APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mmm moet toch maar eens een nieuwe banner maken.. Denk dat ie toch echt de geest heeft gegeven ;)

2. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik ben er vanaf morgen pas,
    dus je komt me vandaag niet tegen ;)

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goodmorning!

Hier een ochtendje thuiswerken. N.oa is naar de creche en L.ukas weer naar die kindervakantiespeeldag. Kan ik (hopelijk) in een ochtendje de lonen van augustus er doorheen rammelen.

@ lz, aha, een algemeen laptop en telefoon verbod 's avonds! Tsja, dan wordt het lastig!

@ kleintje, leuk naar de Edteling! Veel plezier alvast!

@ scouph, ik denk dat voor onze april-kids de maten nog te groot zijn hoor! Begint volgens mij pas bij 104. Staat ook bij voor kids vanaf 4 jaar.

@ chloe, wat goed van Yes! Hier is N.oa ook best veel bezig met het potje. Op de vakantie is ze echt een paar dagen bijna helemaal droog geweest. Maar ze is wel uitgekookt, want ze gebruikt het ook als smoesje. Als ze iets moet eten wat ze niet wil, dan moet ze altijd net plassen. Als ze net op bed ligt moet ze ook altijd ooeens plassen of poepen. Maar dan komt er helemaal niks hoor! Terwijl ze eigenlijk altijd wel echt goed aangeeft wanneer ze moet plassen en er dus altijd wel plas komt. Uitgekookt dametje dus!

@ akoya, fijn dat het iets beter gaat. Wat voor winterjas heb je gekocht? Heb gisteravond ook even gesurft voor winterjasssen voor de kida, maar niks leuks en betaalbaars kunnen vinden helaas.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Laatste voeding is meestal rond 23 uur. Ja misschien dat pap zou helpen maar ik ben net begonnen met bijvoeding en ze is al een beetje verstopt dus ik wil liever die darmpjes niet nog meer prikkelen nu. Ze eet wel behoorlijke hoeveelheden groenten en fruit dus ik hoop naarmate ze meer gaat eten ze ook 's nachts minder vaak komt (ze komt nu overdag al veel minder vaak dus merk wel verschil wat dat aangaat).

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chloe, wat goed van Y. dat hij met het potje bezig is!

Kleintje veel plezier, leuk hoor Bosrijk! Kun je nog wel goed stukken lopen?

CM lekker een dagje thuis, hopelijk schiet je een beetje op!

Akoya, gelukkig gaat het iets beter.

Nou vannacht hebben we een goede nacht gehad maar vanochtend was het weer drama, drama, drama....Ben een uur met I.sra bezig geweest en nog sliep ze niet , ben gevlucht naar mijn moeder, haha. Ook omdat mijn man in de nacht werkt en die moet ook slapen, schiet niet op met zo'n slapeloze baby. Nu slaapt ze volgens mij net, nadat ze vanaf 7.00 uur wakker was....En ik geloof niet echt in sprongetjes maar lees overal over de zeer heftige 6 maanden sprong, dus geloof wel dat I.sra nu in die fase zit....zucht....Ze kan ook sinds een paar dagen heel erg goed alle kanten oprollen dus het zou best kunnen.

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Eylem

Hele grote stukken in 1x niet.
    gelukkig maken we regelmatig tussenstoppen voor de
    atracties (ga toch bijna nergens in) dus dan kan ik even lekker
    zitten. En regelmatig even zitten en wat drinken/eten.

En als het echt niet gaat, ga ik terug naar het boshuisje
    om even een uurtje ofzo op bed te liggen.
    Das echt een voordeel van die 4 dagen, we kunnen rustig aan doen, tijd zat, en als het niet gaat trek ik me even terug in het huisje :)

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Okay, moet ik me hier zorgen over gaan maken?

Gesprek met N.oa vanmiddag in de auto toen ik haar ophaalde van het kdv:
    N: Papa thuis?
    Ik: Nee, papa is niet thuis.
    N: Papa broertje wegbrengen?
    Ik: Ja, papa heeft je broer weggebracht.
    N: Papa stout.
    Ik: Is papa stout?
    N: Ja, papa huilen.
    Ik: Waarom moet papa huilen?
    N: N.oa papa been afgezaagd!!!!!!

Huh????:( Is dit het eerste teken van een seriemoordenaar in ontwikkeling of zo? :$;):D

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mooie jas Ak! Lekker stoer ook!

Ja, fantasie heeft ze wel! Ze heeft zichzelf op vakantie ook wijsgemaakt dat als ze stout was, ze op de hoge toren moest gaan zitten (watertoren vlakbij het vakantiepark.) Echt hilarisch!

10. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh ja die 6 maandensprong.. die herinner ik me nog zo goed. Daar heeft J. weken in gezeten (sorry Eylem).

11. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha! Sterke-verhalen-verteller :D

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: Pfff, hopen dat die fase van Isra snel weer voorbij is.

@ Akoya: Toffe kleren. Die jas vind ik echt heel gaaf, J. kan de winter door als een echt gangster met zijn bontkraag ;):D.

@ Caro: Whahahaha, die N.oa :D.

Ik ben vanmorgen gezellig met mijn vader en de kids naar de stad geweest en we hebben daar heerlijk geluncht bij mijn favoriete lunchtentje. Nu liggen de kids op bed, dus kan ik even chillen. En toen we net thuis waren werd mijn pakketje van de C&A bezorg, dus ik ben helemaal blij. Die winterjas voor A.'tje is echt gaaf!!!

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fotoooooo Am! Wil 'm nog een x zien.

Ja ik ben ook helemaal hyper vd jas.. ZELFS manlief! Nou dat zegt heel wat.
    Ik had ook dezelfde jas besteld in zilvergrijs met brons en wit, maar die vond manlief echt om te kotsen..

Ik probeer iedere keer wat aan te schaffen voor de herfst/winter. Eind vd maand ook op pad voor 2 paar stevige stappers voor J.
    Ik wil een halfhoge bergschoen en een sportieve lage schoen. Wel allebei van leer, aangezien J. vreselijke zweetkakkers heeft ;).

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig geluncht met paps en kids, gezellig!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    CM: whahahaha die N.oa. Kijk maar uit 's nachts!

Ik heb nog hoop dat G in zn jas van vorig jaar past.... Die was toen echt TE duur en is maat 92. Viel op zich redelijk groot, dus wacht het maar even af...

Leuke kleding allemaal!

16. Amethist

Zal vanavond even de laptop opstarten en een linkje plaatsen. De mobiele site van de C&A is echt ruk, dus dat gaat m niet worden.

17. Amethist

LOL :D, kijk dan bij welk artikel je uitkomt als je op de Hema-site bij de zoekbalk het woord "tent" invoert... zoekresultaten - HEMA

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    lmfao!!!!
    :D:D

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744