APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jewe wooow wat een wijs mooi manneke
    akoya ooh dat ken ik ook niet, ligt bij roosendaal in de buurt? wij zijn laatst naar strandje in etten leur geweest ook echt een super aanrader ;) leuk dat hij het zo naar zijn zin had
    kleintje mooi sticker!
    eylem vervelend he die muggen, hier vallen ze geukkig mee
    ka gefeliciteerd met l!
    pams geniet er van, zie leuke fotos :)
    amethist, ooh vervelend. gijs zit echt te twijfelen of hij nou wil slpaen smiddags of niet, terwijl hij het nog echt nodig heeft, maar denkt hij van niet
    doen jullie kids inmiddels nog een middenslaap of niet meer?

hier is ons zwembad (ca 3 meter) stuk gegaan door opspattend kooltje :( nu een nieuwe gekocht, iets kleiner alleen maar goed ;) wel weer zwemplezier...

nu bbq opruimen en naar bed

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Aaaahhhh net heel stuk getypt druk ik op de verkeerde knop...

zit op mn foon dus nu alleen even dit:

ka, gefeliciteerd met L!!!

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ka gefeliciteerd met L.!!

Allemaal lekker buiten geweest lees ik....Hier vanochtend ook in de tuin bij mijn moeder gezeten, vanmiddag waren we thuis en heb ik een 'badje' gemaakt door de douche-bak vol te laten lopen. I.rem vond het geweldig en heeft anderhalf uur zitten spelen in het water. I.sra vond het ook prachtig en heeft zich goed vermaakt. Ze waren doodop allebei en het is al een aantal uur heerlijk stil in huis :D

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey, hier net terug van het zwembad. Maar echt niet te geloven hoe druk het daar was! Toen wij weggingen om half 1 stond er gewoon een rij van ca. 25 meter! Echt bizar! Wij waren net rond openingstijd. Ook in de rij moeten staan, maar dat was maar 5 minuutjes of zo!

N.oa ligt nu te slapen, L.ukas ligt bij de buren in het badje en wij zitten even in de tuin. Rust!

@ chilleke, zo, dat zal een waterballet zijn geweest zeg! Gelukkig kon je nog een nieuwe kopen. Hier bij de zBlokker waren alle badjes al uiterkocht!

@ eylem, lekker improviseren met dit weer! Kunnen ze in iedder gval nog lekker spetteren en afkoelen!

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Ka: OOOHHHHH!!!!! Ik ben helemaal vergeten je te feliciteren met L. :). Bij deze alsnog!

@ Chilleke: Ja, A.'tje slaapt nog tussen de middag. Niet zo lang, max 1,5 uur, maar ze heeft dat nog wel nodig.

@ Eylem: Niet bij je moeder in het zwembad geweest?

Pfff, A.'tje sliep gisteren pas om 21.30 uur en volgens mij gaat vanavond niet veel beter worden helaas....

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ing, uiteindelijk de kids uit het water gekregen?

cm, ja was idd waterballet, de tuin stond blank ;) en zooo he dat was wel druk

eylem, lekker even momentje voor jezelf

amethist, ja heeft gijs ook last van.... veels te licht en te warm :( sneu

hier aan het werk...echt niet grappig :( 31 graden binnen

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ chil, hier slaapt N.oa tussen de middag nog tussen de 2 en de 3 uur. Ze moppert wel altijd, maar gaat na 5 minuten wel slapen.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij hebben uiteindelijk toch voor allebei de kids een plafondventilator gekocht voor in de kamer. Het is anders echt niet te harden. Gisteravond was het 30 graden op N.oa d'r slaapkamertje!

9. Amethist

Bij T. op de kamer is het ook wel echt warm, maar hij heeft er met slapen gelukkig geen last van.

Zucht...ik weet echt even niet wat we met A.'tje moeten doen hoor... ze ligt alweer 20 min. te gillen. Ben net bij haar geweest en dan gaat ze wel gewoon liggen, maar zodra je weg gaat gaat ze gewoon verder.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke, I.rem slaapt weinig meer overdag. Ik leg haar wel elke dag na de lunch in bed maar meestal gaat ze niet slapen. Dan stort ze wel echt in om 19.00 uur, dus het zou beter zijn als ze nog wel een uurtje zou slapen, maar ja. Sterkte met werken!

Am, oh dat is echt lastig! Is het erg warm op haar kamer, heeft ze daar last van? Misschien even lekker onder de douche zetten ofzo?

CM, zo wat een drukte dan bij het zwembad!

Hehe, wat een hitte zeg. Vanochtend ging het nog wel maar vanmiddag vond ik het echt bloedheet. We zijn naar mijn moeder verkast met de hele troep, mijn zusje en haar vriend waren er ook. I.rem heeft de hele middag afwisselend in het badje en in het grote zwembad gezwommen/gezeten, I.sra heeft de hele middag liggen slapen :$, manlief heeft biertjes zitten drinken met de vriend van mijn zusje en ik heb niks uitgevoerd :D dus dat was allemaal erg relaxt. Einde van de middag de barbecue aangestoken, hele lading vlees erop gegooid, heerlijk. Beetje chaotisch werd het toen wel want ik moest I.sra te eten geven en I.rem was doodmoe dus die wilde niet meer eten, maar goed, het is gelukt, I.sra heeft een heel (peuter)bord broccoli weggewerkt en I.rem heeft haar maag gevuld met een cornetto ;) . Net alles onder de douche gezet en in bed gelegd, we hebben de airco (hebben zo'n verrijdbaar ding) aangezet op onze slaapkamer en de deur van I.rems kamer open dus het is daar heerlijk koel. En mijn man en ik hebben onszelf net nog even getrakteerd op een heerlijk ijsje van de snackbar hier tegenover en zitten nu naast de ventilator :D

11. Amethist

@ Eylem: Dat klinkt als een overheerlijke middag!
    A.'tje sliep uiteindelijk rond 19.45 uur, dus ze heeft het "maar" een uur volgehouden.

Zo zeg, ik heb vandaag gewoon een korte broek aangehad :$.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Chilleke, Tygo slaapt meestal ook nog tussen de middag. Niet elke dag meer want soms heeft hij echt geen zin. En de dagen dat hij slaapt tussen de middag dan laat ik hm max 1 1/2 uur slapen anders krijg ik hem 's avonds er niet in.
    Leuke foto van G in je banner :D

@Eylem, klinkt als een lekker dagje.

@Am, Ik denk dat wat je nu doet de beste oplossing is. Af en toe er naar toe gaan. Zou d'r in elk geval niet uiit bed halen naar beneden want dan doet ze het morgen misschien weer. Tygo heeft het ook een tijdje gehad en hij heeft het een paar dagen vol gehouden, maar wij hebbn niet toe gegeven en uiteindelijk heeft hij het op gegeven.

@Cm, ook lekker gezwommen. Wij ook alleen bij een zwembad in een naast gelegen dorp. Het zwembad bij ons in de stad had dus ook zo'n rij als bij julie. Er stonden mensen al meer dan een uur in de rij. Nou daar had ik dus echt geen zin in. Dus we wilden naar huis rijden maar Tygo was zo teleurgesteld dat we bedachten om het in Raamsdonksveer te proberen. Daar was het wel druk maar niet extreem en geen rij voor de deur. Was heerlijk vertoeven daar. Ben wel een beetje verbrand op me rug.

Morgen ochtend wordt m'n bankstel geleverd...joepie! 's middags weer naar het CB voor zijn eerste prikjes. Hopelijk heeft hij er geen last van. Ben wel heel benieuwd hoeveel hij is gegroeid en weegt.

Ah daar is Jeroen met mijn ijsje...mjam!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Sorry voor de spelfouten maar m'n toetsenbord heeft geloof ik ook last van de warmte.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Bedankt voor de felicitaties! Het was een geslaagde dag! 's Middags hebben we het zwembad gevuld en de bbq aan gedaan. Erg leuk! Chilleke E slaapt niet meer. Sinds ze 1.5 is ongeveer denk ik. Ze gaat tussen 19 en 19.30 naar bed 's avonds en is vaak tussen 8 en 9 weer wakker. Wat een hitte vandaag zeg! Vanmorgen bij mijn ouders geweest en we zijn allemaal het zwembad in gedoken. Vanmiddag bij mijn zwager en schoonzusje gebbq'ed. Die wonen op een boerderij en daar was een lekker windje. Dat was goed te doen. Kids daar lekker in het badje gespeeld. Vanavond bij de buren verder gebbq'ed en nog wat gedronken. Leuk dagje. Morgen gaat manlief een midweek met zijn werk op vakantie. Dan nog een weekje werken en dan hebben wij eindelijk vakantie!!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

@ am, is A.tje nog snel gaan slapen na je laatste post?

@ ka, klinkt als een zeer geslaagde dag! Fijn, bijna vakantie!

@ eylem, oh, mijn sm heeft ook zo'n verrijdbare airco. Die gebruikt ze in de slaapkamer. Dat is echt heerlijk!
    In de woonkamer heeft ze trouwens een vaste airco. Dat is helemaal luxe zeg!

@ jewe, joepie, je nieuwe bank! Wel even een foto showen he!

Hier ging vanochtend weer de wekker. L.ukas moest weer naar school. Groep 4 al! Slik! Hij had er zelf ook niet zo'n zin in geloof ik! Maar ja, is ook weer even wennen na 6 weken vrij zijn. Helaas moet ik morgen ook weer gaan werken. Zucht. Zo geen zin in!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goeiemorgen!

eylem dat klinkt heerlijk zeg!

Jewe, jeee een nieuw bankstel, wat voor iets is het geworden? en succes met de prikjes, hoop dat ze meevallen en hij er niet te veel last van heeeft
    en thnx :)

ka lekker hoor! en zo he das ook lastig dat ze niet slaapt... jullie ook bijna vakantie...ik ook, wij vetrekken de 31ste
    gijs is echt aan het twijfelen nog met zijn slaap....

cm,de vakantie is echt afgelopen dus :( vervelend....

vandaag weer werken en morgne dag vrij....nu bezig met de was ;)

hebben jullie trouwens een idee voor een leuk auto speelgoed ding voor Gijs. wil iets nieuws hebben maar heb geen idee wat....

17. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hallooo meiden !

Hebben jullie het o zo warme weekend overleeft allemaal ?
    Ik heb maar zo min mogelijk gedaan, tis niet uit te houden !
    Ik heb olifanten voeten, en zelfs mijn handen zijn opgezwollen
    van het vocht.

Heel het weekend lekker voor de ventilator gezeten, en Mike
    lekker buiten gespeeld en gezwommen.
    1,5 dag last gehad van veel harde buiken en lichte krampen,
    maar dat verdween ook weer, en nu niks meer aan de hand.
    Jammer, had van mij wel mogen doorzetten, kan gewoon niks
    beginnen met deze vreselijke warmte ! BAH !

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Jemig wat een hitte.. J. slaapt ook slecht 's nachts, het is op zijn kamer ook snikheet!

Chill: hier slaapt ie 's middags zeker 3 uur aan 1 stuk zonder problemen en hij ligt er 's avonds uiterlijk rond half 8 op.

Kleintje: hopelijk zet het snel door!

Iedereen zich goed vermaakt lees ik..

Ik ga nog ff de trap stofzuigen, wc doen en dan aan het eten beginnen. Ik heb me toch dikke voeten. Au!
    Straks als de zon weg is ff sn beneden nog stofzuigen, hebben we dat maar weer gehad..

Fijne avond meiden! Ik klets morgen weer mee, was vandaag echt retedruk op het werk.. xxxxxxx

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hoi! ff kijken wat ikonthouden heb hoor

@Chilleke hier geen middagslaapje meer, ja heeeel af en toe een half uurtje,daarnar rond 19.00 op bed.

@WArmte pff wat was het warm zeg! Jeetje gelukkig word het wat minder warm,

@Ka Nog gefeliciteerd met L. Leuke dag gehad dus!

@Am A'tje vandaag wel lekker gaan slapen?

@Rest sorry!

@hier l.aetitia is 2nachtjes met opa enoma mee naar belgie en daarna blijft ze lekker thuis want over 2 weekjes gaat ze naar de psz..

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Spikkel psz! Leuk ff uit logeren.
    Zo alleen ond bed nog verschonen en ik ben klaar, laatste was zit erin voor vandaag.. Morgen weer een dag!

X

Deel Deze Pagina