Balen Eylem.. Ja die temperaturen.. wij gaan richting water & schaduw, want hier in de tuin is het niet om uit te houden.
Balen Eylem dat de meiden niet meewerken ! Ja ik hoorde dat het zo warm werd en ik moet een heel weekeinde werken... en echt hoe warmer hoe gekker meestal, dus ik houdt mijn hart al vast.. Wat goed van J zeg.. ! Welk boekje hebben jullie ?
Wat goed van J!! eylem, misschien kan je via de ha sterkere krijgen. Hebben we bij noah ook gehad, mag je twee dagen twee keer per dag geven. Daarnaast de gewone zoutoplossing zo vaak je wil. temp, wordt echt warm indd als de voorspellingen kloppen. Hier gaat het bad echt vol en de watertafel en alles wat verkoeling kan geven.
@Akoya, wat goed van J zeg. Ik moet volgende maand weer naar de tandarts maar ik betwijfel ten zeerste of Tygo zo in die stoel gaat zitten en zijn mond open doet. @Temperaturen, Wij gaan ook richting schaduw en zwembad met een grote fles factor 50. Ben blij dat ik van de week m'n hele huis al van boven tot onder had gepoetst. Net zo gelachen. Jens had vandaag voor het eerst echt liggen spelen met zijn rammelaar. Hij had hem ineens te pakken en schudden met dat ding. Hij lag echt te kraaien zo leuk. Dat heeft Tygo nooit echt gedaan.
@ Chilleke: Hier gaat het redelijk. Lang verhaal... @ Eylem: Balen dat I.rem zo dwars is. Hopen dat I.sra snel van haar verkoudheid af is. @ Kris: Alvast succes gewenst! @ Akoya: Wat goed van J. Ik kan met A.'tje denk ik echt nog niet naar de tandarts, geen idee hoe ik het haar moet duidelijk maken. Ik ben vanmorgen bij een vriendin in Leerdam geweest. Was gezellig, maar T. zat echt aan me vastgeplakt, dus dat was iets minder relaxed, hahaha.
Nou ik stond er ook versteld van dat J. het zo goed deed bij de tandarts! Hij is namelijk nogal eens zomaar bang van mensen/dingen.. Am: lastig.. dat praat wat ongemakkelijk, met steeds een aapje aan je geplakt. Jewe: leuk die verschillen.. en wat gaat het hard! Het inieminie is er al vanaf. Ik verveel me.. mama komt zo op J. passen en dan ga ik naar de psych., zo geen zin in! Blèh. Alles weer oprakelen enzo.. en ik voel me al zo suf, heb echt m'n dag niet. Ook een supergaaf shirt, wil ik vanochtend aantrekken, zitten er allemaal gaatjes in ter hoogte van mijn riem, zucht.. en ik pas geen broeken meer en heb ook nog geen zw. kleding, loop er echt voor aap bij. Klaagmodus uit
Akoya, he getsie, het zit even niet mee vandaag! Succes straks! Am, gezellig in de buurt thee gedronken . Jammer dat T. zo 'plakkerig' was Jewe, wat leuk dat ze zo gaan spelen dan he! 'praat' Jens ook al terug? Dat vond ik zo bijzonder de eerste keren dat I.sra dat deed. Kris, oei dat is niet lachen idd het hele weekend werken met die warmte. Tandarts moet ik binnenkort ook bellen voor een afspraak maar weet wel zeker dat I.rem niet zo even haar mondje gaat open doen....tanden poetsen gaat al moeizaam. Ik heb bijvoorbeeld géén idee of haar laatste kiezen al zijn doorgekomen, ik mag echt niet kijken en als ik wil voelen zet ze meteen haar kaken op elkaar * AUW*
Hij reageert ook al als je tegen hem praat idd dan bgint hij echt terug te reageren. Tandenpoetsen is hier ook echt een ramp. Soms laat hij het even toe en dan moet ik rap zijn maar soms wil hij echt niet en moet ik hem onderhand in de houtgreep leggen om te kunnen poetsen. Echt vreselijk! Dat is dus mijn minst favourite ritueel in de ochtend en avond.
@Chilleke Hoi!! hier gaat het goed hoor! @akoya wat goed van J.!Succes zo meid en balen van je shirt! @AmBalen dat T aan je vastgeplakt zat. @Eylem hopelijk blijven de dames even slapen. @hier Morgen komtmn moeder husselmussie brengen mjamm verder de hele tijd in het zwembad gehangen ennu ff binnen. met die hete temperaturen ik denk lekker inhet zwembad liggen of bij schoonouders in de tuin weetnog niet..
@Jewe haha dat is een gerecht dat mijn moeder vroeger al maakte, zit vanalles in champignon, rundvlees, tomaten, Tauge echt te lekker hahaha
Hier is milan laatst voor het eerst naar de tandarts geweest en julian voor de tweede keer. Ze vonden het allemaal wel prima, vooral op moj klimmen als ik in de stoel lig is een groot succes. Helaas moet milan nog een x terug want volgens de preventie assistente die de kongens had bekeken heeft Milan in elke kies, ook de kiezen die nog niet eens zo lang door zijn, gaatjes. Vind dat erg vreemd aangezien hij tandenpoetsen geweldig vind. Nu vertelde mn moeder dat Milan knarsetand in zn slaap (was ik alweer vergeten) en dat het misschien daar wel door komt. Heb ook nooit verkleuring of zwart bij zn kiezen gezien dus ga dat syraks eerst maar eens aankaarten bij de tandarts. Heb nu alleen Noah thuis, roeland is training geven en julian en milan logeren bij mn ouders. Noah is alleen beetje baldadig, alles op de grond gooien en als het op de grond ligt nog een x op pakken om het er weer neer te gooien.
@ingrid lekker ff alleen noah! @hier L.aetitia op bed. de hele dag in het zwembad gehangen,Lekker pizza gegeten, ik heb net lekker komkommer op en verder lekker bankhangen vanaaf.
@ Ingrid: Hm, da's balen van Milans kiezen. Hier liggen de kindjes lekker op bed en A. is sporten, dus ik heb alle lekkere koekjes voor mezelf .
Balen en vreemd, had eerder verwacht dat Julian een gaatje zou hebben aangezien die drama is met tandenpoetsen. Gelukkig gaat de tandarts begin september eerst zelf kijken dus wie weet valt het wel mee. Aangezien al zijn kiezen gewoon wit zijn Alle koekjes en de afstandsbediening!
Ondertussen staat Noah nog naast me grote verhalen te vertellen. Jammer dat ik er niks van begrijp want het is schijnbaar nogal lachwekkend.
Hey, hier echt een superdag gehad. Vanmorgen eerst N.oa naar de creche gebracht en daarna met L.ukas op pad geweest. We zijn eerst via delange route naar de stad gefietst. Daar de waterbus genomen naar Papendrecht. Daar doorgefiets naar het centrum. Even een paar dingetjes gekocht en een ijsje gegeten. Toen weer terug naar de waterbus gefietst en weer in dordt naar de haven gefietst en daar lekker op het terras geploft. Samen heerlijk geluncht en bootjes gekeken. Toen via de lange route weer richting onze wijk gefietst. Halverwege nog even gepauzeerd op een bankje in het park. Toen besloot hij eerst even via (stief)opa te willen fietsen, dus daar snel een drankje gedaan. Toen via de speeltuin naar mijn ouders gefietst (die hadden inmiddels N.oa opgehaald van de creche en daar op bed gelegd). We gingen om half 10 de deur uit en waren pas om 3 uur bij mijn ouders. Het was echt supergezellig saampjes. Lekker makkelijk pizza uit de vriezer gegeten. S.teef en L.ukas zijn nu even naa oma oma toe en als ze terug zijn ga ik een stukje fietsen met mijn vriendin. Lekker in beweging dus vandaag!
@ ingrid, wat vreemd van Milan z'n tandjes! Hopelijk zijn het geen gaatjes! Zou wel heel sneu zijn! @ akoya, wat goed van J.! N.oa moet er nog niks van hebben! Vind tandenpoetsen ook echt dramatisch!