Ola! Hier net een stuk wezen fietsen/longboarden, maar we kwamen echt midden in een heftige plensbui terecht. Haha! Echt tot aan ons ondergoed doorweekt! Nou ja, was ook wel lekker verfrissend! Wij hebben vanavond hamburgers gegeten. Was eigenlijk van plan er patat bij te maken in de oven, maar alleen al het idee om de oven aan te hebben met deze warmte...pfff! Dus alleen hamburgers gebakken en lekker veel sla, tomaat en komkommer erop gedaan.
Chilleke, als je weer komt spieken, sterkte! Ik las je onderschrift laatst ergens. Echt heel naar Am, mjammie, pastasalade! CM, haha, wat sportief, jammer van de bui maar wel opgefrist Hier weinig te melden....I.rem is nu OOK verkouden geworden natuurlijk, zucht....Gelukkig mag zij wel neusspray met werkzame stof, dat helpt tenminste.
Mjammie, de pastasalade was errug lekker. De kids hadden ook echt geen honger door de warmte denk ik, dus die hebben alleen wat stokbrood en peer op. Nou ja, prima hoor voor een keer. @ Chilleke: Stiekem spieken hè . Alhoewel stiekem...hahaha
Ah arme I.rem werd net kokhalzend wakker vind ik zo zielig altijd! Ze sliep er nog wel half doorheen. Slokje water gegeven en nu slaapt ze weer. Ze zei nog half in slaapje 'koekje?' maar dat leek me geen goed idee
@ am, wat had je allemaal in de pastasalade gedaan? Ik maak ook vaak pastasalade, maar die vinden de kids niet lekker. Voor hun maak ik dan meestal een simpelere versie met appel, ham of kipfilet(broodbeleg) en mayonaise. Die vinden de wel lekker! Haha! @ eylem, ah, nu I.rem ook zo verkouden. Wat sneu dat ze moest kokhalzen! Van het hoesten of zo? Hihi, een koekje! Waar het hart van vol is.... @ chill, kom je weer gezellig met ons mee kletsen?
Haaaaai, Hoe is het hier?? Warm hé vandaag! Eindelijk een beetje zomer... Ik zag dat ik ontvriend ben door iemand op FB.... En ik was geeneens bij het fietsincident Eylem: gets, verkouden.... vind ik ook altijd zo zielig.. Chilleke: sterkte nog.. Pastasalade! Mjammie CM: miss wet t-shirt gewonnen?
Hey Lz, idd erg warm! Morgen het badje maar opzetten voor de kids! Wou de voorspeld storm van vanavond afwachten, want anders kan ik gelijk een halve ochtend besteden aan het verwijderen van blaadjes en troep uit het zwembad, maar tot nu toe valt het hier reuze mee!
I.rem ook al verkouden en kokhalzend in bed beterschap!! cm, sportief hoor! Toch maar niet op de lolobal Lz, ontvriend op fb. Nou ja zeg en dat terwijl je er niet was. Hoe is het verder?? uhmmm.... mn heheugen is nu nog minder dan anders.... sorry!
CM: hier hele harde regen gehad en nu ligt er één te piepen dat het benauwd is, pffft mannen. Ing: hier alles zn gangetje! Beetje druk, elke dag wel iets... maar het houdt je van de straat (of nou juist niet...)
Hoi Lz! @Eylem Ach arme i.rem! Hopelijkis ze er snel vanaf! @ontvriend ik niet nja tz al wel haha @onweer hier heeft het even geregend en geonweerd maar verder nog niks @hier zit rtl 4 te kijken straks lekker naar bedje
Dan vond ze mij waarschijnlijk echt een tr*t Ik was helemaal niet op zp toen dat alles gebeurd was en heb er nooit wat van gezegd.... Ach....