Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Hier niet echt geloof ik. Mijn man is voor het eerst sinds weken weer het hele weekend vrij. Morgen zijn we 8 jaar samen en gaat hij naar vrienden, HEUL romantisch....En zondag gaan we bij mijn moeder barbecuen, het wordt lekker weer zondag!
Gezellig eylem! hier weinig weekend plannen, genieten van ons meisje en het weer haha, we hebben dr deze week niet veel gezien dus gaanlekker als gezin wat doen, misschien even bij schoonouders langsmaar weet het nog niet zeker.
hey hey.. ik ben hier ook ( even .. ) Leuke foto spikkel ! Plannen.. tja morgenochtend sporten en verder niet zo veel. Wes moet werken. En zondag moet ik werken. Dus ja echt weekeinde is het niet.
Wij gaan morgen even naar Zoetermeer om die kast die we waarschijnlijk willen te bekijken. En morgenavond ga ik uit eten met 2 vriendinnen. Zondag geen planne. @ Eylem: Lekker romantisch idd dat je man naar vrienden gaat . Maar goed, wij doen op de datum dat we elkaar leerde kennen eigenlijk ook nooit meer wat hoor, alleen op onze trouwdag. Lekker zondag BBQ-en .
Mijn god zeg, ik zal blij zijn als al dat sportgeneuzel voorbij is. Eerst was het voetbal, toen de Tour de Fiets en nu de O.S. Ik kan geen sport meer zien. Ik verveel me dood .
Nee, ik zou ook niet zo goed weten wat we zouden moeten doen....Ik ben 's avonds ook niet echt gezellig op het moment, haha, vind het eigenlijk wel relaxt dat ie even weg is, kan ik m'n eigen gang gaan. Leuk uit eten, wat voor restaurant ga je naartoe? Spikkel, oh super zeg dat het nu beter gaat. Was trouwens ook nog benieuwd hoe jullie het gaan doen met de baby? Jullie wonen toch ook in een appartement? Blijven jullie daar of wil je verhuizen? Kris, oh balen, allebei werken.
Tour de Fiets D) vind ik ook weinig aan maar ik ben wel echt Olympische Spelen fan....Juist leuk om eens wat van die andere sporten te zien. Maar het is alweer bijna afgelopen hoor . Maarrrrr dan begint het voetbalseizoen alweer bijna :x . En mijn man gaat volgende maand naar NL - TR wedstrijd dus dat geneuzel gaat hier nog wel even door.
Moet wel lachen om dat topic in de lounge, van castingbureau's....Iedereen wil zogenaamd een eerlijke mening over het uiterlijk van hun kindjes maar als er dan iets niet zo positiefs wordt gezegd is het niet goed
@ Eylem: We gaan eten bij Il Pozzo in Utrecht, een Italiaan dus. Nou, atletiek vind ik wel ok om te kijken en zwemmen, maar al die hockeywedstrijden *GAAP* het kan me echt niet boeien. Ik ken de spelregels niet en verder kijk ik het ook echt nooit.
Oh die flowertje in dat topic is echt wanhopig zeg schrijf die kinderen gewoon in en wacht af of je een oproep krijgt, als het zo belangrijk voor je is.
PIZZA lekker! Ja ik kijk ook niet alles maar volg het nieuws wel. Heb de hockeywedstrijd nu aanstaan op de computer dus kijk af en toe even naar de score - AH het is 1-0 voor Nederland . Ik ken de spelregels ook niet echt maar heb op school wel hockey gehad dus weet wel een klein beetje hoe het moet...
Ook even in het topic gekeken.. tja ... iedereen vind zijn eigen kindjes toch het mooiste.. of in ieder geval minimaal model waardig.. Zo even van 1 foto op internet is dat m.i. zo lastig te beoordelen
hmm klinkt niet als een pizza-tentje als ik eerlijk ben, maar meer als een betere Italiaan ! lekker hoor. Alhoewel pizza ook lekker kan zijn. ( vind alles lekker klinken op het moment, ben aan het lijnen.. )
@Am, oh lekker uit eten. @Sport, ben er ook helemaal klaar mee. Hier staat nu voetbal op. Joepie het seizoen is weer begonnen @Spikkel, wat een lekker bekkie. De ondeugd straalt ervan af. @Topic, ga gelijk kijken. Vind het altijd geweldig om van die rel topics te lezen. Haha Hoe sommige meiden kunnen reageren daar valt je bekkie af en toe van open. @Plannen voor het weekeend: 's ochtends even naar het winkelcentrum en 's middags naar de Efteling en dan gaan we daar gelijk pannekoeken eten. Zondag hebben we volgens mij nog geen plannen volgens mij.