APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh Am, heerlijk dat restylen van je huis.. I LIKE!

Hmm ik moet om 16 uur naar de ha met J, dus speeltuin heeft dan niet veel nut, ik laat hem idd wel ff kleuren en plakken.. kan ik mooi nog ff rustig aan doen.

Ka: wel leuk, maar ben je wel weg van huis.. heb je dan oppas?

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier beginnen we in september aan J. zijn nieuwe kamer.. Heb er nu al zin in :D. En ook nieuwe kozijnen.. can't wait!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Leuk! Ik ben nu al aan het bedenken hoe we A.'tjes kamer kunnen doen als ze straks een groot bed krijgt alhoewel dat echt nog wel even gaat duren.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja leuk is dat hè! Op internet rondkijken naar leuke ideeen en op zoek naar meubels en behang enzo.

Akoya mijn man werkt ook onregelmatig dus die is dan best wat vrij en we hebben een hele flexibele oppas en mijn ouders. Dus dat is geen probleem gelukkig.

5. Amethist

@ Ka: Ja, ♥ it!
    Als we die kast hebben wil ik alleen nog een nieuwe eettafel met stoelen. En dan is het wel even goed. Tzt ook nog wel een nieuwe salontafel en tv-meubel, maar die we nu hebben (van de Ikea) zijn op zich nog prima.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, dat is waar, als het goed is doe je natuurlijk wel heel lang met zo'n kast. De buffetkast bij mijn moeder staat ook alweer 20 jaar ofzo (die was wel godsgruwelijk duur ook).

Akoya, regen? he bah. Hier nog niet maar het is ook niet stralend meer.

Ka, wat heftig van de ex van je zusje!

I.sra is echt in een mega-miepbui vandaag, ze moet elke keer na een uur wakker alweer naar bed en slaapt dan heel kort, max. een uurtje, en dan begint het circus weer van voren af aan. I.rem is gelukkig wel lief aan het spelen zelf.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm gelukkig alleen I.sra.. wel irritant.

Nou ik hoef geen plannen te maken.. J. slaapt nog steeds (al vanaf 12 uur!!!). Eer hij wakker, aangekleed is kunnen we weer richting ha.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo. Hier een beetje een blegh dag. Gaat niet geweldig met mijn neefje hier. Hij is een beetje humeurig, dus dat maakt het niet echt gezellig! Ik ga hem einde van de middag naar mijn moeder brengen, dan slaapt hij daar ook nog een nachtje. Vind het eigenlijk wel een beetje sneu, want toen S.teef aan hem vroeg waarom hij mopperig was, antwoorde dat hij het et leuk vond om te moeten logeren. Hij vond het wel leuk bij ons, maar hij wilde liever thuis zijn en niet vanavond ook nog eens naar opa en oma om te logeren. Vind dat echt zielig. Gelukkig is hij na de lunch iets vrolijker geworden en hebben ze nu een uurtje lief met de lego gespeeld.

N.oa is ook al heel de dag in een drakenbui. Echt de hele dag gillen en janken om niks! Zo irritant en frustrerend!

Nou ja, sorry voor mijn geklaag. Moest het ff kwijt.

@ am, leuk leuk leuk! Lekker hysterisch behangetje uitzoeken!

@ spikkel, lekker een dagje voor jezelf! Ben je al een beetje opgeknapt?

@ akoya, fijn dat je je ietsjes beter voelt. Suces bij de dokter.

@ ka, lekker dan om zo op het laatste moment voor zoiets af te zeggen. Tenminste, ik proef uit je verhaal dat je het een beetje een smoesje vindt. Wel fijn dat het mogelijk is met de opvang enzo. Hier zou zoiets echt niet zo last minute kunnen!
    Heftig ook van de ex van je zus! Ht zou dus ook die ex zelf kunnen zijn?

@ eylem, jij ook al een piepdoos vandaag. Vervelend he!

@ lz, schoonmaak- en speelse! Enne, misschien een avond de whatsapp uitzetten en met ons zp'en? ;):D:p

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM ja het is of de ex van mijn zusje of zijn andere drielingbroer. Zo ben je in 1 keer 2 broers/2 zoons kwijt... Daar moet je toch niet aan denken...
    Ik vind het inderdaad een smoesje. Ze heeft last van eczeem en ze heeft zich daar al een week voor ziek gemeld. Deze week is de tweede week en dan meld ze zich bij voorbaat al ziek voor de derde week omdat ze bang is dat het misschien terug komt omdat ze dan niet rustig aan kan doen. Ik weet niet goed wat ik er van denken moet. Heb zelf geen ervaring met eczeem.
    Wat zielig dat je neefje het niet leuk vindt om uit logeren 'te moeten'. En dan N.oa ook al niet in haar hum. Dat maakt het er niet gezellig op!

Akoya jeetje wat een lekkere slaapkop.

Eylem hè bah irritant dat I.sra zo mieperig is. Wel fijn dat I.rem lekker speelt!

11. Amethist

@ Caro: jammer dat je neefje humeurig is. Wel sneu dat hij eigenlijk niet bij opa & oma wil logeren, maar dus wel moet.
    Dat eerste behang is wel ok, die 2e vind ik te druk. En ik wil eigenlijk een bruine achtergrond...

12. Amethist

Ach gossie zeg, A.'tje is van het kdv thuis gekomen met vuurrode en kapotte schaamlipjes :(. Arm kind, het doet haar zo'n zeer, ze wilde zelfs niet zitten toen ik haar uit de douche haalde, dus ik heb haar liggend afgedroogd.

Ik kan helaas niet echt behang vinden wat ik wil, binnenkort toch maar even langs de behangwinkel om die boeken door te spitten.

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @am leuk behang uitzoeken!Ach arme A.tje
    @Akoya fijn dat je je iets beter voelt! hoewashet bij de ha?
    @Cm wat balen dat je neefje niet wil logeren zeg dat is wel sneu!
    @Eylem hopelijk wil I.sra gewoon lekker slapen straks!

@hier l.aetitia thuis maar man man arm kind, ze kwamen pas om 18.50 aan:O toen zat ik al van oh oh.. Vervolgens nog even lekker gespeeld om vervolgens naarbed te doen, en driften dat zedeed wooowww Gewoon serieus uit dr ledikant klimmen en in de gordijnen gaan hangen nou echt waar dat hebik nog nooit mee gemaakt.
    Daarna maar even bij haar op dekamer gaan zittn gewoon helemaal stil en het lijkt nu stil te zijn maar man man. dat gebeurd dus echt niet meer zo laat thuis. Morgen gaat ze ook naar mn zus maar die kent ze heel goed dus dat scheelt en daar is ze ook echt gek meemaar ik hou mn hart vast.
    Pfff

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, ah arme A'tje! N.oa heeft daar ook heel snel last van. Bij ons op het kdv smeren ze altijd met sudocreme, maar daar wordt het bij N.oa juist altijd erger van. Ik gebruik alleen maar Bepanthen of pure Vaseline als ze zo'n last heeft. Hopelijk is het snel over bij d'r.
    Poeh, lastig hoor, bruin met roze bloemen! Ben best een googlefanaat, maar kan toch maar weinig vinden!

@ spikkel, zou er iets in de lucht zitten met al die driftkikkers vandaag! Hopelijk gaat het morgen beter!

Hier is manlief weer op pad. Golfsurfen dit keer. Gisteravond was hij ook al weg. Echt weer ff wennen na de vakantie! Nou ja, ik ga vrijdagavond lekker de hort op. Met een paar oude klasgenootjes lekker uit eten naar de Mexicaan! Mjammie!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  16. Amethist

@ Caro: Ik heb er nu zinkzalf van Zwitsal op gedaan, dat werkt vaak ook goed vind ik.
    Ja, lastig hè dat behang.
    Hm, ongezellig dat Steef weg is. Leuk vrijdag lekker eten. Ik ga zaterdag eten met 2 vriendinnen.

17. Amethist

Leuke dingen zeg en echt geen geld! Ik ken die website helemaal niet...

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, ik ook niet! Volgens mij is het ook een nieuw merk. Op de verpakking staat ook "up in the air since 2012". Het was ook heel leuk verpakt. De broeken waren opgerold in een canvas tasje. En er zat een sleutelhanger en een button bij. Vindt L.ukas natuurlijk helemaal geweldig!

19. Amethist

Zucht...dubbel...

Deel Deze Pagina