Ja tuurlijk; ik moet eerlijk zijn dat ik 1 kind al een behoorlijke verandering vind en twee lijkt me dat nog meer, ik weet niet of ik dat wel wil. Het klinkt misschin egoistich, maar ik weet gewoon niet of een tweede wel in ons leven past, alhoewel ik voor Sanne dacht dat 1 kind ook niet zou passen en ik nu zooo blij ben dat ze er is nou ja mocht ik onverwacht zwanger raken zal ik daar ongetwijfelt weer heel blij mee zijn, maar het betekend wel wat aanpassingen ook hier in huis ( nu twee slaapkamers) nou ja dat is vooral praktisch, maar reeel gezien is het ook gewoon een risico voor mijn lijf kans op HELPP is toch wel groter door het pre-eclampsiesyndroom en mijn bekken en buik weet ik ook niet of die een tweede zwangerschap trekken. Nou ja.. Dat dus
Ik snap het helemaal. Ik persoonlijk vond de overgang van 1 naar 2 veel groter dan van 0 naar 1, dus daar moet ik je zeker gelijk in geven. En ik kan me voorstellen dat het lichamelijke gedeelte ook een grote rol speelt.
Kleintje, gecondoleerd meid. Am, volgens mij bedoel jij aalbessen . Vlierbessen zijn zwart, aalbessen of rode bessen zijn rood en zuur. Maar wat goed dat A.tje die zo lekker vindt! I.rem vond ze vorig jaar helemaal geweldig maar nu wil ze ze niet meer. Ik vind ze zelf wel erg lekker, ik stond ze vroeger in de tuin als peuter van de struik te eten . Leuke slofjes! Ka, wat een leuk kado! En spannend dat jullie alweer 'vaste' plannen voor een 3e hebben! Kris, kan me heel goed voorstellen dat je met dat alles in je achterhoofd geen directe plannen hebt voor een 2e. Wat Am zegt, ik vond de overgang van 1 naar 2 ook veel heftiger dan 0 naar 1. Ben blij dat we die eerste maanden gehad hebben. Jewe ja I.sra slaapt bij ons op de slaapkamer, dat kan niet anders :x we hebben geen ruimte. Ze zou zelfs niet bij I.rem op de kamer kunnen, maar goed, dat is zolang ze niet doorslaapt sowieso geen optie natuurlijk. Goedemorgen heb weer een heerlijke nacht gehad waar ik jullie niet mee zal vervelen verder. Geen echte plannen vandaag, meiden moeten zo eerst allebei onder de douche dus dat is al een dagbesteding op zich verder maar even kijken wat het weer doet enzo. Man gaat vanavond de nachtdienst in dus die ligt voorlopig nog in bed.
@ Eylem: Oh ja, je hebt gelijk, aalbessen bedoel ik idd. Ik kan me nog herinneren idd dat vertelde dat Irem ze zo lekker vond.
hey hier even een kort berichtje. het is hier ziekenboeg. L. aetitia is even naar opa en oma en wij zijn echt hondsberoerd. Man heb de halve nacht overgegeven. bah
Aloha! We zijn weer terug van weg geweest! Was echt een super vakantie! Heerlijk genoten. Met die vrienden was het ook hartstikke gezellig. L.ukas had gelijk vier vriendjes erbij om mee te spelen, hoewel hij het af en toe ook te druk vond. Vooral met het oudste meisje ( ook 7) klikte het goed, dus die komt binnenkort een keer bij ons logeren. N.oa werd door alle kinderen aanbeden, dus die had aandacht genoeg! Vooral de jongste knul, 3 1/2, was weg van haar en wilde alleen maar kusjes geven heel de tijd. Haha! En voor ons ook leuk om 's avonds even met z'n viertjes te borrelen en te kletsen. We zijn gisteravond om half 6 gaan rijden en waren om kwart voor vijf vanmorgen weer thuis. Geen file gezien onderweg! Hoe is het hier verder? Nog nieuwe zwangeren erbij? Of heb ik iets anders gemist?
Hey meiden.. Jewe: ohh Cars.. KOTS! Afschuwelijk. Hihihi. Nieuwe auto rijdt lekker? Spikkel: maagzuur.. pff verschrikkelijk! Hier (nog) geen last van. Am: jawel! Hele leuke jas! Jewe: zucht.. tja schoonouders, die krijg je er gratis bij. Ka: L. bijna 1 jaar.. leuke keuken! Hey Smile, fijn dat alles zo goed gaat! En wat een beer die J.esse! Leuk zeg dat die 2 het zo goed met elkaar kunnen vinden! Eylem: jeetje.. respect! Je zult onderhand wel aan het einde van je Latijn zijn.. Hopelijk gaat ze snel doorslapen! Ohh Am, die had ik ook voor J. die sandaaltjes, die staan zooo schattig! Goed bezig met winterinkopen! Kleintje: hier ook nog eens; gecondoleerd meis en veel sterkte! Jewe: have fun vandaag! En laat je niet over de streep trekken . Wij hebben dan wel geen jankerds naast ons, maar wel een e-nor-me zeur zeg! Staat er een kinderfilm op en de 8erdeur staat open staat ze 5 minuten later aan de deur. Als J. een bal over de schutting gooit zal ze die NIET teruggooien. En zo nog meer van die onzin.. Leuk hoor Ka in 2013 voor een 3e gaan.. En Am in 2014! Leuk! Eylem: rustig aan.. Spikkel: beterschap! Caro: dat klinkt geslaagd! Heerlijk zeg.. daar kunnen jullie weer ff op teren.
Plopsaland was in 1 woord ge-wel-dig. Ook ik ben weer wat opgeknapt, nog wel (snot)verkouden, maar de hoofdpijn en spierpijn is weg.. Nu is alleen manlief aan de beurt lijkt wel, die voelt zich niet zo lekker.. Maar zijn vakantie is na vandaag voorbij. Arme vent. Ff rustig aan doen dus..
@cm, welkom terug. Fijn dat de vakantie zo goed bevallen is. Klinkt weg gezellig in elk geval. @akoya, ook weer wat op geknapt gelukkig. Is er in plopsa genoeg te doen voor deze leeftijd? Hier zijn de plannen onverhoopt iets anders gelopen dan gepland. m'n moeders haar viel ineens uit vandaag door de chemo dus het haar moest eraf vandaag. had beloofd om mee te gaan als ze haar pruik kreeg. Maar man wat een heftige shit is dat. Confronterend vooral. Ze zag er nog zo goed en fit uit. Je zag niks aan d'r en nu met kaal hoofd zie je het ook dat ze toch echt heel erg ziek is.
@ jewe, jeetje, wat heftig meid! Wel fijn voor je moeder dat je mee ging. Ziet het er wel een beetje Natuurlijk uit met pruik? @ akoya, leuk, naar Plopsa! welke ben je geweest? Wij gaan in de herfstvakantie naar Hasselt. Hoe is het met je Zwangerschapskwaaltjes?
Verschrikkelijk Jewe.. lijkt me idd erg confronterend. Hoe was je moeder eronder? Hoe staat de pruik? Nou niet heel veel, we hebben 2 shows gehad (Bumba en Plop) en zijn in het bos van Plop geweest en in Plopland heb je een viertal attracties waar ze in kunnen.. Maar hoe het eruitziet, de tv-helden die er rondlopen, de muziek die ze draaien.. J. heeft de hele dag met mond open gelopen. Wij vinde de Efteling mooier, leuker. Maar voor J. was Plopsaland echt vele malen leuker.
Caro: naar Plopsaland de Panne, wel met overnachting, want bijna 5 uur (heen en terug) in de auto te zitten hadden we geen zin in. Kwaaltjes.. niet zoveel last van, ben alleen heel erg moe. Buik groeit als kool .
Nou, de Panne gaan we niet meer proberen. Heb er twee keer voor een dichte deur gestaan! De eerste keer hadden we met vrienden een hotel in de buurt geboekt en gingen we met 3 kinderen vol goede moed op pad, bleek er een plaatselijke wolkenbreuk te zijn geweest en was heel Plopsaland overstroomd! De tweede keer kwamen we er praktisch langs toen we van de boot vanuit Engeland kwamen. Dus een B&B geboekt in De Panne en op donderdagochtend daar naar toe, bleek dat ze sinds een maand de openingsdagen hadden gewijzigd en waren ze op donderdag gesloten! :x Maar goed, nu gaan we dus met Tros ledendag naar Hasselt. Zijn er zes jaar geleden ook geweest met L.ukas maar die was toen echt nog te jong eigenlijk (nog geen anderhalf). Denk dat het nu voor N.oa leuker is.
@ Caro: Welkom back! Klinkt als een geslaagde vakantie. Leuke foto's zag ik al voorbij komen op FB. @ Jewe: Jeetje zeg, idd heftig... @ Akoya: Leuk dat het leuk was . Fijn dat je opgeknapt bent. Wij gingen vandaag op stap voor een kast, maar hebben uiteindelijk niks gekocht. Wat we wilden hadden ze niet precies, dus we zoeken nog even door. En we moeten het nog even eens worden over een nieuw behangetje. Dat gaat ook nog wel een gedoe'tje worden ben ik bang...
@Cm, de pruik is echt heel mooi. De kleur is ook echt precies zoals ze het al. tijd had voordat ze ziek werd. Het haar is ook een beetje in het zelfde model geknipt. Dus het zieet er heel natuurlijk uit. Mensen die haar niet zo goed kennen zullen het niet zien dat het een pruik is denk ik. @Akoya, misschien dan toch wel leuk om daar eens naar toe te gaan. @Am, wij waren ook op zoek naar een kast annex wandmeubel waar ook de tv op of in kan. We konden dus niks vinden naar onze zin dus nu gaat mijn vader hem voor ons maken helemaal naar onze wens. We hebben onze meubels op marktplaats staar en ben gewoon al een hoop kwijt binnen een paar dagen. Gister is het wijnrek al opgehaald, woensdag komen ze mijn lampen ophalen, gordijnen zijn verkocht. Nu alleen de tv kast nog en dan straks de buffetkast nog. Maar diie heb ik er nog maar niet opgezet. Die gaat echt met pijn in mijn hart weg.
Jewe, pfoe, dat lijkt me zeker heftig. Akoya, dat klinkt super! Fijn dat het zo leuk was! CM, welcome back! Klinkt als een heerlijke vakantie! De zon schijnt veel meer zinnigs heb ik niet te melden