APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Am, Foei! Hoe kun je dat nou vergeten te vertellen tegen ons ;) Goed zeg!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Jewe: Je zou misschien recht hebben op zorgtoeslag en kindgebondenbudget. En eventueel zou je de algemene heffingskorting uitbetaald kunnen krijgen, maar ik geloof dat daar wel e.e.a. over veranderd is, dus ik heb geen idee meer wat de criteria zijn om daarvoor in aanmerking te komen. Recht op geld - Algemene heffingskorting

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, wat een superlieve kindjes heb je toch! Wat goed van T. dat hij aan de hand loopt! En wat een schattig bloesje van A.!

Jewe, spannend hoor, mss stoppen met werken...Wij krijgen de toeslagen die Am noemt maar we hebben dan ook geen wereldsalaris ;)

Pamsie, wat goed van L.otte!

Als we dan toch aan het spammen zijn :D

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

I.rem heeft nieuwe laarzen gekregen van oma vandaag....Vind ze zo schattig!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eylem, haha die I.sra dat zal wel lekker liggen zo. Schattige laarsjes idd.

6. Amethist

@ Eylem: Wat een lekkere wijffies :D! Hihi, die Isra, helemaal overdwars in bed, LOL. En wat een leuk shirt heeft Irem aan op de laatste foto. Waar komt die vandaan? Dat shirtje van A.'tje komt trouwens gewoon bij de H&M vandaan.

7. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Spikkel beetje jammer de driftbuien. Heel herkenbaar helaas...

Pamsie wat goed dat Lotte zich kan aankleden! Handig is dat hè. E kleedt zich zelf uit en aan. Ik hoef alleen de knoop los of dicht te maken. En soms krijgt ze haar shirt niet goed aan. En de schoenen dan. Dat wil nog niet echt.

Am oeeehh wat balen van het belastingvoordeel dat weg valt!
    Wat E eet. Dat verschilt per dag eigenlijk. 's Morgens krijgt ze 1 boterham met beleg en een beker melk. Rond 10 uur krijgt ze een stuk fruit en wat drinken. Tussen de middag weer 1 boterham met beleg en een beker melk. 's Middags een koekje en soms nog wat fruit of een klein snoepje of een lange vinger ofzo. En daarbij wat drinken. 's Avonds eet ze denk ik een half bordje warm eten en een toetje.
    Wat een leuke foto's! En wat goed dat T al stapjes zet aan de hand!!

Jewe fijn dat de chemo is meegevallen! Hopelijk krijgt ze er niet alsnog last van.
    Leuk dat je vriendin is bevallen van een dochtertje! De naam is ook niet echt mijn ding nee.
    Wat spannend dat jullie aan het kijken zijn of je kan stoppen met werken! Ik heb geen idee wat voor toeslagen je dan kan krijgen eigenlijk. Wel leuk om uit te zoeken of je met het inkomen dat overblijft kan en wil rondkomen.

Gister echt een vermoeiende dag met de meiden. Als de ene geen driftbui had dan was de ander wel aan het huilen. E was 2 nachten bij opa en oma geweest en kreeg daar dus continu aandacht en steeds haar zin. Nou dat heb ik geweten... De hele dag grenzen opzoeken, niet luisteren, alles doen om aandacht te trekken. Manlief had 3 late diensten achter elkaar dus 3 dagen alles alleen doen overdag en 's avonds. Gelukkig was ze vandaag weer goed te spreken en was L ook weer zichzelf. Dan is het prima te doen, maar ik was gister echt blij dat ze op bed lagen.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Shirtje is van LC Waikiki, komt uit Turkije :) was een kadootje van mijn schoonzusje. Daar hebben ze echt superleuke kleren...helaas met Nederlandse prijzen, maar wel echt heel erg leuk.

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Eylem wat een leuke foto's!! Mooie meiden zeg!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haai! Hoe is het hier?

Vandaag een leuke dag gehad. Vanmorgen eerst de kids allebei weg gebracht. Daarna zijn we naar Oosterhout gegaan. Eerst even in het overdekte winkelcentrum geweest, maar gelukkig werd het vrij snel droog, dus lekker naar buiten gegaan. Beetje geshopt. Schoenen en boxers voor S.teef, een zwembroek voor L.uuk, een toiletbrilverkleiner voor N.oa en nog wat kleine spulletjes bij zo'n duizend-en-één-dingen winkeltje. Daarna echt heerlijk geluncht op een terras. Ik had zalm/tonijn wraps en S.teef had club sandwich. Met een lekkere Machiatto er bij! Zalig!
    Daarna terug naar huis en de kids opgehaald. 's Avonds zelf pizza gemaakt. Mijn neefje kwam einde van de middag en die logeeert hier vanavond. Volgens mij slapen ze nu eindelijk. (ze liggen sinds 7 uur op bed!!!)

@ am, jeuj, wat goed van T.! Wordt echt al een binkie zo he!

@ jewe, gelukkig viel de chemo mee. Hopelijk krijgt ze er niet alsnog last van van de week. Mooie kast zeg! Past alleen niet bij onze inrichting, maar ik zou zo graag zo'n kast willen! Heb wel eens gezocht of ze ook zoiets in kersen hebben, maar dat is echt niet betaalbaar of vreselijk nep hout.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, wat een droppies! N.oa is ook zo gek op kaplaarzen! Als het aan haar ligt draagt ze die overal bij! Wat schattig die foto van I.sra die dwars in d'r bedje ligt!

@ jewe, misschien kun je op de site van Nibud meer info vinden? Spannende beslissing! Maar aan de andere kant, als het financieel tegenvalt kun je altijd alsnog werk gaan zoeken.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ka, oh heerlijk zo'n dag!;) Fijn dat ze vandaag beter in hun doen waren!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #3673 pamsie, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    @ka: haha ja zo handig, hier idd op shirtjes en schoenen nog niet en uitkleden kan ze ook.

@eylem: ahh wat schatjes zijn die meiden van jou. En dat haar van I.rem mooi joh.

@jewe spannend misschien stoppen met werken.

@am: Lotte eet:

1boterham en een beker melk
    1 stuk fruit en roosvicee
    2 boterhammen en een beker melk
    cracker en sap
    soms nog ergens een koekje tussendoor
    avondeten twee scheppen groente 1stuk vlees 1aardappel

@caro: klinkt als een heerlijke dag. Nog geen incidenten met je neefje tot nu toe

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ik zie net in het krantje van woonexpres een buffetkast in de aanbieding staan. Weet niet of het qua model je smaak is en of het qua prijs is wat je zoekt.... BUFFETKAST LEXMOND Woonexpress.nl

15. Amethist

Zoiets zoeken we wel idd, maar ik vind m net wat te strak/modern. Bij die winkel bij ons in de stad zag ik deze online staan Buffetkast BL0308 140cm | Buffetkasten | Hallo voor sfeervol wonen of een kado dus ik ga vanmiddag in de pauze even in de winkel kijken.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuke kast Am, maar wat een geld :$ wat zijn meubels toch belachelijk duur.

17. Amethist

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @am, dat is dus mijn kast van rofra alleen is de mijne nog groter.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Cm gezellig je neefje te logeren!
    @Am mooie kasten maar wat een geld idd.
    @foto's weer leuke foto's gezien!
    @hier alleen Jeeeujj wat heerlijk haha straks komt mijnmoeder en dan ff samen boodschappen doen en naar de action denk ik :d

Deel Deze Pagina