APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Even boodschappen doen, en de eeuwige vraag: WAT eten we vandaag.....

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Macaroni.. maar ik vind frietjes ook wel errrrrg lekker.
    Dus ben er nog niet uit.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik weet het ook ECHT niet....Heb gehakt uit de diepvries gehaald maar verder ben ik nog niet gekomen, haha.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga met de kids naar de McDonalds. Manlief is weer eens lekker duidelijk met zijn planning en komt dus blijkbaar niet thuis eten. En aangezien ik de kids allebei bijna heel de dag niet heb gezien, ga ik even wat leuks met ze doen. Lekker spelen in de ballenbak en een happy meal eten.:D

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Joepie!!! Heb net een telefoontje gehad dat de indicatie voor A.'tje is afgegeven. Voor 4 dagdelen (= 2 dagen). Nu dus inschrijven bij Amerpoort en dan hopen dat ze na onze vakantie terecht kan.

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh fijn! Is dat ook een hoeveelheid dagdelen waar jij je in kunt vinden?

7. Amethist

Ja, 2 dagen vind ik perfect, 3 dagen had ik wel erg veel gevonden. Nu kan mijn moeder ook gewoon nog een dagje oppassen.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Fijn! Nou hopen dat ze snel terecht kan!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    alleen deze pag. terug gelezen..
    Wat fijn Am!

En wij eten; zalm aardappelpuree en broccoli

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    AM: wat ontzettend fijn!!! Nu hopen dat er snel een plekje is!

Eylem: whahahaha, ja alleen gehakt is ook zo karig:cool:

Hier ben ik erachter dat mijn vroegeratikallesensindsiktweebennietmeer peuter de wereldgerechten van Knorr wel redelijk eet:cool: Dus wij eten vanavond Bulgaarse Pilav, waarvan geen Bulgaar het waarschijnlijk herkend, maar dat geheel terzijde.... Gister die kip tagin gegeten, dat vindt G dus echt lekker, en is niet onaardig met enige aanpassing, dus wij sponsoren op het moment Knorr;)

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @jewe: leuk naar de efteling.

@kleintje: nog ff lekker genieten met zn drietjes

@eylem: balen van het slapen van I.sra

@am: fijn dat de indicatie afgegeven is nu hopen op een snel plekje

@akoya: leuke kleding.

@lz: lekker knorr sponseren al ie dan eet. Lotte kan soms zo moeilijk doen

@eylem: ben benieuwd wat ze oven I.rem zeggen

@am: leuke winterjas.

Ik heb voor valentijn ook al een winterjas binnen. Voor lotte krijg ik hem misschien

ik heb nu lekker 3 weken vakantie. Vandaag nog gewerkt en barstende koppijn

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, Gave jas. Ik had dit keer voor Tygo ook een keer een goedkopere jas als vorig jaar. Deze had ik ook gezien en over getwijfeld en twijfel nog steeds eigelijk hij is echt stoer.

@Am, Hopelijk mag ze nu snel komen op dat kdv. Fijn dat het ook de uren zijn die je in je hoofd had.

@Eylem, Balen dat I.sra niet echt wilde slapen zeg. Hopelijk gaat het steeds beter nu ze ook vaste voeding krijgt.

@Kleintje, ok nou veel plezier dan morgen en de rest van de dagen. Vandaag was het echt rete druk niet normaal. Dus gelukkig misschien dat je een paar dagen gaat.

@LZ, Ach als hij Knorr wel lekker vind...zit alleen altijd wel heel veel zout in. Maar af en toe is het wel lekker. Tygo vind die wraps ook lekker. Zeggen we meestal tegen dat het pannekoeken zijn.

Dagje Efteling was erg gezellig met mijn vader. Tygo en mijn vader dat zijn echt 2 vriendjes. Opa is alles voor Tygo. Had Jens lekker in de draagdoek dus kon ook gewoon mee in een aantal attracties. Maar aller jezus wat was het druk vandaag. Bij attracties stonden af en toe rijen daar werd je gewoon akelig van. Bij de vliegende hollander stond de rij buiten tot aan de python. Volgens mij hebben die mensen echt uren in de rij gestaan.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jewe, dat klinkt als een heerlijk dagje! Maar wat een drukte zeg!

Am, leuke jas, mooie kleur!

LZ, prima toch, als hij dat lekker vindt....

Hier is het vanavond uiteindelijk kiymali pide oftewel Turkse pide met gehakt geworden, helemaal zelluf gemaakt :cool: de keuken was een bende, overal meel enzo ;) . Maar goed, had zoveel dat er nog een portie in de diepvries ligt dus dat scheelt. Beide dames lagen voor 19.30 al te slapen :$ en I.sra is zowaar nog steeds in dromenland, die komt normaal na anderhalf uur ofzo alweer voor een voeding maar vanavond is me rust gegund :p

14. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoi!

Ik heb wel bijgelezen maar weinig onthouden sorry!
    gister lekker boodschapjes gedaan en sávonds lekker bankgehangen met manlief,
    Vanmorgen uitgeslapen en daarna lekker naar utrecht gegaan om de vvvbon uit te geven bij de prenatal goed gelukt:d Nu weer thuis en wachten tot L.aetitia terug komt

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @jewe: jammer dat het zo druk was bij de efteling maar toch fijn dat het gezellig was.

@eylem: fijn dat je twee porties tegelijk hebt kunnen maken

16. Amethist

*GAAP* Wat is het hier rustig zeg... SAAAAAAAAAAAAAAI!!!!

A. zit hockey met een stokkie te kijken, dus ik verveel me. Jammer dat er hier ook weinig te beleven is :(.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik verveel me ook. Kinderen liggen eindelijk te slapen....Anybody there? :D

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ff mn meisje showen haha

19. Amethist