APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya beterschap meis!

@hier net ff naar de speeltuin gelopen. Ben zelf erg moe dus dacht ideaal krijgt l.aetitia me daar toch 2 driftbuien nou wasdr gelijkklaarmee dus maar weer naar huis.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Welke jas is het geworden voor A.'tje?

Spikkel, he da's ook niet gezellig, 2 driftbuien...

Jewe, wordt kaal zo in huis, wel fijn dat het lekker verkoopt allemaal!

Ik heb zowat de hele middag in de keuken gestaan, blegh. Heb porties broccoli en pompoen gekookt voor I.sra maar die pompoen is zo'n geklooi om schoon te maken. Nou ja, de diepvries ligt vol en als ze het niet lust heeft ze pech :p .

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: ik heb die c&a jas besteld.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @am: wat goed dat a'tje van aalbessen houdt.

@kris kan me voorstellen dat je nog twijfelt over een 2de

@ka: leuk zeg 2013 weer voor een kindje gaan.

@caro: klinkt als een heerlijke vakantie. Wat leuk dat L.ukas gelijk veel vriendjes had gemaakt.

@spikkel: beterschap daar!

@hier: Lotte kan zich zelf gewoon helemaal aankleden, hemd, onderbroek en broek alleen t-shirt is te moeilijk voor haar

5. Amethist

ARGH!!!! Begin van het jaar hadden we met het fietsplan via A's oude werk een fiets voor mij gekocht. Maar omdat hij natuurlijk daar weg is gegaan geldt het belastingvoordeel niet meer en moeten we nu nog even € 421,-- aftikken...

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @akoya: fijn dat jullie het leuk gehad hebben in plopsaland.

@jewe: jeetje wat heftig van je ma zeg.

@spikkel: fijn dat je opgeknapt ben.

@kleintje: leuke mike naar de kapper

@eylem: leuk dat I.sra zo aan het rollen is. En ook al zo lekker aan het eten van de groente

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @spikkel ja waterpokken kunnen ook op de billen beginnen. En thuis blijven is vaak niet nodig. Besmetting is voor de vlekken. Mits de vlekken snel ingedroogd zijn.

@franka: wat goed van t.omas zeg. Lotte gaat af en toe ook op de wc maar daagt daarnaast wel gewoon een luier. Super dat g.uusje al mee loopt aan de hand.

@caro: ziet er leuk uit waar L.ukas is geweest. Lekker ff tijd voor elkaar

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe jeetje wat een mooie kast zeg.

@eylem lekker ff naar de stad met je moeder.

@jewe heftig je moeder weer een chemo

@am ook ff naar het centrum

@akoya vervelend dat je je zo beroerd voelt

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @spikkel zo hee twee driftbuien

@eylem lekker de vriezer weer vol

@am ohh sh*t dat is balen zeg

10. Amethist

Vraagje: wat eten jullie kids op een dag? Ik heb zelf niet echt het idee dat A.'tje teveel eet, maar omdat ze natuurlijk toch minder beweegt dan andere kindjes van haar leeftijd ben ik wel bang dat ze misschien eerder wat overgewicht krijgt.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik post vaak in het 'wat at jouw peuter vandaag' topic maar dit is wat I.rem vandaag heeft gegeten:

1 boterham met pindakaas
    2 dora koekjes
    1 boterham met roomkaas
    stuk watermeloen en een halve dadelstick
    veel avondeten kip, pilav, salade, brood, yoghurt
    3 kleine chocoladekoekjes

ze drinkt vrijwel alleen water, soms een glaasje sap, vandaag niet

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, ik zou me daar nog niet te druk over maken hoor. Als ze gewoon ontbijt-lunch en avondeten eet en een paar tussendoortjes op een dag is het prima. Als ze straks volop gaat bewegen en doen komt dat vanzelf wel goed hoor.
    Da is mooi even balen dat je nog zoveel ineens moet betalen voor die fiets.

@Pamsie, wat knap al zeg. Tygo kan het alleen andersom die kan zich alleen helemaal uitkleden.

@Spikkel, Vreselijk is dat die driftbuien. Tygo kan er soms ook wat van. Dan kan ik hem wel achter het behang plakken.

De chemo was weer mee gevallen ze voelde zich nog goed. Kan na 5 dagen nog mis gaan maar goed nu gaat het goed.
    Ook is vandaag een vriendin van me bevallen van een meisje: Liv. Ben niet zo kapot van die naam omdat ik iemand ken die ook zo heet en die moet ik niet dus dat zal er ook wat mee te maken hebben denk ik. Heb het alleen nog maar op de foto gezien maar het had zo te zien wel een lekkere dikke toet.

13. Amethist

14. Amethist

15. Amethist

@ Jewe: Fijn dat de chemo tot nu toe meegevallen is. Hopen dat ze zich zo goed blijft voelen.
    Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin. Liv...hm, nee ook niet zo mijn smaak.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Als Tygo die loopauto zou zien wordt hij helemaal wild denk ik. ie is echt helemaal into Cars.
    Zet die film op en je hoort of ziet hem een uur niet tot de film is afgelopen.
    Schattige foto trouwens. Wat is hij al groot en wijs zeg. Wat worden ze toch snel groot he?

17. Amethist

Ja, het gaat echt zo snel! En deze foto is alweer van een maandje geleden...

18. Amethist

Nou zeg, vergeet ik helemaal te melden dat T. sinds vandaag echt stapjes doet als je 'm bij 2 handjes vasthoudt :D.

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: fijn dat de chemo mee viel. Hopelijk wordt ze niet ziek. Ja lotte kleed ook al uit.

@am haha reageer net op fb op de foto van T. Ook een leuke foto van A'tje zeg

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    We zitten de laatste paar dagen een beetje te spelen met het idee dat ik stop met werken en lekker thuis blijf bij de kindjes. En op zich zie ik dat ook wel zitten mede omdat ik straks toch geen werk meer heb.
    Mijn moeder pastte ook 1 dag per week op en die valt ook weg straks en de moeder van jeroen pastte 1 dag op en dat gaat me ook steeds meer tegen staan omdat er altijd wel iets was. Kinderopvang wordt ook echt rete duur vind ik en het moet wel rendabel blijven.
    Aan de andere kant als ik stop zullen we wel een stapje terug moeten doen. Nu verdiend Jeroen wel heel goed en hij is natuurlijk elk weekend draaien maar ook dat houd een keer op is geen vaste baan natuurlijk...moeilijk moeilijk moeilijk.

Ben alle inkomsten en uitgaven al een beetje op een rijtje aan het zetten zodat we zien wat de mogelijkheden kunnen zijn.
    Zijn er nog toeslagen waar ik rekening mee moet houden die je krijgt of niet meer krijgt als je niet (meer) werkt?

Deel Deze Pagina