kris hoe gaat het met sanne, mooi meisje hoor!!! vooral op fotos op fb tandarts, ik ben nog niet geweest met Gijs, maar zal binnenkort eens bellen der voor! akoya wat goed dat hij dat hij het zo goed deed eylem, mooie meid hoor, heb wel eens fotos voorbij zien komen. met huis gaat het super, erg fijn om de ruimte te hebben, en gewoon een tuin waar gijs kan spelen! we hadden toen ik net zwagner was al offerte aangevraagd en afgesproken om op de zolder 2 dakkappelen te laten zetten, maar dat laten we gewoon doorgaan, er maar vanuit gaan dat het ooit goed gaat komen hoe gaat het met jullie huizen jacht? nog geen geluk gehad? meekletsen, ja ik denk dat ik wel weer mee kom kletsen, maar begin effe rustig als dat goed is was inmiddels weer afgekickt namelijk jewe, wat schattig is dat he! amethist, ik hoorde/las dat je A. laat onderzoeken, spannend zeg! al zicht op wanneer je uitslag krijgt? akoya gauw gaan shoppen dan , dat helpt meestal wel tegen verveling tanden poetsen gaat hier de laatste tijd goed. heb electrische kinderborstel, werkt hier heel goed. maar ja voor hoelang spikkel gefeliciteerd! cm zag de fotos al op fb tof joh!
@ Chilleke: De uitslag hebben we al: een algehele ontwikkelings- en een spraaktaalachterstand van (toen, mei 2012) 10 maanden. A.'tje gaat binnenkort naar een speciaal kdv waar ze meer en gerichtere begeleiding zal krijgen in de hoop dat ze haar achterstanden (gedeeltelijk) zal in halen. En 3 september moeten we met haar naar de orthopeed in het WKZ voor haar enkels waar ze doorheen zakt en waardoor ze (denken wij) ook nog niet loopt.
Nee, ze weten niet waarheid door komt. En ze weten ook niet of en hoeverre ze de achterstand in zal halen. Heel onzeker dus allemaal...
@ Akoya Stoere J. ! Hier ook eens een afspraak maken bij de tandarts. Maar denk dat het een drama gaat worden. Tanden poetsen is al die tijd een mega drama geweest, tot we 2 weken geleden een electrische kindertandenborstel hebben gekocht, met tandpasta van Bobo. Nu poets hij zelf, lachend zijn tanden ! Wat een opluchting zeg @ Eylem Ja schijnt nogal tropisch warm te worden 't weekend. Pffff van mij hoeft het niet hoor. Ik heb me toch een paar olifantenvoeten van het vocht ! Kan me enkels niet eens meer zien, geen schoenen meer aan, alleen nog die stomme crocs haha ! Vandaag lekker in de tuin gespeeld met Mike, want wil nu niet zoveel en zover van huis meer zijn, dus lekker in de tuin spetteren en spatteren Paps en Mams zijn geweest, en we hebben heerlijk de barbeque aangezet. 's middags de muursticker aangebracht in de babykamer. En hij is zo gaaf geworden ! Ben er zo blij mee. Alles is gewassen, bedje is opgemaakt, ik wacht alleen nog op mijn sluier (post) en dan is het klaar !
We hebben vanavond wel even een schrik gehad! Ik was met mijn vriendin een uurtje wezen fietsen, komen we terug, staan alle buren buiten, waren die kinderen (broer 8/zus 6 en logé 8) niet thuis gekomen van het buitenspelen. Ze zouden om half 9 thuis zijn en het was al 9 uur! Er waren al diverse buren op de fiets, lopend en met de auto aan het zoeken, dus mijn vriendin en ik ook allebei weer terug op de fiets en zoeken maar! Uiteindelijk kwamen ze om kwart over 9 zelf aangefietst. Ze waren de tijd vergeten. Maar man, wat waren we allemaal geschrokken zeg! Je gaat gekste dingen denken! Enge mannen met bestelbusjes, slootjes etc. Maar goed, ze zijn gelukkig tercht en ik gok zo dat ze voorlopig niet meer ver van huis mogen/durven te gaan!
@ Cm bah zeg dat is schrikken ! @ Kleintje leuke sticker.. OK ga weer achter de tv.. hebben oude seizoenen van 24 gedownload en het is super spannend... dus we kijken nog gauw een aflevering..
Kleintje, leuke sticker!! Cm, pfff das schrikken zeg! Gelukkig alles goed! Kris, welk seizoen?? Heb laatst de laatste twee seizoenen gedownload nadat ze waren gestopt op rtl crime. Kon niet langer wachten.
Kleintje, ohhh, superleuke sticker zeg!! Waar heb je die gekocht? Chilleke, nee nog geen geluk, we wachten braaf af.... CM, oh jeetje dat is zeker eng zeg Ingrid, nog gefeliciteerd!
@Cm, kllinkt als een gezellig dagje. Zag de foto's al op fb dacht nog van ik hoop dat ik straks ook zo gezellig met mijn zoon(s) zit. @tanden poetsen, ben blij te horen dat ik niet de enige ben waarbij tandenpoetsen een ramp is. Ik zal van de week ook eens op pad gaan vor een electrische tandenborstel. Misschien dat dat werkt. @Ingrid, wat gek van zijn tandjes. Lijkt me bijna niet kunnen toch? @Kleintje, ie sticker is echt super leuk zeg. Net op kraammvisite geweest. Oh wat is Jens dan alweer groot en wijs zeg. Als je dan zo'n klein moppie vast hebt wat nog helemaal in elkaar kruipt en nog lekker verfrommeld is zie je pas dat het al echt een kereltje wordt.