@ jewe, ja het was ook echt hartstikke gezellig zo saampjes. Weet je, L.ukas scheelt gewroon best veel in leeftijd met N.oa en als we ergens met z'n drieen of met z'n vieren naar toe gaan, ben je automatisch meere bezig met N.oa dan met L.ukas, omdat hij zichzelf wel redt en N.oa nog veel meer aandacht vraagt en nodig heeft. Maat soms heeft L.ukas het ook gewoon nodig, even één op één aandacht. En soms heb ik dat ook gewoon even met hem nodig. Hij kan zo leuk en gezellig kletsen!
Wat een lekker ventje Jewe! Nou hier begint de dag weer lekker, I.rem's ene oog zit helemaal dicht en ze kan hem bijna niet open doen dus we kunnen zo naar de huisarts.
Goedemorgen! @ eylem, oh balen! Zo vervelend zo'n ontstoken oogje. Grote kans dat I.sra het dan dalijk ook krijgt natuurlijk. Beterschap voor I.rem in ieder geval! @ jewe, agossie! Wat een droppie! Kijkt inderdaad lekker wijs. Hier waren de kids weer vroeg wakker. Gaal! Zitten nu aan het ontbijt en dan ga ik ze zo naar mijn sm brengen. Hopelijk kan ik mezelf er dan toe zetten iets in het huishouden te doen. Vanmiddag even met S.teef op pad voor een plafondventilator voor L.ukas in de kamer. Zo warm in die kinderkamers! Maar bij N.oa durf ik dat eigenlijk nog niet zo goed aan. Bang dat ze verkouden wordt er van. Ze zweet 's nachts zo erg!
Nou het was gelukkig niet ontstoken, het is een muggenbult op haar ooglid. Dacht het al wel maar kon vanochtend geen muggenbult zien, nu wel. Rotmuggen!
Mijn plannen waren trouwens ook veranderd. L.ukas wilde niet bij oma blijven, dus die is weermee naar huis gegaan. Onder voorwaarde dat hij niet in de weg zou lopen als ik ging schoonmaken. Maar hij ging de buurjongen vragen of hij buiten kwam spelen en is uiteindelijk bij die buurjongen in het badje in de tuin beland. Daar is hij nu al twee uur aan het spelen. Ook goed! Ondertussen heb ik beneden opgeruimd, het toilet gedaan, gestoft, gestofzuigd, de keuken schoongemaakt en gedweild. Was boven ook van plan, maar daar heb ik nu echt geen puf meer voor! Jeetje wat heb ik het warm! Inmiddels is S.teef ook thuis gekomen, dus we gaan even een boterham eten en dan op pad voor een ventilator. Tot later!
Kleintje: leuke sticker! Eylem: ahh gossie, wat sneu zeg! Caro: gezellige plannen allemaal! En wat gezellig zo samen met L.ukas. Uhm.. Jewe: wauw! Mooie ogen en wat een knap ventje! Spikkel: lekker op balkon in het water aan het spelen? Hier: vandaag een dagje bij mama.. J. slaapt nu nog, dadelijk ff in het badje in de tuin. Bij de psych was het uiteindelijk weer hartstikke fijn, maar ik zie er altijd zooo tegenop. Ik heb ook echt het idee dat die gesprekken werken. Gaat stukken beter nu! Heel fijn. Morgen en zondag ga ik richting de vennen, lekker in de schaduw aan het water, manlief heeft er weer eens geen zin in.. Hallo zeg, je doet het toch voor J.?!? Goed, dan ga ik zelf wel hoor.. ik ga echt niet 2 dagen binnen zitten. Das dan wel weer een gevalletje van jammer vind ik. vanavond gaat ie naar de bios met vrienden in Antwerpen, heerlijk een avondje alleen..
@ Akoya: Fijn dat je gesprekken zo lijken te helpen! *SMAK* Wat zijn de Vennen? Wat stom zeg dat E. niet mee wil :x. Hoezo wil hij niet mee?
Hoi hoi! Ik ben weer terug van de vakantie van mijn werk. Erg leuk, maar ook wel vermoeiend om 3 autistische pubers continu te vermaken als alles nieuw is en ze nergens alleen naar toe durven. Nu weer lekker thuis genieten van de meiden. Morgen L haar verjaardag. Wat gaat de tijd snel! Vandaag was de fysio geweest. L doet het super en doet eigenlijk alles wat ze zou moeten doen. Ze kan nu goed kruipen en zich overal aan op trekken. En wat stapjes aan de hand. Dus dat is ook weer afgesloten. Net een rondje gefietst naar de eendjes en zo nog even de stad in voor een zomerhoedje voor L en nog even kijken naar wat leuke ballonnen en slingers. Ik lees vanavond wel weer even een stukje bij. Tot dan!
@Akoya wat leuk naar de vennen! geniet er van Jammer dat E niet mee wil.. @Eylem gelukkig alleen een muggebult maar wel vervelend, @cm lekker schoongemaakt dus en geslaagd? @ka Alvast een hele fijne verjaardag voor L. @hier vandaag naar mn moeder geweest die belde vanmorgen op of ze ons zou komen halen en we een dagje daarheen zouden komen. Daar zeggen we geen nee op dus lekker bij mijn moeder in het zwembad gehangen.
Wat een rust hier! Ik heb de woonkamer net versierd met slingers en ballonnen en de cadeautjes ingepakt. Het huis weer stof gezogen en gedweild, de wc's gedaan en 4 wasmanden gewassen en gevouwen. De keuken nog een schoonmaakbeurt gegeven. En nu ben ik er klaar mee. Zo even onder de douche en dan lekker naar slapen in ons nieuwe bed!
Goedemorgen! Nou ik heb E. zover dat ie meegaat, dus dadelijk na het fruit opweg naar het zwembad! Iedereen een fijne dag vandaag en Ka van harte gefeliciteerd met L.! Fijne dag vandaag, aan het weer zal het niet liggen..
solly voor me afwezigheid. druk aan het vakantie houden. @ka: gefeliciteerd met de verjaardag van L. maak er een knal feest van.
@ka, gefeliciteerd met de verjaardag van L. Hier lekker heel de dag aan het zwembad gezeten. Lekker in de schaduw want in de zon is het niet te doen. Nu even lekker thuis even douchen met zijn allen en eten en dan met vrienden en kids naar de kermis.
Am: zwembad in/aan de bossen . Jewe: klinkt als een heerlijk dagje! Man man! Wat een hitte! Aan het zwembad was het echt goed vertoeven! J. heeft zich echt super vermaakt, duiken, springen, spelen met andere kindjes. Was een speciaal peuter/kleutergedeelte. We konden J. gewoon in het zwembad laten met bandjes om en wij keken vanaf ons plekje in de schaduw om hem in de gaten te houden. Daarna nog heerlijk in de stad op terras gegeten en nu zijn we gaar.nl. J. ligt al in dromenland.. En wij gaan er ook optijd in. Morgen weer een dagje aan het water, heb er nu al zin in! Fijne avond iedereen! Pam: geniet van jullie vakantie!
@ Akoya: Klinkt heerlijk relaxed! ARGH!!! A.'tje wil echt niet slapen. Janken en gillen. Als ik bij haar ga zitten is ze stil, maar gaat niet slapen. En als ik wegloop gaat ze weer huilen. Maar ze moet het nu maar even lekker uitzoeken heb ik zojuist besloten...