Vast wel. Maar is wel super kwaliteit. Deze kast staat nu 3 jaar en is niet verkleurd en geen beschadiging op te zien en dat met een wildebras hier in huis. Haha
Hallo, doei, zwaai!! Waarom kan ik nooit eens tijd vinden om even rustig te zp'en.. Mooie kasten allemaal! Anders moeten jullie Wonder even vragen over zo''n kast, die heeft er nog wel een smeuig verhaal over.. whahahahaha Hoe gaat het verder hier?? Ook allemaal lekker in de peuterpubertijd!! Nu eerst even stofzuigen en dweilen, en vanmiddag naar de speeltuin. Tot snel!!
Goedemiddag! Eylem: wauw! Wat een knappe grietjes! Am: zag de foto's op je Facebook.. man man, wat gaat het hard! Echt 2 mooie kindjes, 2 totaal verschillende. T. is echt jou en Atje is net grote A. Vind ik dan hè.. Jewe: spannend misschien wel fulltime thuisblijfmama.. Ka: vermoeiend als die 2 dames om en om aan het driften zijn. Helemaal als je er zo goed als alleen voor staat.. Het idee alleen al! Jewe: gelukkig viel de chemo mee en krijgt ze er niet alsnog last van. Caro: klinkt als een gezellig middagje uit met z'n tweetjes! LadyZ: lekker druk dus.. Veel plezier vanmiddag!
Nou.. een wonder. Het gaat ietsje beter vandaag. Zal ook wel door de paracetamol komen. Maar jemig, wat kan een mens zich beroerd voelen. Zo ben je nooit ziek en zo ben je hondsberoerd. J. slaapt al.. die is ook niet lekker. Vanmiddag met hem ff terug naar de ha en bloedprikken voor mezelf.
Mooie kasten wij zoeken ook nog een buffetkast maar ik vind die dingen zo duuuuur. @akoya: beterschap voor J. @spikkel: lekker ff kindloos
Ik vind het echt mooie kasten hoor, maar al zouden we het geld ervoor hebben, dan zou ik het er nog niet aan willen uitgeven. Dan maar een iets minder mooie kast . Denk dat ik mijn man ook meteen kan opvegen als ik zo'n kast zou uitzoeken. Akoya, heerlijk dat je je iets beter voelt. Spikkel, lekker even genieten dus! Veel plezier bij de Action Hier hoopte ik op rust maar I.rem gaat mooi niet slapen en I.sra was na een uurtje ook alweer wakker dus helaas . Verveel me een beetje eigenlijk.
Nou wij zijn weer terug van een ochtend zwemmen. Was erg leuk!! L was er na een dik uur wel klaar mee en moe. E hebben we er na 2.5 uur maar uit gevist. Nu ligt L alweer te slapen en ik had E voor de vorm ook even op bed gelegd, maar die is gaan spelen op haar kamer. Ook prima. Mijn moeder belde net op. Mijn zusje heeft een vriendje gehad en dat was eentje van een drieling. Nu is er op het industrieterrein een ongeluk geweest en is 1 van die drieling overleden en 1 zwaar gewond (in coma en waarschijnlijk hersendood). Hun moeder woont bij ons op de hoek. Echt zo erg!! Ik weet niet welke van de drie zwaar gewond is. De ex van mijn zusje heeft net een kindje gekregen... Vind het zo erg!
@ Eylem: Ik wil echt al zo lang zo graag zo'n kast, dus ik ben wel bereid er wat geld voor neer te leggen. En ik ga er dan ook wel vanuit dat we de eerste komende tig jaar dan met die kast doen. Ik zoek nu alleen nog een leuk behangetje. Ik heb mijn zin en mag een "hysterisch" behangetje uitzoeken . Dus ik zoek nu iets met een donkere achtergrond en dan met bloemen erop, het liefst in het zachtroze. Dus als iemand zich verveelt...
Ohhh wat erg Ka! Verschrikkelijk.. Fijn dat zwemmen zo geslaagd was! Eylem: hmm balen.. daar gaat je welverdiende rust. Ik verveel me ook.. saai weer!
Ohh yeah! Girlpowerrrr Am.. leuk leuk! Ja Ka.. denk de binnenspeeltuin, is hier om de hoek. Als ik wil gaan zwemmen moet ik me eerst weer eens scheren.. Geen zin in .
Ohja mijn collega belde ook nog. Zij zou mee op groepsvakantie, maar had zich ziek gemeld vanwege haar eczeem. Dat was heel erg geworden en ze had er prednison voor gekregen. Nu ziet ze het niet zitten om aankomende week van maandag t/m donderdagavond mee te gaan... En ik ben de enige optie die dan mee kan. Een collega is op vakantie, eentje ziek vanwege zwangerschap, eentje net vader geworden, die collega die niet mee wil/kan en eentje die al mee gaat. Ik wil best mee als het niet anders kan. Vind het ook zielig als de kids van het werk dan niet op vakantie kunnen. Maar goed, dan mag de collega die niet mee wil/kan mijn diensten voor de vakantie en daarna overnemen. Anders ben ik 12 dagen op rij aan het werk. Daar doe ik niet aan. Al is groepsvakantie niet echt werken moet ik zeggen, maar het is wel weg van thuis.
A. zei gisteravond ineens "Als jij graag behang met bloemen wil dan doen we dat wel. Er komt toch een kast voor, dus dan zien we er niet zoveel van" . Hahahaha, geen zin om te ontapen -> herkenbaar . Misschien J. lekker laten kleuren als hij wakker is, kun jij er gewoon bij zitten met een kopje thee.
Am leuk dat je het behang mag uitzoeken! Vind ik ook echt super leuk om te doen!! Heb er nu al zin in om straks de zolder te gaan doen!