En als ze aan de deur zouden komen dan kun je toch bewijzen dat jij de persoon niet bent die zij moeten hebben.. Dat zeg ik wel makkelijk hoor, maar ik zou hier dus ook echt niet blij mee zijn, zou er gewoon buikpijn van krijgen zeg, wat een gedoe en helemaal omdat ze niet mee (willen) werken!
Zucht. Hebben we net de ene gehad met een astma aanval, nu is de andere goed onderweg. Het arme meisje is stikbenauwd. En puffen wil ze niet. Gilt heel de boel bij elkaar. Ik heb haar net op bed gelegd. Hopelijk gaat ze vlot slapen. Dan wil ik nog een keer proberen te laten puffen als ze slaapt. Ze had net trouwens ook 39,2. Dus toch maar nog een pcm gegeven. Wordt zo verdrietig van al dat gezeik elke keer.
@ Franka; oh wat een verhaal zeg.. las het net op FB. Daar zou ik ook niet lekker van zijn. Hopelijk wordt het snel opgelost.. @ Cm; he nee de volgende... sterkte ! Hopelijk valt ze snel in slaap
cm vervelend zeg zo sneu om ze zo benauwd te zien he balen dat N niet wil puffen ook niet als je zegt dat we even tot 10 gaan tellen ik speel meestal kapitein puf puf en puf 2x reuze leuk vind ie dat gelukkig vraagt T ook echt om te puffen als die zich benauwd voelt en helpt me zelfs er aan te herinneren om zijn puf te geven hihi
@ lm, nee heb heel de trucendoos al opengehaald, en geloof me, na 7 jaar puffen met L.ukas is mijn trucendoos aardig gevuld! Maar ze wil vandaag helemaal niks. Niet eten, niet spelen, niet aankleden, niet uitkleden, geen schone luier, geen jas aan, geen jas uit.... Zucht. Ze heeft over heel de dag bijna een hele boterham en een knijpfruitje op. Ze wilde zelfs geen eierkoek of rozijntjes! Gelukkig heeft ze wel aardig gedronken, dat stelt me dan iets gerust. Inmiddels slaapt ze wel, maar nog niet erg vast. Ik hoor af en toe een soort huiltje. Nog maar even wachten dus.
Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik twijfelde vanmorgen nog of ik de dokter zou bellen. Maar het leek wel beter te gaan na de eerste pufpoging vanmorgen en ze had ook geen koorts. Na het slaapje ging het ook wel aardig, wel hangerig enzo, maar ja. Alleen vanaf 4 uur ging het opeens bergafwaards. En dan ben je om half 5 dus al weer te laat om de HA te bellen. Nou, ik kijk het aan en als ze straks weer gaat liggen hoesten of piepen/hijgen bel ik alsnog de HAP.
@cm: ah wat sneu voor N.oa!! Hoop dat ze lekker door kan slapen en morgen weer 'beter' wakker wordt...Anders idd gewoon de HAP bellen, jammer dan, daar zijn ze voor Poe, ik ben blij dat ik zit...Is toch wel anders zo na een dag werken de kids alleen naar bed te doen...was pas om kwart over 6 thuis met ze, dan nog eten,. g.uusje de fles en dan allebei in bad en bed...nu eigenlijk de hond nog uit laten en een taart afmaken..even uitblazen..
@ Caro: Ik zou zeker de hap bellen als je het niet vertrouwt. KNUF! @ Franka: Best druk in je eentje .
Wat een rust hier... A.'tje had op het kdv een verjaardagstraktatie met smarties gehad, dus die heb ik lekker opgegeten. En A. neemt zo nog M&M's voor me mee . SLEEEEEEEEEECHT
Idd, rustig, dacht zal eens bijlezen haha... Oh lekker smarties: t.omas is er dol op...hij krijgt ze af en toe van de buurman... buurmanopa noemt ie die: kei schattig Hier zo denk ik nog even met een boekje buiten zitten en dan met boek in bed kruipen, heb taartje af en ben met de volgende begonnen...Gisteren was het 1 uur en ik wil vandaag wel wat eerder in bed liggen haha!
Nou, voorlopig slaapt N.ootje redelijk rustig. S.teef heeft haar net laten puffen en dat ging wel goed. Wel maar 5 tellen ipv 10, maar dan heeft ze in ieder geval wat binnen. Dus hopelijk heb ik me druk gemaakt om niks. De nacht zal hdt uitwijzen! @ am, mjammie, m&m's! Ik ben ook heel slecht! Ik had in de aanbieding bij de jumbo een pak met kitkats gekocht. En in plaats van in de snoepla, heb ik ze in de keukenkast verstopt, zodat S.teef ze niet ziet! Erg he! Haha!
am o chocola heerlijk in alle vormen haha cm ik heb net dus (nou net begin van de avond) een bak B&J's gekocht en helemaal in me guppie opgegeten terwijl A zo hard aan het zwoegen is boven
ZO ik ZIT net 10 minuutjes zeg. Wat een avond . I.sra was absoluut niet van plan te gaan slapen ook al was ze echt al uren wakker, en ze was hartstikke gezellig kwekken en lachen en kraaien, maar goed, ze slaapt, eindelijk, en de zooi is eindelijk opgeruimd... Ik heb wel bijgelezen maar even de puf niet om te reageren!
@ eylem, poe, druk avondje dus met zo'n klein kletskousje! Hoe is het nu eigenlijk met je sv? (je hoeft niet vandaag te reageren hoor! Morgen is ook goed!)
Nou, toch geen M&M's. A. was natuurlijk weer bij mijn vader blijven hangen, dus toen ik heb ik hem rond 22.30 uur maar gebeld dat de M&M's niet meer hoefde .