wij hebben trouwens voor september nog een vakantie geboekt...... hierheen; Le Hameau de l'Aouchet Zo`n zin in !! wel met de auto dat vind ik wel spannend met Sanne. Jullie nog tips om het onderweg leuk te houden? Ik had als kind ontzettende wagenziekte. Sanne tot nu toe nog niet. Maar heel vaak rijden we geen lange stukken. Twijfel om haar toch een primatourtje te geven voor vertrek. Voor de zekerheid... Verder wil ik een bal en picknickleed voor het grijpen leggen. En we rijden het langste stuk s`nachts w.s.
Whahaha! Sorry! Kwam overigens doordat ik wilde reageren op Ka d'r foto's op FB, maar manlief zat een heel oninteressant relaas te houden over kitesurfen, waarbij ik dus half zat te reageren en half deed alsof ik luisterde? Dus had al Ka getypt en ging vervolgens verder bij jou...
Ziet er super uit Kris! Euh, welk huis? We hebben op 1 gestaan voor een woning maar daar heb ik verkeerd op gereageerd, dat was in the middle of nowhere. Dus dat hebben we moeten afwijzen.
Nou, behang met een bruine achtergrond is echt onvindbaar. Maar ik vind deze wel mooi Eijffinger Un Bisou 310000 | Roosjes behang | BEHANGEXPERT. Ik ben alleen bang dat dat A. echt te ver gaat .
Hey, dat ligt niet zo ver (in Frankrijkbegrippen) van waar wij zaten! Ik koop altijd een paar kleine cadeautjes voor onderweg. Autoraamstickers (hele leuke bij Etos), ik had zo'n houten girafje met elastieke ledematen die in elkaar zakt als je onderop drukt (hmm, klinkt lekker vaag, maar weet niet hoe die dingen heten!), een knuffeltje etc. Dan mogen ze een paar keer onderweg wat uitpakken en zijn ze meestal wel even zoet. Verder hebben wij een dvd speler in de auto. Maat die is nu nog voornamelijk leuk voor L.ukas, want N.os kijkt nog niet echt tv.
Oh, ik dacht dat je daar wel ging kijken, ook al was het niet helemaal de buurt waar je naar toe wilde. Zal ik het misschien verkeerd begrepen hebben.
Nou, hier zou ik bij S.teef echt niet mee hoeven aan komen! Haha! Het is eerlijk gezegd ook niet echt mijn smaak. Sorry!
We zouden inderdaad wel gaan kijken maar het was echt sowieso niet te doen, de dichtsbijzijnde winkel was daar op 15 autominuten afstand....Da's niet handig als je man elke dag de auto nodig heeft Am, denk idd dat A. dat behang niet leuk gaat vinden, haha!
Hahahaha, nee ik denk ook niet dat het er gaat komen, LOL . Maar ik kan echt niks vinden joh...zucht...ik heb al tig behangetjes bekeken .
Ik vind het behang erg leuk qua motief, maar toch ook niet voor op mijn muur alhoewel het wel bij de kast past wat sfeer betreft vind ik, echter het kwam het er hier echt never nooit niet in Wes zou het nog niet eens Ok vinden als ik de gangkast ermee zou bekleden vrees ik ..
Ik ben een klein beetje vergeten wat je ook alweer precies zocht (bruin met bloemen toch ) maar dit vind ik wel aardig Classico Vlakvinyl behang Bloem bruin/beige 40006.40 - Formidotros.nl - De grootste Formido bouwmarkt online
Hahahhaa. Maar idd, ik vind het bij de kast passen en uiteindelijk zal er niet zoveel van te zien zijn, want die kast staat er voor .
Deze vind ik leuk, maar is te roze denk ik https://www.simplydutch.com/wonen/behang/room-seven/2393/behang-birds-pink/ of Graham & Brown behang? Bestel nu bij wehkamp.nl
Die eerste is te roze idd en die tweede heeft een zwarte achtergrond. Oh en die van de eerste link vind ik echt wat te truttig. Jaja, ik ben lastig .
Ach, je kunt maar beter nu kieskeurig zijn dan dat je je straks elke dag zit te ergeren aan het net-niet behang op je muur