@ Caro: Door de pastasalade zat tomaat, mozzarella, paprika, bosuitjes, olijven en pijnboompitten en dan een flinke lepel pesto bij wijze van dressing. @ Slecht weer: Hier 3 druppels regen en wat gerommel in de verte, that's it... @ Lolobal: Count me in! En ik was GOED!!! Ik had ook zo'n ding met een ring om je enkel waaraan een touwtje met daaraan een balletje zat, die moest je dan in beweging brengen met je been en dan met je andere been er overheen springen. Geen idee hoe het heet. Zo'n hartje kan je met CRTL+3 doen, maar dat werkt alleen met de 3 die in het toetsengedeelte naast je letters zit. Althans, bij mij op de laptop doet ie het niet met de cijfers in de rij boven de letters. Op de tablet heb ik er bij mijn symbolen een aparte toets voor. Superhandig ♥
@LZ, Ik had er ook niks op gezegd e ik ben ook geen vriendje meer dus we zitten in het zelfde schuitje....misschien hadden wij er ook op moeten reageren @Am, mmm lekker pastasalade. Kan ik van de week ook wel weer eens maken. dat ding om je enkel dat had ik ook geen idee hoe het heet. @Cm, Bij jullie dus wel regen...hier helmaal niks tot nu toe nog geen druppel. Vandaag hebben ze de tv kast opgehaald die ik via markktplaats verkocht heb. Het wordt nu echt kaal in huis een tv meubel, geen wijnkast, geen lampen en geen gordijnen meer. Het is net een studenten huis nu met en sjieke kast erin haha. Kapote bank met grand foulard eroverheen, tv staat op een campingtafeltje en ipv lampen hanger er van die bouwfittingen....haha hilarisch.