heen mag?

4. Amethist

Leuk zeg volgend jaar voor een 3e. Wij waarschijnlijk eind 2014 maar weer eens proberen :D.

Nee, de afgifte van die indicatie duurt 6 tot 10 weken, dus we zitten nog steeds te wachten helaas.

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Leuk!! Begint hier ook echt wel weer te kriebelen met al die zwangeren om ons heen. Beste vriendin zwanger, andere vriendin zwanger van een tweeling, collega zwanger van een tweeling. E is dan bijna 3 en L 1,5 jaar als we weer eens gaan proberen. Mooie leeftijd aangezien E dan of bijna naar school gaat of al naar school gaat wanneer de baby er is en L naar de psz.

Voor mijn gevoel zijn die 6 tot 10 weken al lang voorbij. Wat een wachttijden zeg...

6. Amethist

Hihi, hier rammelt het ook flink, maar ik wil echt pas een baby erbij als ook T. naar school gaat. Als het in december 2014 gelijk raak zou zijn zou ik uitgerekend zijn in aug of sept en dan zit T. al op school.

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Dan heb je wel echt je handen vrij voor de baby. Dat is ook wel lekker! Wij wilden de baby niet met heel veel leeftijdsverschil met de meiden als alles mag lukken en manlief vindt zichzelf over een paar jaar te oud worden. Hij zou dan bijna 36 zijn als L ook naar school gaat.

8. Amethist

Oepsie....dubbel.

Ja, omdat het dan echt de laatste zal zijn wil ik echt zoveel mogelijk tijd voor de baby hebben.

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier is het ook echt de laatste. Al grapte manlief al over een 4e, maar dat zie ik niet zitten. Voor mij is 3 wel genoeg. Tenzij het een tweeling wordt. Dan krijg je de 4e cadeau. Nu een vriendin en een collega een tweeling krijgen denk ik wel van oh oh stel dat het er ineens wel 2 blijken te zijn. Maar goed, die kans is niet zo groot.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Jee al nadenken over een derde... Nou hier nog noet eens over een tweede haha. Alhoewel ik wel eens aan mijn leeftijd denk en dan dus dat ik niet over een paar jaar er ineens anders over moet gaan denken dan is het misschien wel te laat ..

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh die besjes zijn lekker he! Sanne is er ook dol op!

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik ga mijn bed maar weer opzoeken. Manlief is beveiligen bij dance valley en komt vannacht weer ergens terug. Morgen E weer ophalen!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Trusten!

14. Amethist

@ Ka: Hahaha, ja dat denk ik ook wel eens, stel dat de laatste een 2ling wordt :$.
    Slaap lekker.

@ Kris: Vooralsnog geen gerammel bij jou dus?

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tja gerammel wel een beetje, maar verstandelijk wil ik eigenlijk geen tweede. Hormonaal gezien is dat een ander verhaal soms... Maar goed. Sanne was ookal niet echt of eigenlijk echt niet gepland he?

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Alhoewel ik het idee dat ik dat zwanger zijn nooit meer mee ga maken wel heel jammer vind.vond dat wel heel erg bijzonder, maar daarnaast was mijn zwangerschap natuurlijk niet echt voorspoedig en de bevalling almhelemaal dramatisch, voelt bijna als het lot tarten om dat nog een keer te gaan proberen..

17. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    dankjullie voor de condoleance's meiden

@ Jewe
    Hij was erg ziek.
    hij vocht al 3 jaar tegen kanker.
    En hij nu helaas de strijd verloren.

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ kleintje, sorry lees het nu pas! Gecondoleerd.. En heel veel sterkte!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Altijd weer die K*t kanker.

20. Amethist

@ Kris: Nee dat is waar, Sanne was ook een verrassing natuurlijk.
    Waarom wil je verstandelijk gezien geen 2e? Als ik zo vrij mag zijn tenminste...

Deel Deze Pagina