APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo!

Klinkt als een gezellig avondje Am!

Hier ging het vandaag met N.oa goed, maar L.ukas is sinds vanmiddag ontzettend aan de diarhee. Zijn billen zijn er gewoon kapot van. Zo sneu! Nu in overleg met de HAP diarheeremmers gegeven en extra laten drinken. Anders morgen toch maar weet even naar de HA.

S.teef kwam vannacht pas om kwart voor 4 thuis dus die loopt al heel de dsg als een zombie rond. Pfff, watje! Maar gezellig is anders! Mannen!

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @am klinkt als een gezellige avond!

@Cm Achh arme L.ukas, Hopelijk knapt hij gauw weer op!

@hier l.aetitia is vroeg gaan slapen jeeej dus vanaaf er zelf ookmaar vroeg in. hebben vandaag het trouwalbum gekregen jeeej :d

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ spikkel, wat fijn dat ze gewoon is gaan slapen! En leuk, jullie trouwalbum!
    Al nieuws over die vermiste vriend van jullie?

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Caro: Arme Lukas :(.

@ Spikkel: Fijn dat L. lekker is gaan slapen vanavond.

Gatver zeg, ik verveel me de tering. En ik word echt helemaal gestoord van dat stomme autocorrect op de tablet. Doe gewoon het woord wat ik intype zeg...zucht... En niet Carlo als ik Caro wil typen enzo ;).

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ am, kun je die autocorrectie niet uitzetten dan? Hebben wij op de Ipad ook gedaan.

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Oh, nooit over nagedacht eigenlijk, ik ga het gelijk even proberen.

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Cm, Lucas diarree. Het heerst volgens mij hoor heel veel mensen om heen erover klagen.

@Am, klinkt als een gezellig avondje.

@Spikkel, haha ze heeft het bioj voorbaat al opgegeven door gelijk te gaan slapen. Slimme meid. :D
    Is er al iets bekend over die vriend?

@Eylem, ah lief zo je 2 meiden samen.

Vandaag visite gehad van vrienden met een meisje van 1 jaar. Tygo was zo lief tegen haar. Ging hij steeds bij speelgoed laten zien hoe het werkte en gaf het dan aan haar. En elke keer over haar bol aaien haha was zo grappig.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, gezellige avond zeg! En dit schijnt een ideale app te zijn voor een fijn toetsenbord wat ook 'leert' van jouw aanslagen enzo (meest populaire app op het moment): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.touchtype.swiftkey&feature=top-paid#?t=W251bGwsMSwxLDIwNiwiY29tLnRvdWNodHlwZS5zd2lmdGtleSJd

CM, ach arme L.ukas! Hopelijk helpen de diarreeremmers.

Spikkel, leuk het trouwalbum, is het mooi geworden?

Jewe, ach wat schattig van T.ygo!

Hier een prima dag gehad, vanochtend weinig uitgevoerd, beetje tussen de bedrijven door bijgeslapen op de bank :D vanmiddag kwam een vriend van mijn man langs met zijn dochtertje van 5 dus zij en I.rem hebben leuk samen gespeeld.

Trouwens een tip voor de liefhebbers van stickertjes plakken (check!): bij de Kruidvat deze week vanaf dinsdag in de aanbieding, 1000! stickers voor 1,50! Dat is echt supergoedkoop. Bij de Hema zijn het er 100 voor 1 euro (goedkoopste wat ik heb gevonden). En nog met leuke figuurtjes ook volgens mij. Ik ga in ieder geval even kijken morgenmiddag, dan ligt het er meestal al wel.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    thanks voor de tip Eylem.. hier ook een stickerfan !

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi, kom even zwaaien! heb net even snel gelezen, maar ben zo moe dat het niet blijft hangen :S

maar las wat op peuterende kinderen, erg lastig...gijs heeft zo van die fases.... verschrikkelijk..in de hoek werkt meestal wel gelukkig.

cm beterschap voor je kindjes :(

eylem thx voor de tip

echos, leuk hoor! hoop snel mee te mogen doen ;)

amethist mooi behang!

akayo leuk idee voor kinderkamer!

euhmmm... weet het effe niet meer! ga nu ook naar bed, morgen en overmorgen nog werken en dan vakantie :) eindelijk!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja las ook over echo`s ... leuk leuk leuk..

ik zit helemaal in de zwangerschap van mijn zusje... nog 7 weken te gaan tot DE dag... spannend.... spannend spannend...

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh lekker bijna vakantie !! en trusten trouwens

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Eylem tanx voor detip!
    @cm Neej helaas nog steeds helemaal niks bekend, nogniet gevonden..
    @jewe aahh watschattig!
    @Chilleke werkse!
    @Kris hoe is het metjou?

@Album is echt super mooi geworden :d

@hier Vandaag flyers hier inde omgeving ophangen en verder proberen mijn huishoudenweer wat op orde te krijgen dat is aardig verslonst.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Spikkel, jeetje wat erg zeg dat hij nog steeds niet gevonden is. Hebben jullie ook enig idee waarom hij weg gegaan kan zijn?
    Leuk trouwalbum binnen.

@Kris, nog 7 weekjes spannend. Voor haar maar ook voor jullie natuurlijk. :D

@Chilleke, oeh bijna vakantie lekker hoor. Gan jullie nog weg?

Zometeen even boodschapjes doen...pfff helemaal geen zin in eigelijk maar zal moeten anders hebben we geen eten vanavond.

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @jewe nee geen idee, er zijn wel vermoedens maargoed zeker weten doe je dat niet, we hopen nog steeds dat hij er gewoon even tussenuit is en dat niet heeft gemeld.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Jullie hebben geen reden om te denken dat hij zichzelf iets zal aan doen?

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Spikkel, jeetje het duurt nu wel al lang zeg! Doet de politie iets?

Jewe, ah ja, dat herken ik, geen zin en boodschappen doen ;). Gelukkig schijnt de zon!

Chilleke, lekker zeg bijna vakantie!

Kris oh wat spannend, je zusje al tegen de 35 weken aan....Telefoon niet meer vergeten dus!

Hier was I.sra klaarwakker vannacht :$ om 2.00 uur en om 4.00 uur *gaap*. Vervolgens slaapt ze natuurlijk uit tot 8.30 maar daar heb ik wat aan met I.rem die om 7.00 uur klaarwakker is ;) . Nou ja. De zon schijnt :cool: . Man is vandaag voor het werk naar Rotterdam dus die is de hele dag de hort op, ook weleens lekker (voor mij dus he ;) ). Straks even wat boodschappen doen, vanmiddag komt mijn moeder langs.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Jewe helaas is demogelijkheid er wel maar we gaan er niet van uit..

@Eylem pfoe wateen nacht, ja de politie zoekt ook actief maar tot nu toe nog geen resultaat

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Spikkel, Oh jee die kans bestaat dus. Heeft hij geen plek waar hij binding mee heeft? Heb het helaas mee gemaakt dat mijn neef zichzelf dus wel wat heeft aangedaan. En die had een speciale binding met de maarsseplassen waar hij dus ook gevonden is. Hoop het niet voor jullie natuurlijk maar als de kans bestaat.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zijn jullie kindjes trouwens weleens ergens bang voor? Het valt me op dat I.rem sinds een paar dagen echt bang is geworden voor bepaalde dingen, zomaar. Zal wel een fase zijn, maar bijvoorbeeld is ze nu bang voor
    - de aflevering van Dora waar een heks in voorkomt
    - de elektrische tandenborstel :(
    - een leeuw op televisie
    - een krokodil op televisie
    terwijl ze dit eerst allemaal gewoon interessant vond.

Deel Deze Pagina