Ohh Jewe wat is Jens alweer groot! Hoe lang is hij nu en hoeveel weegt hij? Wat een lieve foto van Tygo!
Oh mijn god zeg...hoe desperate kan je zijn. Allemachtig hè! Iedereen vindt zijn/haar kindje(s) toch de mooiste. Zucht.... En dan allemaal vragen "wat vinden jullie van mijn kindje" "zou die van mij model kunnen zijn" "met een echt fotograaf kan ze goed werken hoor" *KOTS* @ Jewe: Lekkere ventjes heb je!
Olaaa! Am: hey wat fijn dat je nu A.tje kan gaan inschrijven. Hopelijk kan ze snel terecht! G.erodi Knorr-verslaafd . Hij eet iig iets.. J. niks! Vandaag weer geen hap avondeten op.. Pamsie: lekker vakantie! Jewe: ja hij is leuk hè die jas.. Weer een lekker dagje Efteling 8er de rug, gezellig! Spikkel: de VVV-bon kwam dus goed van pas. Ideaal! Wooow wat een dametje al! Ondeugend koppie. Eylem: mjam BBQ-en! Wij doen morgen niet veel bijzonders en zondag geloof ik ook niet.. Denk ff richting mijn ouders en morgen een speeltuin ofzo. Alvast gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn! Am: mjammie, uit eten.. watvoor iets? Ohh heerlijk, Italiaans, das àltijd lekker. Woow Jewe, knappe mannetjes en iid, wat is J.ens alweer gegroeid. O.S. >>> KOTS! EGOOOOO: vandaag 12 weken
@ Akoya: Oh YEAH!!!!! 12 weken! WOEHOE! Nu ben je officieel de "kritieke" termijn voorbij. Gefeliciteerd!
Am nou inderdaad he, wat een zieligheid...hoe wanhopig kun je zijn? Ik vind persoonlijk de meeste foto's die ik daar zag niet model-waardig maar goed, wat maakt het uit, alle kinderen zijn prachtig! Akoya, JEUJ, 12 weken alweer!!
Laatste keer woog hij 4656 gram en was hij 56 cm. @Am, echt een verschrikkelijk topic idd. Ik zou m'n kinderen sowieso nooit voor zoiets inschrijven. Laat ze lekker kind zijn. @Akoya, jeeh! 12 weken.
Nou idd... Ik vind mijn eigen kindjes ook de allermooiste, maar ik heb echt niet de illusie dat ze geschikt zijn voor fotoshoots enzo. Wat zeg ik...ik zou het geeneens willen. Gesleep van hot naar her...nee dank u! Alhoewel...wees eerlijk, als ik deze foto's van T. zou insturen kunnen alle andere kindjes wel opstappen : Bekijk bijlage 266497 Bekijk bijlage 266498
Ik kan ze niet goed beoordelen Am, moet wel een neutrale achtergrond zijn hoor die laatste foto is LIEF zeg!! Jewe, oh dat gaat hard inderdaad dan! Mijn zusje zegt ook weleens dat ik I.rem zou moeten inschrijven met haar krullen en lange wimpers en donkere ogen, maar goed, buiten dat ik het zelf niet zo nodig vind is ze op het moment ook behoorlijk verlegen en absoluut geen kind wat het leuk vind om in het middelpunt van de belangstelling te staan (goh van wie heeft ze dat ) dus ik vind het echt geen optie. Maar ze is natuurlijk wel het mooiste kind wat er bestaat oh ja samen met I.sra . En ik MOET even spammen want I.sra kan sinds vandaag goed los zitten!!
@ Eylem: Oh *zucht*steun*jammer* kan je écht niks zeggen over de foto . Moet het echt een neutrale achtergrond hebben *huil*. !!!! JEUJ voor I.sra. En kijk die I.rem eens dromerig kijken. LIEF!
JE-MIG! Eylem.. I.sra gaat steeds meer op I.rem lijken zeg.. dezelfde snoetjes. Knapperts! Am: die 2e foto van T. SMELT! Nou idd.. laat je kind lekker kind zijn en dat geleur van hier naar daar en weer terug, nee.. bedankt.
*glim* THANKS haha Am ja nu je het zegt, idd die neusjes! Ik vind ze helemaal niet op elkaar lijken maar zo op een foto zie je wel beter de overeenkomsten idd. Na, ik had Jillz 0,0% meegenomen vandaag, blegh, wat een zoete troep zeg....Spa Appel is lekkerder!