die plekken zijn allemaal bezocht enworden in degaten gehouden, hij was gek op het bos en bij een bos is zijn auto gevonden maar dat bos is uitgekamt met honden dus kans is klein dat hijdaar nog is.
L.aetitia heeft nu sinds 2 dagen dat dr lampje aan moet blijven in dr kamer. maar verdernog niks kunnen ontdekken.
@ eylem, N.oa is bang dichte deuren, mannen achter gordijnen, harde geluiden en donker. Snap ook echt niet waar die eerste twee angsten vandaan komen! @ jewe, moet hier ook nog boodshappen doen. Zit echt te twijfelen of ik nu ga of vanmiddag, maar heb ook echt geen zin! Heb ook weinig inspiratie qua wat te eten vanavond...
@cm, moet ook nog steeds boodschappen doen. Jens was weer in slaap gevallen dus hier wordt het vanmiddag. @eylem, tygo is ineens bang van vliegen. Geen idee waarom ineens.
spikkel wat naar jewe bleeeh boodschappen.... ben blij dat ik al iets in huis heb,maar moet nog wel naar de stad omdat thomas zijn iphone stuk is gevallen (het glas ) dus moet gerepareerd worden ja, we gaan vrijdag richting italie, garda meer eylem, pfff wat een nacht! het zit jou nog steeds niet mee met doorslapen dus...i.rem wel aan het doorslapen inmiddels? jewe wat naar verhaal bang. nog niet echt ontdekt...hij word snachts wel eens hysterisch wakker....maar dat is denk ik een nachtmerrie... cm voor mannen achter gordijnen idd rare angst. niet voor vrouwen achter gordijnen? maar ja ze wil tenslotte ook je been afzagen ahhaa geweldig filmpje zo, nog 1 dag te gaan
Goedemorgen! Hier nog geen angsten kunnen ontdekken.. Uhm, pff ben echt een leeghoofd, wel vluchtig gelezen maar niet echt wat blijven hangen. Brr Spikkel, duurt nu toch wel echt te lang hoor.. Ik hoop dat ie alsnog heel snel gevonden wordt! Een heerlijk weekend achter de rug.. nu weer aan het werk. Donderdag de echo al . Ik hoop stiekem dat ze wat kunnen zien hoor, ik ben echt niet te houden zo nieuwsgierig!
@ Chilleke, ja, mijn dochter heeft af en toe wel vreemde ideeeën! Haha! Maar over dat benen afzagen denk ik maar zo. Ze wordt of een beruchte psychopaat die iedereens benen af zaagt. Dit zou ik dan niet zo leuk vinden. Of ze wordt een beroemde traumachirurge. In dat geval moet ik alvast gaan sparen voor haar studie! Pff, dan heb ik wel dure kinderen. De een de pilotenopleiding en de andere chirurgie! Maar goed, dan verwacht ik tegen de tijd dat ik met pensioen ga toch wel dat ze minimaal een vakantiehuis in een warm land voor me kopen!
Hier toch vanmorgen de boodschapjes al gedaan. Even snel op de fiets. Ik las dat worteltjes en kip goede dingen zijn om te eten bij diarree, dus dat eten we vanavond. En morgenavond eten we tosti's. Toch makkelijk en wit brood stopt ook. Dus ik vind dat ik mijn best weer heb gedaan!
@Akoya jeej nog maar een paar daagjes @Cm dat heb je slim bedacht @hier net lekker een stuk water meloen opgepeuzeld met l.aetitia. verder vandaag rustig aan doen
Oh, watermeloen! Heerlijk! Daar krijg ik altijd zo'n vakantiegevoel van. In Frankrijk hebben we ook twee keer op de markt een groot stuk watermeloen gekocht. Dan lekker in de koelkast en heerlijk koud opeten. Mjam!
Watermeloen, heerlijk inderdaad, lekker in de koelkast. Bij de Lidl waren ze de laatste tijd supergoedkoop; 2,50 voor een hele. Of bij de Turkse winkel verkopen ze echt mega-meloenen, die waren ook niet duur. Nectarines zijn op het moment ook ontzettend lekker, bij de Lidl die hele grote, echt superzoet. Chilleke, ja I.rem slaapt wel door inmiddels gelukkig paar maanden voor de geboorte van I.sra is ze definitief gaan doorslapen. CM hopelijk helpt je aangepaste 'dieet' tegen de diarree! Hier even stickers gescoord bij de Kruidvat ze zijn echt leuk, stickers plakken is hier echt superhot op het moment, het mag van mij 1 keer per dag en alleen aan tafel want ik ben als de dood dat ik die dingen overal opgeplakt zie straks. Man belde net dat ie op de terugweg is uit R'dam en hij heeft allemaal lekkere dingen meegenomen uit de Turkse winkel dus ik hoef niet te koken, hoera
Hier zijn stickers ook helemaal in. Als je niet uitkijkt plakt ze ze overal op! Fijn dat je niet hoeft te koken!
whahaha nou je aangepaste dieet is ook nog goed voor je budget ik hoop toch echter wel dat ze voor de traumachirurg variant kiest hahaha watermeloen heeerlijk, ik ben der ook dol op, vooral op vakantie haha wat fijn de i.rem door slaapt dan heb je iig een paar maanden kunnen slapen akoya ben benieuwd of ze al zien. al een voorgevoel? hier zo thomas zijn foon op halen, want die was al weer klaar en dan maar eens gaan koken. hier worden het vissticks (was heeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden haha) met verse aardappelpurree en roerbak groenten
Vriend heeft van zich laten horen, weten verder nog weinig maar dankzij nummerweergave weten ze dat hij in belgie zit. hij belt vanavond nog naar zijn vrouw.. Pfff wateen opluchting
Oh fijn Spikkel! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is! Mjam, vissticks! Kunnen we van de week ook wel weer eens eten! Hier net naar zwemles geweest met L.ukas. Wat is het daar toch altijd bloedverziekend heet zeg!
Ohhh spikkel wat een opluchting !!! Wat zal zijn vrouw blij zijn als ze zijn stem hoort. Hier al de hele dag niet lekker. hoofdpijn,last van harde buiken (niet pijnlijk) Nu sinds ongeveer 1,5 uur veel harde buiken, en sommige zijn wel pijnlijk. Zou het nou toch gaan beginnen ? Ik hoop het zo !
Spikkel, gelukkig zeg!! Kleintje, oei, spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet! I.sra tijgert *trots* !! Ze was er al een paar dagen mee bezig maar nu zit er echt vaart in. Levert wel weer nieuwe 'uitdagingen' op, want alle bouwwerken en boekjes van I.rem zijn natuurlijk veeeel interessanter dat dat babyspeelgoed...
Wat goed van I.sra! Hier is dat ook altijd wel lastig. N.oa wil altijd spelen met L.ukas z'n speelgoed. En hij wil dat natuurlijk niet en bovendien maakt ze ook vaak dingen kapot. Maar kan het mannetje toch ook niet altijd alleen maar in zijn kamer laten spelen!
@Eylem, Wat goed van I,sra! @Hier manlief gaat rijdennaar belgie met de vrouw van vriend :s ik verklaar ze voor gek maar goed hij zit op 4 uur afstand Maar goed ik ga lekker op tijd naar bed!