Joh dat is nog niks vergeleken met de waveboards die snoeihard voorbij racen. Het schoolplein is een levensgevaarlijke plek voor ouders! Ik laat N.oa bij het brengen ook niet uit de kinderwagen. Alleen bij het halen, dan zijn de kids nog binnen...
Oja, die dingen waar ik mij elke keer over verbaas dat ze er uberhaupt op blijven staan.... Een ijshockeyoutfit kopen
Hey ja, dat is nog eens een idee! Zouden ze die in peuter en mamaformaat verkopen in dezelfde kleuren? Net als op de camping het hele gezin in hetzelfde trainingspak?
Ik zou het anders gaan uitvinden, gat in de markt! Ik ga mn bedje opzoeken, morgen weer een drukke dag... Truste!!
@CM, Voor me bankstel kunnen ze elk moment bellen om te leveren. Gordijnen zal nog wel een paar weekjes duren. Lampen en vloerkleed heb ik al gesien die gaa ik vrijdag halen, me vader gaat binnenkort aa de nieuwe kast beginnen dus die is over een paar weekjes ook wel klaar. Nieuwe eettafel en stoelen en saontafel moet ik nog naar op zoek. Binnenkort eerst de muur maar eens witten....en daar heb ik zo'n hekel aan. Oh ja die dingen hebbn nu een harde stang er tussen zitten. Het dochtertje van mijn vriendin heeft dat ding. Ik al heel enthousiast met dat ding...en dat doet zeer tegen je enkels.
kwam ik weer effe spieken zag ik alle reacties, bedankt! tis ook echt klote maar ja, niets aan te doen! hopelijk is het weer snel raak, en dan ook dat het blijft zitten hoe is het verder met iedereen? jewe en eylem nog gefeliciteerd!
Kan me voorstellen dat het echt klote is ja ! Hoop voor je dat het snel goed gaat.. Hier alles goed hoor.. @ Jewe duurt nog wel even voordat alles klaar is dus.. ook wel leuk zo langzaam helemaal veranderen ! Hier vanochtend weer gesport.. vanmiddag boodschappen doen en verder niet zo veel. Vanaf morgen weer een reeks werken
Chilleke: zeker klote ja! Hier alles goed. Jewe: leuk allemaal nieuwe spulletjes. Dat touw met balletje ook gehad, maar elastieken en loloballen was het helemaal.. Vanochtend naar tandarts geweest, J. klom zelf in de grote stoel en deed automatisch zijn mondje open (net zoals in het voorleesboek wat we hebben). Weer goedgekeurd. Daarna gezwommen, nu ligt ie op bed, dus ff chillen, voel me zo flauw en slapjes.. bluh.
Chilleke thanx kom gewoon weer gezellig meekletsen joh, is toch veel leuker dan meespieken . Hoe is het met het huis, is alles helemaal klaar, mooi geworden? Pfoe, echt genieten hier maar niet heus....I.sra kan niet slapen doordat ze helemaal dicht zit (en die stomme zoutoplossing helpt voor geen meter natuurlijk) en I.rem is lekker dwars, wil niet eten, wil niet slapen, wil niks...Fijn hoor! Maar goed, het is nu eindelijk stil... wordt trouwens dit weekend 35!! graden zeggen ze....