APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Akoya we merken inderdaad dat ze nu steeds minder gaan huilen ze zeurt nu om de bank maar ik loop naar binnen, pak haar op en leg haar weer in bed. het worden al langere tussen pauzes dat ze huilt dus mijn hoop word steviger. We gaan gewoon doorzetten en wij gaan winnen.. het kost inderdaad wel veel energy en geduld. Ze weet dat ikminder consequent kan zijn maar nu merkt zedat dat veranderd is. Ik moet gewoon strenger worden want anders loopt ze straks over me heen..

Leuk leuk volgende week echo! wij hebben volgende week woensdag eerste echo! Jeej

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh leuk echo Spikkel.. Zo bijzonder weer!

Goed bezig! Ff doorzetten, is niet makkelijk maar zoveel beter voor jou, je man en L.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, Leuk dan weet j meteen wat het wordt. Heb je zelf een voor gevoel?
    Het zit gedeelte is klaar. Mijn vader gaat binnenkort aan de wandkast beginnen. We moeten alleen nog een eettafel en stoelen hebben e een lamp voor boven de tafel. maar daar wachten we nog even mee tot de kast klaar is.

@Spikkel, oei lastig. Wij doen het eigelijk precies hetzelfde als akoya. Kost even tijd en energie en af en toe wordt je er helemaal moedeloos van maar je zult zien na een tijdje werpt het zijn vruchten af.

En toe was ik alweer bij. Weinig gekletst hier zeg.

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Akoya oeh spannend de echo en erg leuk!! Ben heel benieuwd wat jullie gaan krijgen!! Hier is het ook eten wat de pot schaft en anders eet je maar niet. Ze heeft hier alleen de neiging om continu van tafel af te gaan. Dat wil ik niet hebben. Ze wil dan dat je haar als straf op de gang zet, zodat ze niet meer aan tafel hoeft te zitten. Ze haalt dan ook van alles uit de kast. Zoooo irritant en frustrerend!

Spikkel fijn dat je wel wat verbetering ziet! Het is soms zeker lastig om consequent te zijn en te blijven. Jullie dus ook volgende week de echo, spannend!! Hoe is het met je misselijkheid? Al wat nieuws van jullie vriend?

Jewe de woonkamer schiet al goed op dus! Zag er echt heel mooi uit zeg!

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: ik denk een meisje.. maar ergens ben ik allang blij dàt ik zwanger ben, jongen zou ik net zo leuk vinden. Ben wel heel benieuwd hoor!

Ahh ja die kast, ben benieuwd! Inderdaad eerst ff kijken hoe de kast staat en watvoor ruimte die inneemt en dan de rest erop aanpassen.. leuk!

Hier komen over 6 weken de nieuwe kozijnen, dan willen we onze inloopkast gesloopt hebben, moet nieuwe kledingkast gemaakt zijn, gaan we muur zetten en stucenen dan verven en vloerbedekking leggen, planning is rond de feestdagen klaar te zijn, zodat J. nog 2 maanden heeft om te wennen en niet het idee heeft dat ie zijn kamer afstaat voor de baby, daarom willen we 2 maanden voor uitgerekende datum klaar zijn. Wordt een blauw met witte kamer met veel boerenbond-ruit.

Nu zitten.. ben moe!

Fijne avond meiden!

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ka: daarom zit J. vast in zijn stoel.. Maar die presteerde het van de week om zo opzij te gaan hangen dat zijn stoel bijna omkieperde. Wat een draken hè die peuters!

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Nee helaas nog helemaal niks gehoord, het word zo gewoon erg onzeker of hijnog gevonden gaat worden al hoop ik het wel natuurlijk. Met demisselijkheid gaat het redelijk om de dag ben ikmisselijk echt heel gek haha. Jaaa bijna de echo:d

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Akoya slim om hem vast te zetten! De stoel met een riempje heeft L. Die klimt er anders uit. Anders moet manlief er maar even wat op verzinnen zodat ze er gewoon niet uit kan inderdaad.Wat een klusplannen nog! En klinkt erg leuk de nieuwe kamer! Spikkel wat een onzekerheid zeg... Om gek van te worden!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Klinkt leuk de kamer voor J. Als het klaar is wel spammen he?

@Spikkel, Jeetje zeg is ook echt verschrikkelijk. Ook voor zijn familie en vrienden. Zijn er ook al mensen gaan zoeken op plaatsen waar hij zou kunnen zijn? Op plekken waar hij een band mee heeft?

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Akoya je hebt pb :)

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Jeeej gewonnen,dan wel met het lichtje aan maar goed ze is stil :d jeeeej

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Spikkel wat fijn!! En nog mooi op tijd hè

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Inderdaad nog redelijk op tijd een anderhalf uur bezig geweest tegenover gister dik 4 uur :d

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Spikkel, Het is je gelukt en nog redelijk op tijd ook dan heb je nog wat aan je avond.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey ladies,

sorry, heb half bijgelezen, maar ben echt afgedraaid. Gister op het werk een nogal hectische en zware dag gehad, gisteravond was N.oa heel de avond en nacht aan het spoken en vandaag waren allebei de kinders ziek en manlief is heel de dag en avond (en nacht?) de hort op. Ben echt helemaal afgedraaid!

N.oa heeft weer koorts en een beetje benauwd, dus ben als de dood voor weer een longontsteking. Als het morgen niet minder wordt ga ik toch de HAP bellen. L.ukas had vandaag erg hoofdpijn en daar kan hij heel slecht tegen. Hij wordt er helemaal hysterisch van. Zo zielig. Hij snapt nog niet echt dat de hoofdpijn daar alleen maar erger van wordt. Maar goed, hij is om half 6 huilend op de bank in slaap gevallen en is uiteindelijk om iets voor 8 uur wakker geworden. Gelukkig ging het toen wat beter, dus hij had dat slaapje wel even nodig. Nu ligt hij weer op bed. Vooralsnog zijn ze allebei rustig, maar ik hou mijn hart vast voor vannacht!

@ Spikkel, wat naar die onzekerheid over jullie vriend! Bah, ik hoop dat jullie snel wat van hem horen...
    Goed dat jullie hebben volgehouden met L. De aanhouder wint, dat blijkt wel weer!

@ Jewe, leuke kamer zag ik op FB! Nu de kast nog. Wanneer komt die?

@ Akoya, zou leuk zijn als je bij de intake in het ziekenhuis al kunt zien wat het is. Zou wel een beetje vroeg zijn toch? Meestal toch op zijn vroegst 16 a 18 weken? Of vergis ik me nou...
    Zo, jullie zijn ook aardig wat van plan, qua verbouwing! Klinkt leuk allemaal! Zie je er tegen op?

@ Ka, hier ook eentje die regelmatig van d'r stoeltje af gaat. Ik heb wel zo'n tuigje erin, dus als ze er af gaat, zet ik haar vast. Wel gillend en schreeuwend, maar dat moet ze dan maar leren!

16. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Akoya
    Nee niks vernomen nog.
    ALs ik volgende week nog niks heb, dan ga ik hem halen haha
    Wat spannend de echo, ben stiekem wel benieuwd naar het
    geslacht van jullie kleintje :)

@ Spikkel
    Jeeeeej wat een vooruitgang !
    Zo zie je maar, de aanhouder wint uiteindelijk :)

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Spikkel, wat goed! En anderhalf uur valt dan nog mee. Hopelijk valt het kwartje vanavond weer wat eerder!

Akoya, ik ben erg benieuwd wat het is, ik denk ook een meisje :) . Dan mag je legaal shoppen, haha! Nee hoor, als het maar gezond is, dan maakt de rest niet uit.

Peutergedrag; ik moet zeggen dat het tot nu toe me meevalt, het zal nog wel erger gaan worden. Maar I.rem is sowieso nooit heel lastig geweest. We hebben sindskort het tafeltje van haar stoel af dus ze zit nu gewoon aan tafel, maar dan doe ik wel weer het riempje om, meer om te voorkomen dat ze van de stoel afglijdt.

Pfoe, wat een nacht zeg. I.sra was erg aan het spoken, weet niet waarom, maar vannacht om 4.00 uur heb ik de ramen aangedaan omdat alles zo aan het klapperen was en sindsdien is ze niet meer wakker geworden dus dat had ik even eerder moeten bedenken :x . Maar helaas werd I.rem om 6.00 uur wakker dus ik heb niet lang van de rust kunnen genieten. En nu komt het hier met bakken uit de hemel....BAH

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh balen van je nacht Eylem! Het waaide hier ook flink, dus had gisteravond de ramen al dicht gedaan.

Hier ook een slechte nacht gehad. Manlief was de hort op en die kwam pas om half vier thuis. Tot die tijd heel licht en onrustig geslapen. Afijn, hij is thuis en ligt net in bed, gaat opeens de telefoon! Mijn zwager, waar manlief mee op pad was geweest, zou bij mijn sm gaan slapen, maar kwam daar tot de ontdekking dat hij de verkeerde sleutel bij had! Dus die stond weer voor de deur of wij wel de goede sleutel hadden. Ik schrok me kapot! Dit was dus rond 4 uur. En jawel, om kwart over 6 waren de kids al weer wakker! Kort nachtje dus!

Gelukkig lijken beide kids nu wel wat te zijn opgeknapt. Hopelijk blijft dat zo vandaag!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ook al zo'n gebroken nacht CM! Gelukkig gaat het met allebei wat beter!

Ik moet zo lachen om I.sra, die ligt op een speelkleed met wat speelgoed maar het maakt niet uit wat er ligt, alleen hetgene wat I.rem doet is interessant genoeg dus ze wurmt zich telkens in allerlei bochten om maar bij I.rem in de buurt te zijn en te kunnen zien wat zij doet (en het liefste het haar ook nog uit haar handen te trekken maar dat mag niet van mij, haha)

20. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ola chica's!

Ik las iets over bijna-echo's (LEUK!) en zieke kindjes en slechte nachten (NIET LEUK!).

Hier alles goed. Gisteravond BBQ bij mijn zusje en haar vriend gehad. A. was rond 20.45 uur naar huis gegaan met de kids en ik ben gebleven en om 02.30 uur achterop de fiets thuis gebracht door een vriend. Was echt super gezellig. Leuke avond gehad dus.

Deel Deze Pagina